• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Poliisin kamera-auto

D-Iivil sanoi:
Ihan hyvin olisi saattanut olla moottoritien laidassa pikkulapset pelaamassa jalkpalloa seuraavan mutkan takana.

Kyllä, kyllä. Hävinneet paikalta ja täällä taivasteltu, että eihän melkein suoralla tiellä kukaan puuhun törmää. :p

D-Iivil sanoi:
Ihan hyvin olisi saattanut olla moottoritien laidassa pikkulapset pelaamassa jalkpalloa seuraavan mutkan takana.

No jaa... Sen verran paljon saa netistä lukea noista kovista ylinopeuksista, että pitäisi kyllä kieltää lasten leikkiminen moottoritiellä kokonaan, varsinkin yöllä.

Eilen oli kamera-auto parkissa Lahdessa 2956-tien ja Tiirismaantien risteyksen lähellä mutkan takana. Kello oli jo päälle kymmenen illalla ja tie lähes tyhjä. Onneksi kiinnitin huomion kaukana edessäajavaan autoon, joka mutkassa jarrutteli. Ois muuten räpsähtänyt pahemman kerran.
Mites, noissa siis videokamera+tutka? Eli jos räpsähtää kamera mpllä niin katsovat kilven videolta?

Kyllä ainakin itse olen vielä tiennyt missä avata kaasua koti teillä jottei tule sanktiota emännältä /virkavallalta. Eli jos ei tuttu pätkä, niin ajakaa niin kuin ajaisitte autolla:right:

katalyt sanoi:
Kyllä ainakin itse olen vielä tiennyt missä avata kaasua koti teillä jottei tule sanktiota emännältä /virkavallalta. Eli jos ei tuttu pätkä, niin ajakaa niin kuin ajaisitte autolla:right:

Ainakin täällä etelässä ne kamera-autot on just niillä tutuilla pätkillä.

Hornet57 sanoi:
Muistakaahan ja oppikaa nyt, aina kun on suurempi kuin normaali henkilöauto parkissa, niin hiukan jarrua etukäteen!!:orgmp:

No tuossa muistamisessa auttaa enemmän, että pitää nopeudet kohdillaan. Ei ole tarvinnut pohtia parkissa olevia autoja.

hp10a10 sanoi:
Mikäs paikka tämä on? Melko tarkkaan on tullut Nurmijärven tiet koluttua mutta en keksi missä tämä on..

Metsäkyläntietä tässä vahditaan
temporary_15.jpg

Back