• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Poliisit päivittää kalustoa?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tuppi Nurin
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Eipä se Poliisikaan aivan kaikessa säästä. Itse ihmettelen suuresti miksi ajavat Volkswagenin transportereilla autoilla jotka ovat yhtä kuin vika jota ei saada edes merkkihuollossa korjattua. Vaihtaisivat vaikka Toyota Hiaceen niin kesto paranis huomattavasti ja autokin olisi halvempi.
No mikäs olis sen hauskempaa kuin posliinit pysäyttämässä sinua haiceella... On se transportti kuitenkin parempi kuin ransu ja varmasti halvempi kuin mese... Ovathan posliinit varmaan myös katsoneet sitä haiceeta, mutta jostakin syystä päätyneet VaihdaWikkelään....

Eilen oli koko päivän lainassa tuollainen FZ1S. Erittäin mukava pyörä ajaa. Tehoja riittää, välitys sopii monen tyyppiseen ajoon, ajoasento on mukava ja käynti on pehmeää ja värinätöntä. Ihan hetken jo ajattelin vaihtaa oman pyörän sellaiseen, mutta en sitten kuitenkaan
lookaround_orig.gif
.. Mutta onnea vaan upeasta pyörästä kaikille FZ1:n omistajille
thumbs-up.gif
!

=> Sopis varmaan poliisienkin käyttöön...!

Fakta on että virkavalta vaihtaa vanhat Beemerit pikkuhiljaa pois. Yamaha on se merkki millä mallistoa uusivat.
XX kpl uutta FJRää on toimitettu heille.
Uutta FZ1Sää on vissiin vasta yksi mennyt mutta lisää tulee kunhan kerkeävät varustella ne.
Nämä siis kaiik valkoisia ja laukuilla varustettuja.
Nimimerkki: Aidantakanakatsellut

+ Pidempi huoltoväli.
Jaa että miten niin? Kyllä ainakin meikäläisen Fasussa ja esim. rykköses samat huoltovälit on..ainakin käsittääkseni.
Niin... montako rykköstä olet nähnyt poliisin väreissä?
Mä ymmärsin, että ne tulevat tunnuksellisiksi mopoiksi.
Eli huoltoväli pitenee 6000 -> 10000 km, ainakin jos tulevat blackbirdien tilalle.
En yhtäkään, mutta miten se väritys siihen huoltoväliin vaikuttaa?
Vaan hopeanharmaan sivari rykkösen olen kyllä nähnyt.
Bläkkärissä nyt tietty voi olla huolto sen 6tkm välein,en epäilis hetkeekään...vaan kyllä kaveri huollatti bläkkäriään 10-12 tkm välein (en nyt tähän hätään muista kumpi noista se oikea..ja eikä kaveri vastaa luuriinsa,saaketi)

Bläkkärin huoltomanuaalissa väittävät että öljynhuoltoväli olisi 10000 km tai yksi vuosi. (koskettaa varmaan etelämmän mopoja.) Itse huollan pyöräni n.6000km välein. sen verran se öljy ei maksa ettei kehtaisi niin tehdä.

wink.gif

+ Pidempi huoltoväli.
Jaa että miten niin? Kyllä ainakin meikäläisen Fasussa ja esim. rykköses samat huoltovälit on..ainakin käsittääkseni.
Eli huoltoväli pitenee 6000 -> 10000 km, ainakin jos tulevat blackbirdien tilalle.
Bläkkärissä nyt tietty voi olla huolto sen 6tkm välein,en epäilis hetkeekään...vaan kyllä kaveri huollatti bläkkäriään 10-12 tkm välein (en nyt tähän hätään muista kumpi noista se oikea..ja eikä kaveri vastaa luuriinsa,saaketi)
No... Niitä tunnuksellisia mopoja on pikkaisen enemmän kuin "sivari" -pyöriä.
Tosiasiahan on, että siviilimallit vaativat enemmän huoltoa, kuin perusvalkoiset. Koska metallinhohtovärinen mopo on nopeampi, niin silloin se vaatii enemmän myöskin huoltoa, koska kone kuluu nopeammin.  
wink.gif

Nopein väri ;)

+ Pidempi huoltoväli.
No... Niitä tunnuksellisia mopoja on pikkaisen enemmän kuin "sivari" -pyöriä.
Tosiasiahan on, että siviilimallit vaativat enemmän huoltoa, kuin perusvalkoiset. Koska metallinhohtovärinen mopo on nopeampi, niin silloin se vaatii enemmän myöskin huoltoa, koska kone kuluu nopeammin.  
wink.gif

Nopein väri ;)
No selevä
thumbs-up.gif

Back