• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Pori Org kokoontuu

sain annepiin tulemaan messii
062802jumpie_prv.gif
muist en tiiä
nixweiss.gif

annepii sano et sit ei mennä mun autolla ...vaa sen...mikä vika mun autossa....
lookaround_orig.gif
biggrin.gif
Tervetuloa eikä meitä Porilaisia mikään vaivaa
biggrin.gif
kiitos kiitos...
smile_org.gif
eiköhän meil kaikil viiraa päässä...enemmän tai vähemmän...
wink.gif
kiva tulla poriin jo kevästä asti halunnu sinne.....joo älkää kysykö miks...en tiiä..
tounge.gif
Siis sulla se vasta viiraa.... siis halunnu tänne.
omg.gif
No eipä hätiä mitä.... otetaan la
033102beer_1_prv.gif
niin kaikki tuntuu hienolta ja ihmisetkin jopa siedettäviltä
cool.gif

sain annepiin tulemaan messii  
062802jumpie_prv.gif
muist en tiiä  
nixweiss.gif

annepii sano et sit ei mennä mun autolla ...vaa sen...mikä vika mun autossa....  
lookaround_orig.gif

biggrin.gif
Tervetuloa eikä meitä Porilaisia mikään vaivaa  
biggrin.gif
kiitos kiitos...
smile_org.gif
eiköhän meil kaikil viiraa päässä...enemmän tai vähemmän...  
wink.gif
kiva tulla poriin jo kevästä asti halunnu sinne.....joo älkää kysykö miks...en tiiä..  
tounge.gif
Siis sulla se vasta viiraa.... siis halunnu tänne.  
omg.gif
No eipä hätiä mitä.... otetaan la
033102beer_1_prv.gif
cool.gif
Taitaa viirata meikäläiselläkin, huomenna ajan melkein Poriin, sinne Nakkilan kirkon vaiheille ja sitten taas lauantaina Poriin asti  
033102beer_1_prv.gif
takia  
omg.gif
, no onneksi Pori by night on varmasti jalat alta vievä kokemus....

hei ....eiks muka kukaa muu täältä espoo/hesa akselilta haluu tulla messii porin org kokooontumiseen?? meiän kyytii mahtuis vielä 3 messii.....
062802jumpie_prv.gif
rohkeesti mukaan porin villiin yöelämään...
biggrin.gif
033102beer_1_prv.gif

otetaan la
033102beer_1_prv.gif
cool.gif
Sinäkinkö? Pitäisköhän tuota tulla ihan todistamaan?
tounge.gif

Sebu  
inlove.gif
Tumeetti  
inlove.gif
Joo kuten näkyy meno on vapaata. Kukin valitkoon mieltymyksensä miten haluaa (Tumeetti&Sebu). Mutta älkäät antako sen häiritä... Olemme suvaitsevaisia täällä Porissa
biggrin.gif

Vois poiketa...ehkä yhdelle tai kahdelle...korkeintaan kolmelle...tai enintään muutamalle
biggrin.gif
Kuten huomaatte, selkäranka natisee jo!
En tosin taida ehtiä kasiks, mut eiköhän porukka siellä ole myöhemminkin....

Passionin ylätaso varattu .Orgille 20-21 väliseksi ajaksi, sen jälkeen "sekaannumme" muihin baarissa olijoihin

Kiitos kaikille osallistujille! Ilta oli erittäin rattoisa! Erityinen kiitos meidän "ulkomaalaivahvistuksille"! Lupaattehan että tästä tulee tapa?!?!

Suippolandia jyrää!

Kiitos kaikille osallistujille! Ilta oli erittäin rattoisa! Erityinen kiitos meidän "ulkomaalaivahvistuksille"! Lupaattehan että tästä tulee tapa?!?!

Suippolandia jyrää!
jee suippolandia...eläköön eläköön...
biggrin.gif
luvataa me mut ei liian usein pysty tulee...maksa ei kestä...
tounge.gif

kiitos timpuralle ja sebulle järkkäilystä.....oli ihan sika kivaa...hauska nähä uusia naamoja...nimiä en kyllä kaikkien muista....hurja menohan siellä oli
tounge.gif

kiitos annepiille matka+ajoseurasta.....en muista koska oisin *humppaa*tanssinu...kiitos tansittajille
wink.gif
ja kiitos mielettömän ihanasta ruususta
blush.gif

annepiin kaa tuumailtiin et timpuralla taas odottaa isänpäivänä uus lahja oven takana...
biggrin.gif
.....tää on sun....
tounge.gif
onneks oltii annepiin kaa hotellissa yötä....

kiitos kaikille ihan mielettömän kivaa oli ...anteeks taas mun levottomat jutut
lookaround_orig.gif

Kaikki ei ollut sitä miltä se näytti. Kaikella kunnioituksella daamia kohtaan, mäkin oon vaan mies. En mäkään kaikkeen pysty
biggrin.gif

Ulkomaalaisvahvistus kiittää ja kumartaa, porilaiset rules  
inlove.gif
Hauskaa oli ja pää on pipi...Onneksi piipu höpöttää taukoamatta niin en nukahtanut rattiin  
smile_org.gif

Aika rohkeeta Timberiltä tunnustaa näin täällä foorumilla ettei pysty  
tounge.gif

juu kyllä meillä tais hauskaakin olla. oli aika kiva herätys kun toi morkkis enkeli veteli aamusta alkaen lekalla kunnolla päähän. ei se timberlinen homma kyllä siltä vaikuttanut ettei enää jaksais
wink.gif
kiitoksia kaikille seurasta ja pahoittelen hölmöilyäni. mikä v***u meitä porilaisia oikeen vaivaa

Back