• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

PoriOrg ajelee...

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Timberline
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Tuon vammala-huittinen välin voisi ainakin ajaa punkalaitumen kautta paljon mielenkiintosempi tie ja punkalaitumella saa eurolla munkki kahveet
tounge.gif
nojos eurolla saa niin sit sieltä kautta
062802moto_prv.gif

Tää vois kans kattoo josko tulis, voisin sitten jäädä täällä Tampesterin päässä porukasta pois. Katsotaan. Hieno juttu, että järjestätte!
smile_org.gif

Hyvä, alkaa vaikuttaa, ett tästä vielä jotain syntyy...
tuossa uusi reitti, jossa pisto sinne parkkiin, joka tietty voidaan myös jättää pois...

Hmh, harmi, että saan mörön vasta 2vko:n päästä tuosta päivämäärästä. Taidanpa siis jättää väliin suosiolla, ehkä sitten ensi kesänä mukaan!

Peijooni. Ajattelin, että kerrankin olisin raahannut itseni mukaan, mutta tuohan on sunnuntai, ei torstai. Sunnuntaina kello 12:00 olen saaressa ja kauheassa kanuunassa...
tounge.gif

Muuten voisin lähteä vielä elokuussa ajelemaan jos kaunista säätä pitää. Myöhemminkin jos saan toiseen mopoon kilvet.

Sen verran... että jos toi Ideapark osuus jätettäisiin pois, vaikkakin Petu on siitä innostunut
biggrin.gif
, niin mielellään joku toinen kerta. Mitäs mieltä muut ??

Itse just ajattelin et olisin skipannut tuon Parkin osuuden ja käynyt pikaisella visiitillä morjestamassa tuttua.

Mut ihan sama, Parkissa ei ainakaan ole minulle mitään uutta/tarvetta käydä siellä.

Back