• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Poliisit kyttäävät bombereita

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Petri12r
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Shock horror! Poliisitäti ei tullutkaan pyyhkimään sun pyllyä, vaikka sä just silloin niin halusit, kuinka epistä!

biggrin.gif
Vaikee uskoo, että täällä itketään maailman kovuutta sen takia, että poliisi pitää puhallusratsioita! On se Maailma niin paha. Hellanlettas sentään.
Eihän poliisi saisi puhalluttaa. Sen pitäisi tulla kaikkiin kesätapahtumiin päivystämään 08-20, jotta halukkaat saisi puhaltaa ennen ajamaan lähtemistä. Vielä parempi olisi, jos poliisit saisi vaikka tekstiviestillä kotiin käymään ja puhalluttamaan. Kyllä heidän pitäisi opetella vähän asiakaspalvelua.

Todellakin vaikea uskoa, että kaikki itkijät on tosissaan.

Sitten vähän asiaa. Jos poliisi puhalluttaa portilla se on pois puhallusratsioiden tai jonkin muun asian resursseista. Sitten poliisi seisoo festareiden portilla odotellen josko joku uusavuton haluaisi taas puhaltaa ja samaan aikaan mökiltä tulevat rattijuopot saavat ajaa tiellä rauhassa, kun ei ole resursseja valvoa. Tai sitten jokaiselle mökillekin poliisit odottamaan..

Hoh hoijaa!Kylläpä porukka jaksaa vääntää jostain poliisin velvollisuudesta puhalluttaa.Tällaisen moottoriurheilutapahtuman,varsinkin kun tiedetään suuren osan porukasta tulevan jollakin moottoriajoneuvolla,järjestäjien pitäisi huolehtia ettei ulos alueelta puhaltamatta sallittua ajamalla lähdetä.Varsinkin jos alueella on esim. oluen tai muuta alkoholi myyntiä.Sen pitäisi kuulua jo myyntilupaehtoihin,mutta ei.
Muistan aikoinaan Kokkotreffien saaman huonon palautteen kun poliisit rysäsivät silloin Himangan vai Kokkolan tiet(en muista tarkkaan enää) ja olikohan 90% kärähtäneistä motoristeja.Seuraavana vuotena ei sieltä alueelta pärrällä puhaltamatta sallittuja lukemia ulos ajettu.Järjestäjä huolehti omalta osaltaan muidenkin(jokainen itse) velvoitteista.
Mainoksen vuoro:VIINA TAPPAA LIIKENTEESSÄ

" Samaten vituttaa kun mun maksamilla polttoaine- ja ajoneuvoveroista päällystetään teitä jossain vihdissä, vaikken mä siellä edes aja."
Kannattais ajella,hyvät pätkät,yleensä vähän valvontaa ja hyvällä tuurilla valtio video ja dokumentoi ajosi ettei tarvitse mutuilla.
Nyt ne vetää taas uuden pinnan ainakin Vihti-Jokikunta paanalle.Juhuu.
062802jumpie_prv.gif
Olen mä joskus aikoinaan ajellutkin, ja provona heitettäköön että kaksi kertaa onnistuneesti noi dokumentoijat eksyttäen. Vanhentuneita juttuja tosin jo.
crazy.gif

Vihti-jokikunta tie on kyllä hieno.

Te ketkä mussutatte vastuunkantamisesta ja/tai verorahojen tuhlaamisesta. Se on sitä vastuunkantamista, jos tahdot puhaltaa ennen ajamaan lähtöä oli se sitten omaan mittariin tai poliisin.

Miten määrittelette verorahojen tuhlaamiseksi sen, että pari poliisia olisi sunnuntai päivän puhalluttamassa festarialueen portilla halukkaita? Kalliimpaa ja enemmän miehiä, työtunteja ja paperityötä menee yhden rattijuopon saamikseksi kirjoihin ja se on aivan varma homma. Vai onko se niin, että tässäkin threadissa kiivaasti kirjoittavat ovat itse poliiseja ja tahtovat ajella sen sunnuntain mieluummin rantakadun ja munkkipuodin väliä.
033102bebe_1_prv.gif

En jaksa millään lukea koko rautalangan vääntöä, mutta sanonpahan sanani minäkin.
Noissa "meidän" tapaamisissa (=HD) on portilla lähes tulkoon aina mahdollisuus puhaltaa mittariin, maksusta tai ilman.
Porukka on oppinut käyttämään palvelua, mutta tokihan tyhmiä yksilöitä löytyy joka porukasta.

Back