• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

POSARI kauden avajaiset

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Timberline
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
nyt ku alkaa pää selvitä niin hukassa on enään kännykkä ja kamera....

hyvin menee!

ei järjestäjille oo palauteltu ylimääräisiä..?
Puhelimesta näköhavainto vielä lauantai-sunnuntai välisenä yönä paikalliseen baariin mentäessä, soittelit taksikeskukseen rakentavaa kritiikkiä kun ei autoa kuulunut
smile_org.gif

Kannattaa varmaan soitella sinne Rantamakasiini Semmilään olisko sieltä löytyny, Puh. 02-638 4884.

Multa ei oo kadonnu kun ääni, toivottavasti se löytyis kans...

Kiitokset minunkin puolesta seurasta, mukavaa oli vaikka pikkutunneilla taisi pieni kinan poikanenkin tulla. Pahoittelut kaikille osallisille siitä, ei pitäisi tunkea nokkaansa aina joka paikkaan. Oppia ikä kaikki.

Muisti palailee pätkittäin, vielä erikoiskiitos -RD-:lle Porin terassikierroksesta
smile_org.gif

T: pelottava täti

Kiitoksia tutuille ja tuntemattomille seurasta viikonloppuna
062802jumpie_prv.gif
.. Lisäksi iso käsi järjestäjille
bowdown.gif
. Hieman rankkaahan tuo oli ja tänä aamuna oli hieman
ghostface.gif
herätä seitsemältä ja lähteä työreissulle tsadiin kymmeneksi.
Jos joku ihmettelee mitä tehdä kutosmökistä löytyneellä valkealla pyyhkeellä, niin mulle se kelpaisi mainiosti. Hyvällä tuurilla kuljen jopa Porin ohi ensi viikonloppuna ja voisin noutaa sen samalla.

hyvin menee!

No ilmankos et vastaa puhelimeen
biggrin.gif

Mulla on kateissa hanskat, viimeksi näin ne teidän talouteen kuuluvan henkilön kädessä... että kysäsepäs ohimennen.

Suuret kiitokset kaikille, ketkä nauroitte mun jutuille, saitte mut hetkittäin uskomaan, että olen hetkittäin hauska jätkä. Emäntä tosin ei uskonut sitä ollenkaan. Edes hetkittäin. :P
Ja olet ihan varma että siellä naurettiin nimenomaan sun JUTUILLE?

hyvin menee!

No ilmankos et vastaa puhelimeen
biggrin.gif

Mulla on kateissa hanskat, viimeksi näin ne teidän talouteen kuuluvan henkilön kädessä... että kysäsepäs ohimennen.

Suuret kiitokset kaikille, ketkä nauroitte mun jutuille, saitte mut hetkittäin uskomaan, että olen hetkittäin hauska jätkä. Emäntä tosin ei uskonut sitä ollenkaan. Edes hetkittäin. :P
kyselin mutta on hommat lähtenyt siinä määrin lapasesta...että yksiäkään ei ole tallessa...juu ja vastaillaan puhelimeen taas huomenna kun noudan sen matkalla kemoraan..

Back