• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Pori org päättää kauden taas...

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Timberline
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Kauden päättäjäise, tai ainakin yhdet niistä pidetään Lauantaina 11.10.2008 klo 19. alkaen Bar Cocossa
Paikalle odotetaan taas wanhoja ja uusia kasvoja läheltä ja kaukaa... el Kaikki orggilaiset ovat tervetulleita. Ilmoa tänne saapumisista... niin tiedetään hieman osallistuja määräää...

Paikkahan oli täällä

Tervetuloa vaan....

Meno on taas sitä wanhaa, tuttua ja turvallista...

033102beer_1_prv.gif

Jeh, kaik vanhat örvelöt + minä ja Jagge tullaan varmasti
biggrin.gif
Nyvvaan kaikki muutkin pitäis saaha mukaan. Mikäs se olikaan se nimi, poriorgminyyu.. jotain?
wink.gif

Edit. On muuten yks ä liikaa otsikossa
thumbs-up.gif

Edit2. Mä saatan tuoda pari tsiksiä mukanani tonne.

tekis mieli tulla mutten tiiä uskaltaako
baaa.gif

kattoo nyt, en mä aina tarvii paljoakaan yllytystä. mut varmaks en sano vielä!

Juuh, tota tuossa tosiaan Millamuksen kans mietittiin, et uskaltaiskohan sitä lähteä Poriin...  
biggrin.gif

Pari kyssäriä vaan tarttee eka selvittää (miten pääsee Poriin ja sieltä takaisin -> siis et juna/bussi/jne ja missä yöpyminen)...

Mutta kahtotaan...  
tounge.gif

kyllä mä nyt jo olisin ihan valmis lähtee melkeen vaikka heti, mut edelleen on pari pikku juttua vailla nää suunnitelmat
033102ass_1_prv.gif

^Tommoset pikkujutut voi näin tärkeän asian puolesta työntää sinne missä päivä ei paista ja sen kun hyppäätte junaan...

Jos ite matkaan Poriin vasta lauantaina, niin siinäkin kyydissä pääsee.
smile_org.gif

Tossa ainakin on edullinen majoitus paikka ja ihan keskellä kaupunkia.... mun luota saattaa löytyä paikkoja, mutta ei vielä ihan varmaa..... palaan siihen myöhemmin.

kliks

Back