Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Höhöö, heh heh......mä oon porvoon joessa mela kädessä siihen aikaan. Kivaa sekin varmasti on ...
Siinä on tullut asfaltti Käkikosken ristille saakka, oli hiekkaa vielä toissavuonna. Kannattaa muuten ajaa myös Liljendal-Malmgård, aivan mahtava pätkä.Kreiviläntien koeajoin, mutta se ei vastannut odotuksia. Hiekkatietä on vain muutama kilometri, sekään ei pelottanut mutta Liljendalin pää on vähän röykkyistä. Ihan vierestä kuitenkin viedään.
Laitan viestiä kunhan ehdin tekemään sen selkokielelle.
![]()
Iku
Muoks: no hittolainen, tarkempi kalenterin tutkiminen osoitti, että mä oon porvoon joessa mela kädessä siihen aikaan.
Kannattaa muuten ajaa myös Liljendal-Malmgård, aivan mahtava pätkä.
Ja toki Liljendal-Hardom pitää muistaa, ja sit tietty Bjurböle-Voolahti-Gäddrag ja tokkiinsa Sannas-Jakari-Isnäs-Tervi-Gammelby ja ehottomasti Askola-Tiilää-Juornaa-Myrskylä ja aivan välttämätön kulttuuripätkä ja sakkorysä 1581Kannattaa muuten ajaa myös Liljendal-Malmgård, aivan mahtava pätkä.![]()
Iku
Ja toki Liljendal-Hardom pitää muistaa, ja sit tietty Bjurböle-Voolahti-Gäddrag ja tokkiinsa Sannas-Jakari-Isnäs-Tervi-Gammelby ja ehottomasti Askola-Tiilää-Juornaa-Myrskylä ja aivan välttämätön kulttuuripätkä ja sakkorysä 1581![]()
Hattulan kautta mentiin. En huomannu ketään mela kourassa heiluvia, mutta varmaan hauskaa teilläkin oliTekös siinä menitte Hattulan tai mikäsenytonkaan läpi ja pöristelitte melontaseuran ohi?
Priva lähetetty. Päätepisteeksi voidaan sopia Kuninkaanportin Shell.Jos vaikka privalla...