Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ota se staga pois perseestäs ja anna toisten elää ja kuolla, oman tahtonsa mukaan.Siis tää on menny maailman meno ihan kamalaksi. Tuolla liikenteenseassa on valtava määrä pommittavia apinoita, jotka vielä keulii ilman kypärää.
Bombersit
Ja sit mä en myös tajua, miksi mä en löydä sitä paskanjauhantaosiota enääKamalaa on kyl siis maailmanmeno!![]()
Nyt sopii kyllä kommentti ja sigu hyvin yhteenOta se staga pois perseestäs ja anna toisten elää ja kuolla, oman tahtonsa mukaan.Siis tää on menny maailman meno ihan kamalaksi. Tuolla liikenteenseassa on valtava määrä pommittavia apinoita, jotka vielä keulii ilman kypärää.
Bombersit
Ja sit mä en myös tajua, miksi mä en löydä sitä paskanjauhantaosiota enääKamalaa on kyl siis maailmanmeno!![]()
![]()
Aäähähää, jokuu astuu miinaan!Ota se staga pois perseestäs ja anna toisten elää ja kuolla, oman tahtonsa mukaan.Siis tää on menny maailman meno ihan kamalaksi. Tuolla liikenteenseassa on valtava määrä pommittavia apinoita, jotka vielä keulii ilman kypärää.
Bombersit
![]()
Selviää stagasta monta asiaa kerrallaOta se staga pois perseestäs ja anna toisten elää ja kuolla, oman tahtonsa mukaan.Siis tää on menny maailman meno ihan kamalaksi. Tuolla liikenteenseassa on valtava määrä pommittavia apinoita, jotka vielä keulii ilman kypärää.
Bombersit
![]()