• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Poliisin uudet "valvonta-Ninjat", oletko jo nähnyt livenä?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja macceS
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Koheltaja sanoi:
Ei ne rikollisetkaan ole yleensä pukeutunut erottuvasti joten miksi poliisien pitäisi?

Saa ihan itteään taputtaa olkapäälle jos jää kiinni teoistaa, jos ei osaa olla tekemättä mitään sellaista mistä jää kiinni...

Olen samaa mieltä, pitää vähän(eikä ihan vähänkään)katsoa missä sitä kunnolla ns.avaa. Joku 100-120km/h 60-alueella on silkkaa tyhmyyttä, pääseehän sillä kyllä elvistelemään tänne sakkokertymillä. Harvemmin sitä valvontaa on syrjäisillä mutkateillä ja jos on, niin kyllä se sielläkin on siinä pikkukylän 60-alueella.

Hiekka- ja metsäteillä vielä rauhallisempaa valonnan osalta ja saa availla aika rauhassa, kunhan muistaa rauhoittua asutuseten ja pihapiirien kohdalla. Niissäkin järjen käyttö on sallittua, varsinkin etelän metsäteillä tähän aikaa vuodesta kun kaks mummoa meni mustikkaan ja...

Tällä olen saanut kortin säilymään omassa hallussa ja viimeiset sakot 2013, nekin pikitiellä ja ihan hölmössä paikassa, eikä nekään sakot olleet poliisien vika vaikka aika ovelia olivat.

Olis aika hauska nähdä miten kauan Ninja pysyy perässä patikkoisella metsätiellä:)-

Tuollainen salakyttäys on ihan hanurista.

Katsoin että kesän huippujen, noin 210kmh, ajamiseen sopiva paikka oli viidenkympin alue.

taiger sanoi:
Katsoin että kesän huippujen, noin 210kmh, ajamiseen sopiva paikka oli viidenkympin alue.

Katsoin itse, että tähän mennessä kesän huippujen, noin 232 km/h, ajamiseen soveliain paikka oli Kemoran katsomosuora.

IMG_5204.jpg

Onkos tämä nyt sellainen H2? Bongasin matkalla Kemoralle Nurmijärven ABC:n pihasta kesäkuun alussa.

Piti oikeen varmistaa mistä tuo H2 voisi tulla, eli siis -70 luvun alun kaksitahtinen kolmipyttyinen leskentekijä oli H2 Mach IV 750. Tehoa huimat 74 hv eli 55 kW. Kuuluisa huonoista ajo-ominaisuuksita.

massajaska sanoi:
Katsoin itse, että tähän mennessä kesän huippujen, noin 232 km/h, ajamiseen soveliain paikka oli Kemoran katsomosuora.

katso liitettä 21857

Onkos tämä nyt sellainen H2? Bongasin matkalla Kemoralle Nurmijärven ABC:n pihasta kesäkuun alussa.

Eei, Hippi kerrakin erehtyy mutta annetaan anteeksi. Toi kuvan peli on 1000SX, Kawan sporttinen perusmatkapyörä, nykymallinimi taitaa olla Ninja 1000SX.
Ja ne poliisin H2 laitteet on H2SX-malleja. Tunnistaa kyklooppimaisesta yhdestä etuvalosta.

Koheltaja sanoi:
Hiekka- ja metsäteillä vielä rauhallisempaa valonnan osalta ja saa availla aika rauhassa, kunhan muistaa rauhoittua asutuseten ja pihapiirien kohdalla. Niissäkin järjen käyttö on sallittua, varsinkin etelän metsäteillä tähän aikaa vuodesta kun kaks mummoa meni mustikkaan ja...

Tällä olen saanut kortin säilymään omassa hallussa ja viimeiset sakot 2013, nekin pikitiellä ja ihan hölmössä paikassa, eikä nekään sakot olleet poliisien vika vaikka aika ovelia olivat.

Olis aika hauska nähdä miten kauan Ninja pysyy perässä patikkoisella metsätiellä:)-

Puhumattakaan vielä kapeammasta polusta

Liiasta tehosta ja painosta on vain riesaa, tosin sitä ei " adventurekuskit" usko.

