No on tipu, rusakko ja metsästäjä...ja yks...no, roorooJoo en mä siitä ujosta ja hiljaisesta, mutta siitä eläintarhasta![]()
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No on tipu, rusakko ja metsästäjä...ja yks...no, roorooJoo en mä siitä ujosta ja hiljaisesta, mutta siitä eläintarhasta![]()
![]()
RooRoo tulee? Jeij! Pääsee kiusaa sitäki, höhööEläintarhaan, eli mökkiin 15, voi lisätä RooRoon neljänneksi hyypiöksi![]()
No mä voin kyä huolehtia et sie pääset talviturkistasMuutettu meikäläinen raittiusseuran mökkivastaavaksi, tuo Turkkulainen on niin epävarma ja saamaton.![]()
Lienee vielä maksanutkaan, niin hoidan pois kun paremmin koneella keskiviikkona, tunnukset duunisssa. Sitten kinuilen muilta, kun kerkiän.
Enää pari viikkoa niin pääsee talviturkista, ehkä....![]()
Joo siltä näyttää että ei sodita... mutta vaihtoehto ohjelmaa on jo teetetty.Alkaa näyttään uhkaavasti siltä, että sotiminen jää väliin, vai?
Kai sitä vois pikipäin siinä piipahtaakin... Tuun sitten kun ootte kaikki riittävässä hapessa, että saan "parhaat" kuvat piipahdukseltaniMutta kai tuut poikkeemaan jokatapauksessa![]()
Ohjeet löytyy myös ekasta viestistä ja tuosta ylempää, kannattaa tutustua.
Joo, telttapaikat pitää maksaa etukäteen samalle tilille kuin mökitkin. Niccit telttailijoilta ja maininta `telttapaikka´ maksuotteeseen. Me emme käsittele rahaa enää leirintäalueella, eli varmistakaa, että maksu näkyy meidän tiliotteella viimeistään torstaina 22.5.2008Maksetaanko telttapaikka etukäteen?
Möks.Ja alueella on muutenkin ehdoton ajokielto millään ajoneuvolla, kuten esim minimotot, mönkijät
Jaa... Mitä me siellä sit tehdään?Moottorien käyttö on kielletty kello 20 jälkeen... siis jokainen varmaan tietää mitä se tarkoittaa. Ja alueella on muutenkin ehdoton ajokielto millään ajoneuvolla, kuten esim minimotot, mönkijät yms Tämäkään asia ei tarvitse varmaan lisäselvitystä.
Painitaan karavaanareitten kanssa.Jaa... Mitä me siellä sit tehdään?![]()
Ainiin. Hyvä ideaPainitaan karavaanareitten kanssa.Jaa... Mitä me siellä sit tehdään?![]()
![]()