• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Posari Helsinki - Reposaari letka-ajelu

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Prestige
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Eiköhän se näyttäis olevan klo 15 hyvä aika lähteä liikkeelle, niin näillä näppäimillä saadaan jopa jonkunmoinen letkakin aikaseks. Lähtöpaikkana voisi olle Keimolan Kessa... eli Neste Tampere moottoritien alkupäässä Kehä III:sta n. 2 km pohjoiseen.
Keimolan Nesteeltä jos lähetään kello 15 viimeistään niin oltaisiin tuolla minunki reittiehdotuksella jo ennen saunaa perillä. Joka tapauksessa sillälailla että ehtii keppanat käydä ostamassa.

Tuonne on helppo tulla Espoosta ja Vantaalta myös, reittiehdotuksenihan menee moottoritietä Klaukkalaan asti ja siitä vasta pienempiä.

Keimolan Neste, klo: 15:00, 21.5.2010 Ehdotuksena. Jos sopii, +1 perään ja kerään jonkinlaisen nimilistan niin voi sielä Keimolassa pitää nimenhuudon. HUOM: Jokainen mukaanlähtijä saa ehdottaa omaa reittiänsä.

Kiva, että reitti kulkee Urjalan kautta!
Ehdottaisin paikallistunemuksen perusteella, että kun tulette Urjalan asemalle,ette käännykään vasemmalle Ratapihantielle vaan ajatte suoraan ja kurvaatte Siwan pihaan, voisin odotella teitä siinä.

Siwan kautta "kierrettynä" ei reitti olennaisesti pitene yhtään, mutta on parempi tie. Ajatteko parissa tunnissa Helsingistä Urjalaan? En viitsisi montaa tuntia könöttää Siwalla.

wink.gif

Ja heti kättelyssä varoitus kaikille, täällä Urjalassa on peuroja enemmän kuin laki sallii. Eli tarkkana kannattaa olla  
062802moto_prv.gif

mulla on pe kanssa vapaata, joten kaikki kellonajat ja reitit on mulle ok...
Seuraillaan tilannetta. Jos sataa, niin pitää sit vetää goret päälle(jos vielä mahtuvat...
lookaround_orig.gif
)

Heipä hei.

Lähtö Keimolasta klo. 15:00, halukkaat mukaan. Ei-halukkaat menkööt miten menee kuhan ehjänä pääsette perille myös.

Puhelinnumeroni ajattelin tänne pistää jakoon jos tulee kysyttävää/ei miestä näy tahi kuulu. Pyörän kuva ja minun naama löytyy allekirjoituksen linkeistä.

Aleksi Rytilahti
040 506 7051

PS. Ottaako Petri12r keulan ja sikiviki perän?

Mänä ja MAL näillä näkymin mukana. Jälkimmäisellä voi tehdä tiukkaa ehtiä kolmeksi, mutta yritetään ehtiä !

En nyt tiedä onko tästä mitään letkaa tulossa, kun osa haluaa lähteä jo aikasemmin ja en nyt saa tästä ketjusta selvää, kuinka monta olis lähdössä klo 15 ? Saatanan säätöä taas
biggrin.gif

Tulee tästä pienimutoinen letka. Voin pitää perää. Jengiä taitaa tulla myös matkan varrelta, mm. Poku varmaan Klaukkalasta, jos ei ehdi tonne lähtöpisteeseen jne., joten eiköhän tämä tästä. Älä petri huolestu, ja ajetaan sitten kolmistaan, jos ei muuta sinä edellä, Prestige keskellä ja minä perässä. Mehän voidaan ottaa PMR:t mukaan, ja jutella mukavia vaikka koko matka.
062802moto_prv.gif
062802moto_prv.gif

Tulee tästä pienimutoinen letka. Voin pitää perää. Jengiä taitaa tulla myös matkan varrelta, mm. Poku varmaan Klaukkalasta, jos ei ehdi tonne lähtöpisteeseen jne., joten eiköhän tämä tästä. Älä petri huolestu, ja ajetaan sitten kolmistaan, jos ei muuta sinä edellä, Prestige keskellä ja minä perässä. Mehän voidaan ottaa PMR:t mukaan, ja jutella mukavia vaikka koko matka.
062802moto_prv.gif
062802moto_prv.gif
Mä lähden teidän mukaanne täältä Urjalan asemalta.
Tulette Räyskälästä Lautaportaan kautta Forssantielle ja siitä
Urjalaan päin.

Kun tulette asema-cityyn, niin Siwa jää oikalle puolelle ja mä
odottelen teitä siinä.
Jos kolmelta pääsette lähtemään liikkeelle, niin olette 16.30-17.00 Urjalassa. Räyskälästä tulee aika nopeasti, kun suht hyvä tie..
no joo, onhan siellä yhdessä kohtaa aika reilut heitot.

biggrin.gif

klo 15.00 Keimola. Mänä ja MAL. Eiköhän tästä sellainen "helposti hallittava" letka saada aikaan.
062802moto_prv.gif

Mäkään mihinkään letkaan lähe...
Siis kävipä niin että en lähdekkään Vantaalta, vaan ihan toisaalta, en siis pääse letkailemaan. Ajelen yksin kyynel silmässä ja tunteet pinnassa Reposaareen...

En lähdekkään vetämään letkaa, sorry.

Koska äitini on yksin kotona ja sattuu olemaan matkan varrelle, menenkin sinne auttelemaan häntä.

Ja toisekseen on koko päivä vapaata, miksi odottaisin klo 15 asti.
withstupid.gif

Omat edut ensin ja minä minä minä.
062802moto_prv.gif

^ no kerpeles, mites juna kulkee ilman veturia? Arvotaan Keimolassa uusi veturi, kyllä kai me Poriin löydetään... vapaaehtoiset käsi pystyyn !!
wink.gif

Back