• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Posari Helsinki - Reposaari letka-ajelu

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Prestige
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Joku jolla on gps ja osaa tuon reitin laittaa myös siihen. Minulla ei sellaista ole eikä nuo seudut niin tuttuja että ihan ulkomuistista lähtisin ajamaan
smile_org.gif

Joku jolla on gps ja osaa tuon reitin laittaa myös siihen. Minulla ei sellaista ole eikä nuo seudut niin tuttuja että ihan ulkomuistista lähtisin ajamaan
smile_org.gif
Voi himputti. Mulle nää reitit ovat tuttujakin tutummat.

Tässä jo nyt ehdottaisin seuraavaa muutosta loppureitin osalta:
Urjala- Punkalaidun väli on ihan kiva ja mukava ajella, mutta sitten menisin Punkkikselta suoraan Huittisiin, sillä Illon kautta mennessä on tie aikamoisen huonoa. Pirusti mutkia (mitä itse inhoan), lisäksi railoja, urapaikkauksia sekä heittoja.

Myös tuota ajoaikaa mietin tänään ja Punkkis-Huittinen-Pori
olisi loppumatkasta jo nopeampikin taittaa. Ehdittäisiin syömään sitä pyttipannua, ennenkuin muut ahmivat kaiken...

biggrin.gif

smile_org.gif
Voi himputti. Mulle nää reitit ovat tuttujakin tutummat.

Urjala- Punkalaidun väli on ihan kiva ja mukava ajella, mutta sitten menisin Punkkikselta suoraan Huittisiin, sillä Illon kautta mennessä on tie aikamoisen huonoa. Pirusti mutkia (mitä itse inhoan), lisäksi railoja, urapaikkauksia sekä heittoja.

Myös tuota ajoaikaa mietin tänään ja Punkkis-Huittinen-Pori
olisi loppumatkasta jo nopeampikin taittaa. Ehdittäisiin syömään sitä pyttipannua, ennenkuin muut ahmivat kaiken...

biggrin.gif
kauheen aikasin kaikki tekee lähtöä tonne
biggrin.gif
. Ite pääsee vasta duunista lähtee kun muut on jo päässeet paikan päälle
mad.gif

Urjala- Punkalaidun väli on ihan kiva ja mukava ajella, mutta sitten menisin Punkkikselta suoraan Huittisiin

Punkkis-Huittinen-Pori olisi loppumatkasta jo nopeampikin taittaa. Ehdittäisiin syömään sitä pyttipannua, ennenkuin muut ahmivat kaiken
Otetaanko neuvosta se kuuluisa vaari ja ajetaan Punkalaitumelta Huittisiin ja siitä suoraan Poriin?

Ladyrebelillä on varmasti neuvossaan vinha perä ja kyllähän tuota mutkaa tulee varmasti runtattua jo tarpeeksi, joten olisimme vähän nopeammin perillä mukana menossa?

Mielipiteitä? Jos ei niin kerrotaan mielipiteet sitten Keimolassa, viimeinen keskustelu asiasta voidaan pitää Urjalassa Siwan pihalla sitten
smile_org.gif

Back