Onko hinnat kohdillaan - jos punta vielä lähtee halpeneen ?
Miten lie saako kilpiin Suomessa kohtuudella ja kannattaako ?
poliisipyöriä
Miten lie saako kilpiin Suomessa kohtuudella ja kannattaako ?
poliisipyöriä
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ihan rakkaudella ovat taatusti revitelleet kun roistoja ovat kiinni kaahanneetMitenköhän rakkaudella pidettyjä työkäytössä olleet pyörät yleensä on?
Kuulemma erittain. Pestaan ja tarkistetaan paivittain ja kunnon huollot kuukausittain.Mitenköhän rakkaudella pidettyjä työkäytössä olleet pyörät yleensä on?
Tuo Armstrong / HD MT350 on muuten aivan loistava kampe! Jos ei olisi nykyinen kurapyörä tullut talliin viime syksynä, niin tuossa olisi viimeisen päälle pelivekotin. Huomio huomio, ostakaa noita monta Suomeen niin pääsen päivittämään omani sitten muutaman vuoden päästä!En noista Hondista tiedä, mutta HD näyttäisi tiputtavan hintansa aika nopeasti:
6500 ml ajettu HD 2495,-
Uusi HD puolella Mopon hinnasta
Muistan lukeneeni, että syylliseksi paljastui takalaukussa ollut painava radiokalusto joka kevensi etupyörää. Taisivat muuttaa pakkausta ja saivat painon alemmas.Kuulemma erittain. Pestaan ja tarkistetaan paivittain ja kunnon huollot kuukausittain.Mitenköhän rakkaudella pidettyjä työkäytössä olleet pyörät yleensä on?
Pannarit olivat, oh, pannassa varmaan vuoden ja sitten tulivat takaisin, kun huomasivat, etta ei niissa mitaan vikaa ollut.
Mun pomo on kotoisin Englannista ja sillä on myös pannari ja se kerto mulle että noista pyöristä ja niissä muutettiin moottorin lukitusmutteria jonka sai kireemälle.Muistan lukeneeni, että syylliseksi paljastui takalaukussa ollut painava radiokalusto joka kevensi etupyörää. Taisivat muuttaa pakkausta ja saivat painon alemmas.Kuulemma erittain. Pestaan ja tarkistetaan paivittain ja kunnon huollot kuukausittain.Mitenköhän rakkaudella pidettyjä työkäytössä olleet pyörät yleensä on?
Pannarit olivat, oh, pannassa varmaan vuoden ja sitten tulivat takaisin, kun huomasivat, etta ei niissa mitaan vikaa ollut.
Kerrotko tarkemmin kuinka tarkistan onko minun 2004 mallisessani oikeanlainen?On sen jälkeen tullut tarkisteltua muita suomen pannareita minkälaiset mutterit niissä on, vastaan tullut vanhemmissa (2004-2005) "väärillä muttereilla" varustettuja pyöriä.
Siis se iso mutteri joka on vasemmalla puolella siinä jalan kohdalla.
Voi hitto, mun pitäis siitä ottaa kuva ja laittaa se tänne, mutt helpommin sanottu kun tehty.Kerrotko tarkemmin kuinka tarkistan onko minun 2004 mallisessani oikeanlainen?On sen jälkeen tullut tarkisteltua muita suomen pannareita minkälaiset mutterit niissä on, vastaan tullut vanhemmissa (2004-2005) "väärillä muttereilla" varustettuja pyöriä.
Siis se iso mutteri joka on vasemmalla puolella siinä jalan kohdalla.