Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Voi himputti. Mulle nää reitit ovat tuttujakin tutummat.Joku jolla on gps ja osaa tuon reitin laittaa myös siihen. Minulla ei sellaista ole eikä nuo seudut niin tuttuja että ihan ulkomuistista lähtisin ajamaan![]()
kauheen aikasin kaikki tekee lähtöä tonneVoi himputti. Mulle nää reitit ovat tuttujakin tutummat.Joku jolla on gps ja osaa tuon reitin laittaa myös siihen. Minulla ei sellaista ole eikä nuo seudut niin tuttuja että ihan ulkomuistista lähtisin ajamaan![]()
Tässä jo nyt ehdottaisin seuraavaa muutosta loppureitin osalta:
Urjala- Punkalaidun väli on ihan kiva ja mukava ajella, mutta sitten menisin Punkkikselta suoraan Huittisiin, sillä Illon kautta mennessä on tie aikamoisen huonoa. Pirusti mutkia (mitä itse inhoan), lisäksi railoja, urapaikkauksia sekä heittoja.
Myös tuota ajoaikaa mietin tänään ja Punkkis-Huittinen-Pori
olisi loppumatkasta jo nopeampikin taittaa. Ehdittäisiin syömään sitä pyttipannua, ennenkuin muut ahmivat kaiken...
![]()
Alottaa aikasemmin niin ei oo illalla niin kännissäkauheen aikasin kaikki tekee lähtöä tonne. Ite pääsee vasta duunista lähtee kun muut on jo päässeet paikan päälle![]()
![]()
Otetaanko neuvosta se kuuluisa vaari ja ajetaan Punkalaitumelta Huittisiin ja siitä suoraan Poriin?Tässä jo nyt ehdottaisin seuraavaa muutosta loppureitin osalta:
Urjala- Punkalaidun väli on ihan kiva ja mukava ajella, mutta sitten menisin Punkkikselta suoraan Huittisiin
Punkkis-Huittinen-Pori olisi loppumatkasta jo nopeampikin taittaa. Ehdittäisiin syömään sitä pyttipannua, ennenkuin muut ahmivat kaiken
+1 Ja kohta mennään.sopii hyvin. Ollaan joustaviaja sitten illaksi![]()
![]()