• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Posari mökkivarauslista

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Timberline
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Joo toi splättis tarvitsee sen 15 sotijaa vähintään... max määrää en edes tiedä mutta kai nyt ainakin 40-50 mahtuu...

Voiskos joku moderaattori korjata nuo päivämäärät tuolla etusivun ilmoituksessa, siellä kun lukee 25 - 27.5 = Su - Ti
biggrin.gif
062802moto_prv.gif

Minä muistaakseni olen tulossa tuonne, joten johonkin mökkiin voisi majoittaa sisäsiistin ja keskustelutaitoisen sosiopaatin.
Voin myös ampua omat ja vieraat...lähinnä vieraat, sillä just ketään teistä en tunne. Siinäpä sitten tutustuu.

Minä muistaakseni olen tulossa tuonne, joten johonkin mökkiin voisi majoittaa sisäsiistin ja keskustelutaitoisen sosiopaatin.
Voin myös ampua omat ja vieraat...lähinnä vieraat, sillä just ketään teistä en tunne. Siinäpä sitten tutustuu.
Joo tervetuloa vaan.. vaikka muistisi hieman pätkii niin mukaan mahtuu... ja rivien välistä luin että oot kiinnostunut myös splättiksestä... tähän porukkaan on helppo tutustua
biggrin.gif
biggrin.gif

Minkälainen kenttä on kyseessä? Metsäpohjainen vai ihan kisakuntoinen supair?

ALKOHOLI/PÄIHTEET
Alkoholin vaikutuksen alaisena pelaaminen ja alueella esiintyminen
ehdottomasti kielletty! Järjestäjällä oikeus poistaa osallistuja paikalta
ohjelman aikana maksua palauttamatta.
Tätä kannattaa noudattaa jo itsensä sekä muidenkin turvallisuuden kannalta. En tiedä kuinka tarkasti katsojien kuntoa katsotaan, ainakaan Suomen liigoissa sillä ei ole ollut väliä kuinka päreessä siellä katsomossa ollaan, mutta kentällä pitäisi olla selvänä.

Monta vuotta divisioona / sm-liigatasollakin pelanneena ja tuomaroineena on tullut huomattua turvallisuusriski jonka parikin kaljaa nauttinut tunari kentällä aiheuttaa - varsinkin aloittelijatasolla tämä korostuu kun rutiinia peliin ei ole.

Eli koitetaan pitää ne promillet nollissa pelin ajan ja päästetään sitten homma vasta lapasesta
smile_org.gif

Muistakaa kun makselette mökkejä ja kuulasotaa, niin merkitkää sitten tavan selkeesti maksutietoihin mikä maksu on mitäkin varten ja erikseen ketkä osallistuu kuulasotaan (nicki ja oikea nimi).

Tack och hej.
thumbs-up.gif

Eli nyt kun ilmoittautuu ns minne vaan meiningillä niin keräilen niistä listaa ja sijoitan sitten aina jonnekin sopivaan mökkiin. Ja jos mökistäsi on vapaita paikkoja, niin ilmoa mulle niin lisäilen sinne asukkeja... kyllä tää tästä
cool.gif

Nyt kun olen ilmoittautunut mökkiin niin lähden myös tuonne värikuulasotaankin
smile_org.gif
Pitääkö tuo koko ilmottaa tässä vai miten.. maksetaanko tää splättis kenelle?

Back