• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Poliisi varikolla bongattua

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja JP_445
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
No eiks se o kummiskin hyvä että net ei aja ohi...tiä vaikka kiilaisivat. Muistini mukaan siellä takana vilkuttelivat, kun niillä oli jotain tähdellistä (muka) asiaa, tosin olin silloon katiskalla liikkeellä.

Juu ja sitten se miksi ne ei morojesta, on varmaan että työsopimuksessa lukee että ei saa valtion vehkeillä rikoksia tehtailla, nimittäin siinähän taitaa jossain lukea että "molemmat kädet on pidettävä ajon aikana ohjaustangolla (vai ohjaustangossa)". Tai en tiijä oliko se polkupyörän ajo-ohjeissa tai -ohjeilla sitten...sama se.

Viimeisenä letkassa ajanut Ace poimi ko. hurjastelijan suhteellisen rivakasti... Ja siitä Acesta ei kyllä arvannut äkkiä sen olevan valoilla varustettu poliisipeli.
Ainakin vielä viime kesänä oli Ace Turun seudulla.
Joo, eipä meikäläisestä moni uskoisi....
wink.gif
Ja Turussakin kävin, keväällä.
biggrin.gif

Sori, pää jumissa viikonlopusta enkä voinut vastustaa kiusausta kun näytti aihe muutenkin livenneen...
buttrock.gif
Pilkun viilausta. Aina tarttis olla täysin yksiselitteinen ettei kukaan irvileuka pääsisi kuittaamaan.
biggrin.gif

Oli kyllä jo aikakin että poliisin pyöräkanta vähän uudistuu. Tosin suurin osa partiopyöristä tulee vielä kauan olemaan niitä bemarin raatoja? Vai?
nixweiss.gif

062802moto_prv.gif
Mulle on yksi lysti millä ajavat, olen niin surkea kuski että saisivat mut kiinni vaikka jawalla. Siinä teille runo pe****e.

Katteletteko te oikeasti vastaantulevia tms. pyöriä siinä pelossa että se on poliisi?
crazy.gif

No, samapa se mulle millä ajelevat. Ei ole ollut heikäläisillä kiinnostusta vaikka joskus olis ollut ehkä syytäkin. Olis ainakin jäänyt pyörä tienposkeen ilman kilpiä.

wink.gif

Katteletteko te oikeasti vastaantulevia tms. pyöriä siinä pelossa että se on poliisi?
crazy.gif

No, samapa se mulle millä ajelevat. Ei ole ollut heikäläisillä kiinnostusta vaikka joskus olis ollut ehkä syytäkin. Olis ainakin jäänyt pyörä tienposkeen ilman kilpiä.

wink.gif
No yleensä kaikkea vastaantulevaa liikennettä on hyvä seurata jo oman turvallisuutensa tähden....
idea3.gif
sport05.gif

Back