Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
kawa97 sanoi:onkos se menny niin että kaikki odotelee sitä sunnuntaita,eilen heitin kevyen iltalenkin pk seudulla 1h ajelulla tuli vain yksi pärrä vastaan....![]()

Knaku sanoi:Tätä mäkin vähän epäilen. Missä olit ajamassa, ettet vain nähnyt meikäläistä Espoonväylällä ? Siellä oli ainokainen pärrä jonka minä näin kun kävin ulkoilemassa.
Mutta huomenna jos onnistuu ajamaan ilman että näkee muita motoristeja niin on ihme...![]()

Kävi mielessä poiketa Tampereen porukkaa morjenstamassa mutta katsotaan nyt vielä..kawa97 sanoi:ahaa oli sittten joku kolmaskin,reitti meni herttoniemi,myllypuro,kontula,kehä1,vantaa,tuusulanväylä,oulunkylä,kehä1,herttoniemi kontulassa bongattu hd man,1 ,,yks epävarma tapaus (ei nähny tarpeeksi voi olla että se olikin skootteri) oli kehä 1 oulunkylän rampin kohdalla..![]()
D-Iivil sanoi:Minä sormimorotin eilen ainakin neljää vastaan tullutta kehä kolmosella neljän maissa ja vielä ysin maissa illallakin tuli yksi pyörä vastaan.

bikerinna sanoi:Sunnuntaita odotellessa...hieman jännitystä ilmassa kun pyörä vaihtui keskellä talvea enkä ole ajanut tällä nykyisellä metriäkään![]()

kawa97 sanoi:ihan uteliaisuudesta pakko heittää...kasvaako suomen itsemurhatilastot huomenna,jos sataakin vettä että jos säätiedot onkin päin per.....![]()

vedenhenki sanoi:Käynnistin pyörän, istuin selkään ja nostin kytkintä. Olin kotona.

horbo sanoi:Kaunista
Kunhan sateet menee ohi niin pyöränhakureissu on tosiasia. Kukaan ei viime kesänä pyörää hankkiessani kertonut että motoristin talvi on hieman pidempi kuin kaikkien muiden.... on tässä kärvistelty.