Vaikuttaa varusteilla aika yläpainoiselta laitteelta. Turvallisia kilometrejä kuitenkin kaikille.

Koheltaja sanoi:
Ei ne rikollisetkaan ole yleensä pukeutunut erottuvasti joten miksi poliisien pitäisi?

Saa ihan itteään taputtaa olkapäälle jos jää kiinni teoistaa, jos ei osaa olla tekemättä mitään sellaista mistä jää kiinni...

Onhan rikollisilla yleensä kypärä tai huppu päässä.
Tässä kylillä oli poliisi puun takana piilossa tutkan kanssa Rikollisia jahtaamassa.
.... Ei saanut mua itse teossa kiinni.
Varmaan ottivat jonkun Mopopojan tai jonkun muun Rikollisen joka ajoi 40 alueella ylinopeutta.
Paska ammatti tuo poliisin työ!

Batmanninja sanoi:
Eei, Hippi kerrakin erehtyy mutta annetaan anteeksi. Toi kuvan peli on 1000SX, Kawan sporttinen perusmatkapyörä, nykymallinimi taitaa olla Ninja 1000SX.
Ja ne poliisin H2 laitteet on H2SX-malleja. Tunnistaa kyklooppimaisesta yhdestä etuvalosta.

Niinpä erehdyinkin.

Ek1 sanoi:
Tässä kylillä oli poliisi puun takana piilossa tutkan kanssa Rikollisia jahtaamassa.
Varmaan ottivat jonkun Mopopojan tai jonkun muun Rikollisen joka ajoi 40 alueella ylinopeutta.

Ja olet ylpeä saavutuksestasi, osaatko muuta kuin ajaa törkeää ylinopeutta 40-alueella?
Tuskin renkaat kuluu muulta kuin keskeltä....

Ek1 sanoi:

XJ 900 sanoi:
Ja olet ylpeä saavutuksestasi, osaatko muuta kuin ajaa törkeää ylinopeutta 40-alueella?
Tuskin renkaat kuluu muulta kuin keskeltä....
Tiedän että on kukkahattutätejä.... mutta että setiäkin näköjään löytyy:jippikaijee:

Ek1 sanoi:
Tiedän että on kukkahattutätejä.... mutta että setiäkin näköjään löytyy:jippikaijee:

Ei ole kukkia hatussa, eikä kasva vielä horsmaa perseessäkään, mutta en tosiaankaan voi kovin korkealle noteerata noita sun saavutuksia prätkäilyn saralta...

ts18056 sanoi:
Täällä aika monta hatutonta, kukatkin lakastuneet ja kynttilät sammuneet!
Joskus ois mukava lueskella näitä turinoita ilman (=w/o) paskanhajua, eli jokikisen omaa mielipidettä, johon toki kaikilla on oikeus... mut jos sulla ei oo mitään uutta sanottavaa (viim 10 vee) niin ole kommentoimatta, jengi tietää kyllä sun mielipiteesi, kiitos.☠️

Ja itse aiheeseen, pari kertaa nähnyt mut vaan parkissa ( ls tauko? ). On ystävillä kalusto ”kunnossa” noilta osin eli rahoitus kohdillan...

Koheltaja sanoi:
Hiekka- ja metsäteillä vielä rauhallisempaa valonnan osalta ja saa availla aika rauhassa, kunhan muistaa rauhoittua asutuseten ja pihapiirien kohdalla.

Tästä pitää olla harvinaisen samaa mieltä.

Tinde sanoi:
Piti oikeen varmistaa mistä tuo H2 voisi tulla, eli siis -70 luvun alun kaksitahtinen kolmipyttyinen leskentekijä oli H2 Mach IV 750. Tehoa huimat 74 hv eli 55 kW. Kuuluisa huonoista ajo-ominaisuuksita.

Hah joo, oon ajanut, runko kumia, renkaat puuta ja jarruista ei tietoakaan. Mutta kyllä se kulki. Muistikuvat siis 80-luvun alusta kun just kortin (auton/ison MP:n) saaneena tuollaista kokeilin...

Back