• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Poliisi varikolla bongattua

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja JP_445
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
No heips kaikki ystäväni... eräs tuttavani käväisi Helsingin poliisin varikolla ja havaitsi siellä kalustettavana olevan 3 kpl Yamahan R1 malleja
sad_orig.gif
. Muistaakseeni 2 puna/harmaata ja 1 sini/harmaa. Kaikki vermeet taitavasti piiloon ja baanalle. No ei mulla muuta.

Phew, onneks sentään olivat Yamahat...Perkele jos siellä oli GSX1000R:iä ollu, sitte vasta oltais oltu kuseessa
biggrin.gif

Varmaan on poliisejakin alkanut kyrsimään, kun ei Bemareilla enää pysynny perässä. Noilla peleillä alkaa jo pysymään. No, rauhallisesti kun ajelee, niin ei noista pitäis olla vaaraa. Sit kerrankii kun innostuu vähän lisäämään kaasua, niin eiköhän ne sit ole Jammuilla peesissä.

Kiitos tiedoista, JP_445. Tähän asti ei ole tarvinnut "pelätä" kytillä olevan sivari-R1:iä, mutta sitten sekin pieni ilo on loppu.
sad_orig.gif

EIköhän kyseisellä puljulla ala olemaan jo vaikka mitä siviilipyörinä.. löytyy thunderacee ja 9r jne.. eipä niitäkään ihan helpolla jätätä...
Messuilla joku puheli kolmesta punaisesta.. tiedä sitten

Voi, miten helppoa mulla on kun ajaa (enimmäkseen) rajoitusten mukaan.
biggrin.gif

Eipä noilla väliä, kun en minä kuitenkaan niitä bemareitakaan pääsisi karkuun. Eipä silti, hyvä tietää.

Nimimerkillä "sakkoja viimeksi v. 1993". Ja koputtaa puuta...

Ehkäpä niillä koneilla saadaan noukittua muutama autoileva sekopääkin pois baanalta rokkaamasta...

voihan kettu...meidän vero-ja sakkorahoilla ostellaan vaan uusia/hyviä pyöriä
033102ass_1_prv.gif
033102ass_1_prv.gif

saisivat ajella jawoilla ja ladoilla
mad.gif

pitäis kyllä riittää kytille ihan hyvin

Kaakonkulmilla pyöri viimekesänä sininen uus ZZR1100, porukassa ihmeteltiin et onko kyttä ku ei morjestele ja kyylää pitkään ku ajaa ohi. Ja lopulta selvis että Kissalan poikiahan se.

joo, täällä Turun alueella on ollut jo pitkään Thunderace poliiseilla käytössä. Kävi jopa kerran niin, että kun ajeltiin väsyneinä Alastarolta kotiin, moottoritiellä joku autoilija hermostui meidän hitaaseen ajoon (rajoituksen mukaan), ja ohitti meidät. Viimeisenä letkassa ajanut Ace poimi ko. hurjastelijan suhteellisen rivakasti... Ja siitä Acesta ei kyllä arvannut äkkiä sen olevan valoilla varustettu poliisipeli.

Saattaa olla, että turunkin kalusto päivitetään R1:ksi...
Ainakin vielä viime kesänä oli Ace Turun seudulla. Ohjasi mut kiltisti orikedon shellin pihaan. Ei kyl sakkoja tullu.
cool.gif

Mistäs sellasen pätkän löytäisi missä vedetään tuota man-saarta oikeen kunnolla? Ei oo oikeen osunu netis eteen sellasta.
sad_orig.gif

Voi, miten helppoa mulla on kun ajaa (enimmäkseen) rajoitusten mukaan.
Tuo on se hyvä pointti, joka monelta unohtuu kokonaan näissä keväisissä kiihkeissä keskusteluissa.    
biggrin.gif
Olen hieman katteellinen poliiseille.Yamaha R1 työmopoksi,ehkä joskus tavataan...Itse kyllä joskus ajan tietoisesti LUJAA jne(on se kumma kun ajelen autolla mennään nätisti jonossa,ajellaan rajoitusten mukkaan,prätkällä taas ei)  
lookaround_orig.gif
ja jos käry käy,niin eipä tuu ensimmäiseksi mielen lähtee ajaa pakoon jos saan pollarit perään,olivat joko XX:llä tai mondeolla,tietoinen riski ja siittä maksat,turha ruikuttaa,
baaa.gif
 onhan hienoja jippojakin näköjään tehty,kilpitelineen saa piiloon,jottain sprayta kilpeen ettei saa kuvaa ja mitähän viellä...Muutenkin nykyään lissääntynyt toi "munattomus" ei vastata teoista,niistähän saa kuulla tiedoitusvälineiden kautta...mutta vielä prätkähemmotkin....NIIIIN täähän on vaan mun mielipide,jokkainen ajakoon tavallaan,niin miekin...ei tarvitse ottaan mitenkään henkilökohtaisesti..
bowdown.gif

Viimeisenä letkassa ajanut Ace poimi ko. hurjastelijan suhteellisen rivakasti... Ja siitä Acesta ei kyllä arvannut äkkiä sen olevan valoilla varustettu poliisipeli.
Ainakin vielä viime kesänä oli Ace Turun seudulla.
Joo, eipä meikäläisestä moni uskoisi....
wink.gif
Ja Turussakin kävin, keväällä.
biggrin.gif

Sori, pää jumissa viikonlopusta enkä voinut vastustaa kiusausta kun näytti aihe muutenkin livenneen...
buttrock.gif

Mun tuttu on tekemisissä työn puolesta poliisien kanssa ja kertoi kanssa noista kolmesta R1:stä ja lisäsi vielä että melkein järjestäen MP-poliisit omaavat vahvan rata-ajotaustan ennenkuin pääsevät hommaan.

Mun käy sääliksi R1-poliisien hanuria kun on penkinlämmitin aina päällä kun pyörä käynnissä
biggrin.gif

Back