• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

PoriOrg ajelee Pirkan kierros

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mico
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

mico

Adventurer
Sijainti
Pori
Laitetaan uuden ajelun suunnittelu käyntiin...kesäähän on vielä jäljellä...
Laitan tänne lähipäivinä reittiehdotuksen, johon toivottavasti tulee kommentteja...ja osanottajia...
Tässä ...reittiehdotus...saattaa olla liikaa tälle porukalle...
biggrin.gif

Ja lähtö siis Karjarannan Shelliltä klo. 11.00.

EDIT: reittiehdotus ja lähtöaika sekä -paikka

Noniin, jos nyt vihdoinkin pääsisi mukaan.
smile_org.gif

Tänään ensimmäiset mutkatiet pikkumonsterilla ja ei voi kuin kehua.
bowdown.gif
Vaikka Mito oli kevyt kuin mikä, niin tämä tuntuu vieläkin kevyemmältä. Ainoa miinus, että noita mutkateitä tulee tuon kanssa ajettua vähän turhankin lujaa.
tounge.gif

21. päivä...tuolla etusivulla...
sport05.gif
Kas kummaa. Tuo päivämäärä ei näy mulla lainkaan kun selaan aina foorumia tuon "uusia viestejä" linkin kautta. Eli jostain syystä (Firefox selaimena) tuo sininen teksti ei näy lainkaan.  
nixweiss.gif
Kun menin oikein foorumille ja sieltä eteenpäin niin siellä näkyy.

Uskomatonta kyllä mulla on 21.9 jälleen yövuoron jälkeinen ns. nukkumapäivä. Eli pääsen taas tutimaan noin kello 08:00... Ei taida uskaltaa kahden tunnin unilla lähteä. Valitettavasti.

Näkyyhän se siinä etusivun oikeassa laidassa kohdassa "kalenteri" "kokoontumiset"...mulla foxi myös ja näkyy...

Reitti näyttää ihan hyvältä.
Voisin liittyä joukkoon vasta Äetsän kieppeillä.
Toivottavasti on kelit kohdallaan, ajelu intoa olisi jäljellä vaikka kuinka paljon. Tulin just neljän tunnin lenkiltä.
smile_org.gif

Näkyyhän se siinä etusivun oikeassa laidassa kohdassa "kalenteri" "kokoontumiset"...mulla foxi myös ja näkyy...
Mulla ei näy, kun olen ilmeisesti bookmarkannut foorumin, enkä oikeastaan koskaan käy itse orgin etusivulla. Sitten kun kirjaudun sisään ja otan uudet viestit, niin ei näy siinä otsikossa. Eli ihan omaa vikaa, mutta mielenkiintoinen juttu yhtäkaikki.

Back