• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Polttareihin prätkiä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja tr3
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Tsau olen luvannut kasan Rohkeita motoristeja prätkineen ensi lauantaina 22.kuluvaakuuta kello 7.50 aamulla Helsingin Töölööseen
josta otamme 16 kpl kauniita ja selviä tyttöjä kyytiin ja viemme heidät Espoon Ymmerstaan..  
Jossa päivän sankaritar vetää yhden ryhmäliikuntatunnin isolle joukolle miehiä.. Siis Oletan että Joka ukko osallistuu myös sille tunnille ( velliperseet ei tarvitse vaivautua ) .

Miehille järjestetään huutokauppa jossa voimme ostaa paloja sankarittaren vaatteista tai koko vaatteen pois, joten meidän aktiivisuus ja rahavarat kertovat kuinka alasti tyttöparka tunnin vetää... ( en oo nähny mutta väittävät kauniiksi )

eli mulle priva ilmoitukset , kerron paikan , ja sinä tulet puhtaalla mopolla kyytiläis kypärä mukanan..

6 Rohkeaa Orggilaista on jo mukanan.. lisää siis tarvitaan

Paikanpäällä on kaikki suihku ja muut mahdollisuudet .

MUUTOS .. Ei osallistumispakkoa ryhmäliikuntaan
biggrin.gif

Tsau olen luvannut kasan Rohkeita motoristeja prätkineen ensi lauantaina 22.kuluvaakuuta kello 7.50 aamulla Helsingin Töölööseen
josta otamme 16 kpl kauniita ja selviä tyttöjä kyytiin ja viemme heidät Espoon Ymmerstaan..  
Jossa päivän sankaritar vetää yhden ryhmäliikuntatunnin isolle joukolle miehiä.. Siis Oletan että Joka ukko osallistuu myös sille tunnille ( velliperseet ei tarvitse vaivautua ) .

Miehille järjestetään huutokauppa jossa voimme ostaa paloja sankarittaren vaatteista tai koko vaatteen pois, joten meidän aktiivisuus ja rahavarat kertovat kuinka alasti tyttöparka tunnin vetää... ( en oo nähny mutta väittävät kauniiksi )
Kaason (?) nähneenä voinee olettaa että sankaritarkin on ihan katseltava
inlove.gif

Mukana rengasvarauksella, toista kypärää ei kyllä ole
sad_orig.gif

Paikanpäällä on kaikki suihku ja muut mahdollisuudet.
Mitäs tämä tarkoittaa?
biggrin.gif

Eikö naiskuski kelpais
biggrin.gif

biggrin.gif
Mäkin oon Rohkee Motoristi
062802jumpie_prv.gif

No jaa, ouzahan vois ehkä/kanske tulla jos kerran kyytiläiset on nättei, minä annan luvan
inlove.gif

ps. voin antaa myös viikkorahan mukaan huutokauppaa varten
lookaround_orig.gif

Ja phärsetti ihan väärä viikonloppu.
nixweiss.gif
Posari  painaa päälle, mut jos tarvitaa kypäriä, niin mullakin on yx mallia n. medium, jota voin lainata. Otan duuniin mukaan huomenna (tänään) ja heitän tallille ennen PK:ta jos tarvitaan.
nixweiss.gif

No oisin tullu ilman muuta, mutta olen tarinan seuraavassa vaiheessa eli häissä tuolloin.

Bussi ois ollu puhtaana ja tarvittaessa mahtunu koko porukka kyytiin
biggrin.gif

Vmatti aamulla häissä ennen kahdeksaa ?
Ettei vaan mene hieno mies nyt itse pilalle tässä
confused_orig.gif

biggrin.gif

Prkl, just kerkesin tuolt PK -ajeluilta siirtää sen renkaan vaihdon lauantai päivälle
biggrin.gif
Eikä toista kypärääkään (ainakaan sellaista mistä näkeekin jotain) ole
sad_orig.gif

Muuten kyllä
smile_org.gif

Back