Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.
Käytät vanhentunutta selainta. Se ei välttämättä näytä tätä tai muita verkkosivustoja oikein. Sinun pitäisi päivittää tai käyttää vaihtoehtoista selainta.
lapset lapset... kuten joku voi muistaa minun juttuni kun mopotin oli myynnissä ja koeajaja ajo karkuun ja jne..niin poliisin pitää näyttää toteen kuka ajoi jne... mulla vieläkin myynnissä sama mopo ku ei vaan mene kaupaksi
ei vaan voi mitään
mutta asiaa onko kellekkään tullut mieleen että ylinopeudesta saa kovemman tuomion kuin esim .raiskauksesta . voi mennä työpaikka,asunto,luottotiedot jne ylinopeuden takia ...pieni kiihytys esim. moottoritiellä ja kaikki menetetty sen takia.ajatelkaa nyt hyvät ihmiset onko se pieni kiihytys tyhjällä tiellä noin vakavaa .ei jaksa tästä enempää mutta
taitaa vaan tulla nuo Bladerunnerit ja muut katsottavat ohjelmat mainosrahoitteisilta kanavilta. itseä ei tuo ylen FST tarjonta miellytä tv-lupamaksun vertaa
ja tässä tullaan siihen että: keltaiset= liinat kiinni tai saan sakot. Useamman kerran kokenut ton autolla tänätalvena ja viimekesänä parisen kertaa pärrällämentäessä, on muuten kiva fjiilis kun joku tolleen tekee
ja tässä tullaan siihen että: keltaiset= liinat kiinni tai saan sakot. Useamman kerran kokenut ton autolla tänätalvena ja viimekesänä parisen kertaa pärrällämentäessä, on muuten kiva fjiilis kun joku tolleen tekee
Itse satuin kerran istuksimaan vuosia sitten Vantaan Liikenteen bussissa ns. pelkääjän paikalla (=se yksinäinen istuin heti etuoven jälkeen) kun Kehä III Etolan valoissa sämpylä (Saab 96) tekee tuollain ja bussikuski oli juuri tehnyt sen mitä ns. "yleensä on ollut tapana" => sämpylästä tuli Smart
No onneksi tuossa sämpylässä ei ollut kuin kuski ja bussissahan tuota hyvä että edes huomasi => ei henkilövahinkoja