• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Polo motorrad motoristitavaratalo

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Maxi
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Pololla näkyy olevan 20 % alennus normaalihintaisista tuotteista uusille asiakkaille ja muitakin aika tuntuvia alennuksia (Saksassa).
062802jumpie_prv.gif

Kuinka tuon alennuksen saa?
Ainakin mulla oli ottamassa täyttä hintaa kokonaan.
Olisin putken tilannu skootteriin.

Tilasin tuolta putken ja uuden pleksin...täyttä hintaa ottivat, katotaan ny kun tililtä menee veloitus.

Ei tuolla ainakaan kypärät niin halpoja ole että kannattaa tilata vaikka saisikin -20%
nixweiss.gif

Siis suomen hintatasoon kyllä, mutta muuhun hintatasoon saksa/Englanti

Tavarat tuli. Asiallisesti pakattu ja alennus oli kalleimmasta -20% niinku lupasivatkin. Tilaan toistekin jos sieltä jotain tarviin.

ÄLKÄÄ TILATKO POLOLTA MITÄÄN jos on pienikin mahdollisuus että asiat menevät väärin.

Tilasin heidän huonon, hitaan kotisivun kautta skootteriini Givin plexiä, siellä ei ollut mainintaa Givin omasta tuotenumerosta vaan pelkästään plexin koosta, mikä oli kuitenkin sama kuin sitä mitä halusin. Eikä kuva tietenkään ollut sinnepäinkään.

No, siltä tuli Scanian keulan kokoinen Givin pleksi mitä en ollenkaan olisin halunut käyttää eikä muuta kuin palauttamaan postin kautta. Posti ryösti multa 61€ mistä Polo, monien s-postien jälkeen, suostuu palauttamaan 25€
bawling.gif
, vaikka kehuvat palauttamisen helpoksi ja ilmaiseksi (kai saksassa). Saksasta tänne maksoi kuitenkin 15€.

En tiedä onko esim Louis.de yhtään parempi tässä suhtessa joten Poloa ei voi ihan heti varauksetta paskaksi haukkua, muut tavarat tulivat nopeasti, hyvin pakattuina jne niinkuin sanottu.

PS tilasin suomen Givi maahantuojan kautta uudestaan klasia, oli kaiken lisäksi noin 20€ halvempi.

Tilasin tuolta sivulaukut, rizoman kilkettä ja jotain pikkutavaraa. Ilman mitään kummempia selityksiä lähetykset tulivat vähän eri aikoihin ja yks pieni halpispalikka ei ikinä oo tullu perille. Ja online kun katsoo niitä tilaustietoja niin mun koko tilaus on cancelled eikä sieltä näe onko se viimeinen osa myös tulossa vai ei.

Jokainen lähteys kuitenkin laskutettiin erikseen ettei mulla siellä rahat enää ole kiinni kuitenkaan.

Lisäksi kyselin eräästä epäselvästä tuotekuvasta. Peruskuvassa ja 2. lisäkuvassa oli vähän erinäköinen tuote kuin 3. ja 4. lisäkuvassa. Vastasivat kyllä ihan kiitettävästi parin päivän kuluttua ja kertoivat kummat kuvat olivat oikeat.

Summa summarum: Toimiihan toi melko ok mutta pienellä varauksella kannattanee suhtautua. Sekä lukea myös muiden kokemukset.

Mulla ainaskin kaikki toimi niinkuin piti ja tavarat oli viikossa perillä.
062802jumpie_prv.gif

Edit: Kannattaa muuten tilata niitten katalogi ilmaiseksi kun ei niitten nettisivuilta löydä millään kaikkea mikä kiinnostaa..

Back