• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Porvoonseudun parhaat pätkät 15.6 ja 22.6

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja iku1
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Ehkä sitä vois lähtee mukaan ajelulle ja jos emäntäkin uskaltautuis kyyttiin myös, koska taitaa olla kuitenkin vähän rauhallisempaa kruisailua tämä lenkki?  
smile_org.gif
Jos iku1 laittais tuon ajoreitin linkin privalla, niin olisin kiitollinen.

Privaa lähetetty. Hienoa säätä luvassa ja viime tietojen mukaan useampia pyöräkuntia lähdössä kahden henkilön voimin.

Ajelu sallittu nimenomaankin espåålaisille  
tounge.gif

sport05.gif

Iku

Edit: Privana lähetetyistä reittilinkeistä ei kannata katsoa lähtöpaikkaa!!! Se on vaan täpätty Porvoon päälle.

Kun Porvooseen tulee niin joki löytyy ja lähtöpaikka on sen uusimman sillan kupeessa. Löytyy varmasti.

Kuulostaisi hyvältä, mukana olen, ellen joudu lapsenvahdiksi.
Ensimmäistä päivää täällä muuten vietän :o

Phärkkele. Jos lähtö on Porvoosta klo 18.00 ja ite herää aivan Espoon länsilaidalta klo 19.30, joutuu ajamaan pirun lujaa ehtiäkseen lähtöpaikalle ajoissa. Pikaisesti laskien reilua valonnopeutta. Eihän noi kusiaiset niin kovaa kulje...
bawling.gif

Mut onnea teille onnellisille jotka ootte siellä
sport05.gif

Tässä muutama otos merimatkasta ja sen odottelusta (mennessä).

Kiitos täältä kivasta ajelusta ja seurasta. Harmi kun oma vauhti ei riittänyt pysymään letkassa ja lähdinkin Sannaisista (tai jostain) oikotietä kotia kohden.

Kyllä meillä vaan on hienot maisemat täällä Itä-Uudellamaalla  
thumbs-up.gif

http://www.fotopankki.fi/Klaara....rimatka

Nyt on sitten omalta osaltani ensimmäinen ikinä .ORG! ajelu koettu (kunnes erkanin viimeisenä letkasta kotiin Sannaisiin Isnäsistä). Toivottavasti loppuajelun meni kaikilla muillakin hyvin, minä jouduin jarruväistämään kamikazekissaa Jakarissa (tiedän, koiraa pienepää ei pitäisi väistää, muttei mutkassa viitsisi edes hiirtä liiskata kun ne on muussattuina aika liukkaita). Erittäin mahtava keli, erittäin hieno reitti ja upeat maisemat. Mukavia ihmisiäkin tapasin, ja yllättäviä tutuntuttuja. Suuri kiitos Iku1:lle tämän järjestämisestä! Jos ryhmäajeluissa aina on yhtä hauskaa niin ehkei minunkaan pitäsi ihan aina ajella itekseni. Viimeksi kun tuota ryhmäajoa olen harrastanut ns. söhmin kevät/syysajoissa, vuosituhannen alkupuolella.

Muutama harva kuva löytyy täältä. Kenenkään rekkaria ei pitäisi näkymän, kenenkään naama ei olla liian tunnistettavissa ja muutenkin ns. hyvää makua pyritty noudattamaan kuvakulmissa. Jos jonkin kuvan olemassaolo vepissä silti häiritsee niin toki saa pyytää minua poistamaan se per heti.

Jos joku vielä ihmettelee että mikä newbie täällä kirjoittelee, niin minä olin se hieman pyylevähkö partanaamainen setä ken ajeli viininpunaisella ja sangen p*skaisella CBR XX:llä. Ja jos Sannaisiin joskus joku eksyy niin voi yrittää saada minua tarjoamaan kahvit (olen todnäk kotona jos maantielle/nuorisoseurantalolle asti näkyy hopeinen sitikka ja em. Honda pihassa).

/MarcusB

Kiitokset ajeluista
bowdown.gif
, uusia kivoja reittejä ja .org!-neitsyys meni.

T: se valkotakkinen tumpelo sinivalkoisen (ja pimeän - nyt on valot korjattu, toim huom) kusiaisen vietävänä

PS: sinä kuka ajoit takanani tokan paussin jälkeen, privaisitko (tunnistat varmasti
smile_org.gif
)

Kiitokset meiltäkin iku1:lle hienoista maisemareiteistä ja muillekkin hyvästä seurasta... tuli livahdettua kotia kohti jo puolessa välissä, kun tuo aika meni taas turhan nopiaa mutkitellessa  
biggrin.gif

Tässä muutama otos merimatkasta ja sen odottelusta (mennessä).

Kiitos täältä kivasta ajelusta ja seurasta. Harmi kun oma vauhti ei riittänyt pysymään letkassa ja lähdinkin Sannaisista (tai jostain) oikotietä kotia kohden.

Kyllä meillä vaan on hienot maisemat täällä Itä-Uudellamaalla  
thumbs-up.gif

http://www.fotopankki.fi/Klaara....rimatka
Miten niin ei riittänyt, eteenpäin menit kokoajan etkä ollut edes viimeinen.
Reippaasti mukaan taas ens kerralla.
Ps. sulla on takavalo pimeenä.

Kiitokset hienosta reitistä, vaikka vauhti oli rauhallista niin se oli tilaisuuteen ihan sopivaa. Oli muuten vähän pidempi ilta-ajelu tällä kertaa, siirtymineen tuli 560km Ducatin mittariin...

Olipa hauska kurvailla ja ihan limiitillä mentiin, varsinkin se lossimatka  
biggrin.gif

Kiitos kaikille seurasta ja kauniista säästä ihan erityisesti.

Kaulasta karannut Alpenrosen-Edelweißspitze-huivi löytynyt ja palautettu omistajalle  
inlove.gif
. Hyvä ettei kenenkään visiiriä pimentänyt.

Tässä illan reitti.

Jos kiinnostuneita löytyy niin muutama mutka voitaisiin tänä kesänä vielä tehdä, tai voin antaa reittivinkkejä jos keulille on halukkaita. Siitä sitten omassa ketjussa, jos niikseen tulee.

sport05.gif

sport05.gif

Iku ja Marjukka

Edit: kuvalinkki poistettu

Tattista vaan vetäjälle. Uusia hienoja reittejä meikäläiselle.
ps. toivottavasti katille jäi vielä muutama henki varastoon..

Back