Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Luotettava tietolähde poikkesi tosiaan siellä ja teki tuon havainnon...Messuilla joku puheli kolmesta punaisesta.. tiedä sitten
Ainakin täällä Oulun seudulla tupla äksällä liikuvalla on ihan normiaalit ajokamppeet... (sellanen viininpunainen tupla äx).no ovatkohan konstaapeli vaatteet päällä......
vai normaalit motoristi kamppeet..![]()
![]()
Ainakin vielä viime kesänä oli Ace Turun seudulla. Ohjasi mut kiltisti orikedon shellin pihaan. Ei kyl sakkoja tullu.joo, täällä Turun alueella on ollut jo pitkään Thunderace poliiseilla käytössä. Kävi jopa kerran niin, että kun ajeltiin väsyneinä Alastarolta kotiin, moottoritiellä joku autoilija hermostui meidän hitaaseen ajoon (rajoituksen mukaan), ja ohitti meidät. Viimeisenä letkassa ajanut Ace poimi ko. hurjastelijan suhteellisen rivakasti... Ja siitä Acesta ei kyllä arvannut äkkiä sen olevan valoilla varustettu poliisipeli.
Saattaa olla, että turunkin kalusto päivitetään R1:ksi...
tai sitten ne on pompperipoliiseja eikä oo vaatteita ollenkaan!no ovatkohan konstaapeli vaatteet päällä......
vai normaalit motoristi kamppeet..![]()
![]()
Korjataan sen verran, että eikös ollu sininen XX tuo?Kaakonkulmilla pyöri viimekesänä sininen uus ZZR1100, porukassa ihmeteltiin et onko kyttä ku ei morjestele ja kyylää pitkään ku ajaa ohi. Ja lopulta selvis että Kissalan poikiahan se.
Tuo on se hyvä pointti, joka monelta unohtuu kokonaan näissä keväisissä kiihkeissä keskusteluissa.Voi, miten helppoa mulla on kun ajaa (enimmäkseen) rajoitusten mukaan.
Olen hieman katteellinen poliiseille.Yamaha R1 työmopoksi,ehkä joskus tavataan...Itse kyllä joskus ajan tietoisesti LUJAA jne(on se kumma kun ajelen autolla mennään nätisti jonossa,ajellaan rajoitusten mukkaan,prätkällä taas ei)Tuo on se hyvä pointti, joka monelta unohtuu kokonaan näissä keväisissä kiihkeissä keskusteluissa.Voi, miten helppoa mulla on kun ajaa (enimmäkseen) rajoitusten mukaan.![]()
Joo, eipä meikäläisestä moni uskoisi....Ainakin vielä viime kesänä oli Ace Turun seudulla.Viimeisenä letkassa ajanut Ace poimi ko. hurjastelijan suhteellisen rivakasti... Ja siitä Acesta ei kyllä arvannut äkkiä sen olevan valoilla varustettu poliisipeli.