• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Polkupyörän mittarit mopottimeen?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja aalio
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Kello pitää saada, mutta kun lähdetään elektroniikkaa hommamaan niin eihän se siihen jää
wink.gif

Ajattelin sellaista polkupyörän nopeus/tiesmitä -mittaria mistä näkis vaikkapa keskinopeuden, ajoajan, ja tietty sen kellon..
Onko kokemuksia moisista? Kattelin bilteman valikoimaa mutta ainakin niissä luvattiin nopeusnäyttöä vaan 99km/h asti.

Ihan on sellanen kuva että täälläkin olis joskus tästä ollu puhetta mutta enpäs vaan löytänyt..

Ääh, niin ne viisaammat löytää ja tietää, kiitokset vaan..

Tuo Sigma kuulostaakin jo niin hyvältä että pitää lähteä etsiskelemään.

noista sigmoista on ollut paljon puhetta. yhet asennus sivutkin oli netissä mutta näyttää olevan kateissa.
joudut ehkä ostamaan myös erillisen magneetin. sigman mukana tuleva on tosi heikko. itse hain jääkaapin ovin tarkotettuja magneeti koristeen tiimarista. ja revin siintä uuden magneetin.

olen miettinyt tuota sigman ostoa mutta käsittääkseni ei niissä ole
taustavaloa ja kun tulee ajeltua aika paljonkin pimeässä (hämärässä) niin eipä se onnistu nimittäin tuo nopeuden katsominen, pitäisköhän samalla asentaa otsalamppu kypärään vai mitä tehdä.

taustavaloa ja kun tulee ajeltua aika paljonkin pimeässä (hämärässä) niin eipä se onnistu nimittäin tuo nopeuden katsominen, pitäisköhän samalla asentaa otsalamppu kypärään vai mitä tehdä.
sanoi:
niissä ole taustavaloa
olisko ollut louis sivuilla siihen jokin lamppu viritelmä myynissä.
aattelin kattoa jos talvella sais oman sigman aukastua ja rakentais yhen superkirkaan ledin sisään. ? jos jolain on jo kokeiltu tämä heittäkää inffoa.

Poliisi huomautti tosta mutta näenhän mä joka valopylvään kohdalla.
biggrin.gif

Poliisi huomautti tosta mutta näenhän mä joka valopylvään kohdalla.
biggrin.gif
onnistuu taajamissa mutta mulla on se ongelmana kun minä liikun myös niiden ulkopuolella ;) taitaa olla monellekin aivan kauhistuttava ajatus, että lähteä pois kaupungista ja vielä MAASEUDULLE jossa ei ole edes katuvaloja
lookaround_orig.gif

Back