• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Poliisi ampui motoristia Jenkeissä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja jukepoksi
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
No, kilvetön pyörä ja karkuun. Varmaankin paikallisen pelastusarmeijan majuri kiirehtimässä teetupaa avaamaan.
Sun mielestä on OK ampua jos menee karkuun ja pyörä on kilvetön?
Missä niin lukee? Kerro. Sun mielestä ok ajella ilman kilpiä ja paeta poliisia?
Tottakai! Kaikkihan sitä harrastaa joskus.
No hyvä, pistetään iän piikkiin. Mutta et kertonut, mistä luit hyväksyntäni ampumiselle. Vaikka toisaalta, ihan sama vaikka olisin kommentoinut "hohhoijaa", olisi joku siitä alkanut vinettää. Aika kunnia.
Sulla varmaan oli jokin ajatus kun tuon kilvettömyyden mainitsit. Mikä? ei tainnut aueta muillekkaan.

Sulla varmaan oli jokin ajatus kun tuon kilvettömyyden mainitsit. Mikä? ei tainnut aueta muillekkaan.
Sieltä uutisesta minä sen luin. Jos siihen nyt joku idea pitää väkisin vääntää, niin yritetään; olettaisin, että kilvettömällä kaahailevalla saattaa olla jotain muutakin tunnollaan kuin pelkkä ylinopeus. Ampumista en ole puolustellut enkä tuominnut, en itse asiassa edes maininnut sitä viestissäni. En ollut paikan päällä katsomassa, joten jätän asian jatkokäsittelyn Yhdysvaltain viranomaisille ja muille foorumilaisille. Ja tämän viestin tarkoitus ei ole olla vittuileva, provosoiva eikä elvistelevä, vaikka se sellaiseksi varmasti tulkitaankin.

Kilvetön pyörä = varastettu = moneen kertaa mainittu tällä saitilla mitä varkaille pitäis tehdä
kaboom.gif

Tämä on taas niitä ikuisuus kysymyksiä. Mikä toimenpide aiheuttaa vähiten vaaraa tai hengen menetyksiä? Esim. Moottoritiellä 200 kaahaava aiheuttaa vähemmän vaaraa kuin taajamassa vastaavaa nopeutta ajava.
Suomessa poliisi jättää usein takaa-ajon koska siitä aiheutuu vain suurempi vaara ympäristölle.

Jenkeillä on oma systeemi, toimivuudesta voi olla montaa mieltä.

Yks tuttu motoristi lähti jenkeissä asuessa samaan tapaan... en tiedä lukiko kukaan, mut kirjoitin sen tarinan tonne jonnekin joku kuukausi sitten. Kotiparkkiksella ampuivat käsiraudoissa kun yritti mennä vaimoaan hyvästelemään/pyytämään apua.

Ja kaveri oli siis ajanut päin punaista aamuhämärissä, muttei halunnut pysähtyä keskelle ei mitään vaan himmaili kotiparkkikselle.
Eli siis ajo punasia päin, sai poliisit perään, ei pysähtyny vaan ajoi kotiparkkikselle, jossa poliisit laittoivat rautoihin, jonka jälkeen kuski lähestyi vaimoaan hyvästelläkseen ja poliisit ampuivat?

Sieltä uutisesta minä sen luin. Jos siihen nyt joku idea pitää väkisin vääntää, niin yritetään; olettaisin, että kilvettömällä kaahailevalla saattaa olla jotain muutakin tunnollaan kuin pelkkä ylinopeus. Ampumista en ole puolustellut enkä tuominnut, en itse asiassa edes maininnut sitä viestissäni. En ollut paikan päällä katsomassa, joten jätän asian jatkokäsittelyn Yhdysvaltain viranomaisille ja muille foorumilaisille. Ja tämän viestin tarkoitus ei ole olla vittuileva, provosoiva eikä elvistelevä, vaikka se sellaiseksi varmasti tulkitaankin.
En tulkitse v-tuiluksi, kunhan kysyin, ja sinä vastasit.

Tämä tästä aiheesta.

Jos siihen nyt joku idea pitää väkisin vääntää, niin yritetään; olettaisin, että kilvettömällä kaahailevalla saattaa olla jotain muutakin tunnollaan kuin pelkkä ylinopeus.
Veikkaanpa että enemmistö tyypeistä,jolla on muutakin tunnollaan ajelee ihan huomiota herättämättä laillisella pyörällä.
Lapsellista yleistämistä tollanen. Ei somaleitakaan saa ampua sillä perusteella että ne tekee enemmän rikoksia ja öisin liikkuessaan mielessä muutakin kuin raikas yö-ilma?
kaboom.gif

sanoi:
Ilmoittaudu ampumaseuraan ni saat luvat

Höpöhöpö...
Lisää OT:a

Tuollai se on tähän saakka toiminut, ainakin täällä maaseudulla.
Metsästysseurakin kelpaa, ilmoittaa vaan tarvitsevansa loukkupyyntiin lopetusasetta...

Tosin niitä lupia tarvii anoa ennenkuin ne saa, ei tule niinkuin manulle illallinen...
033102bebe_1_prv.gif

Arvon Höpöhöpöllä on kaiketi faktaa?

sanoi:
Ilmoittaudu ampumaseuraan ni saat luvat

Höpöhöpö...
Lisää OT:a

Tuollai se on tähän saakka toiminut, ainakin täällä maaseudulla.
Metsästysseurakin kelpaa, ilmoittaa vaan tarvitsevansa loukkupyyntiin lopetusasetta...

Tosin niitä lupia tarvii anoa ennenkuin ne saa, ei tule niinkuin manulle illallinen...  
033102bebe_1_prv.gif

Arvon Höpöhöpöllä on kaiketi faktaa?
Ei kun vaan yrittämään 357 magnumia lopetusaseeksi loukkupyyntiin. Lyövät sulle raksin lappuun että ei tipu ja suosittelevat, että josko poika ensin vaikka .22 luvat hommaisit, lopettaisit sillä ne minkit ja supit, harrastelisit sillä tarkkuusammuntaa seurassa muutaman vuoden ja tulisit sitten anomaan lupia järeämpään.

Jos Matti Meikäläinen menee konttorille mukanaan eilen leimattu ampumaseuran jäsenkortti ja ostolupahakemus 357 magnumille, niin 99% nimismies haistattaa pitkän paskan...

Myös meillä maalla.

Nimim. "Riittävästi lupia plakkarissa"

Jos oli varastettu pyörä, niin toivottavasti kuski päästi edes lusikallisen jännäkakkaa housuun.

En tulkitse v-tuiluksi, kunhan kysyin, ja sinä vastasit.

Tämä tästä aiheesta.
Joo, en minä sinua tarkoittanutkaan. Täällä vaan on niitä rivien välistä vaikka mitä löytäviä.

(rolcen Lähetti: Kesä. 18 2006 @ 23:32 ) sanoi:
( kaasunalle @ Kesä. 18 2006 @ 14:47) sanoi:
Jos siihen nyt joku idea pitää väkisin vääntää, niin yritetään; olettaisin, että kilvettömällä kaahailevalla saattaa olla jotain muutakin tunnollaan kuin pelkkä ylinopeus.

Veikkaanpa että enemmistö tyypeistä,jolla on muutakin tunnollaan ajelee ihan huomiota herättämättä laillisella pyörällä.
Lapsellista yleistämistä tollanen. Ei somaleitakaan saa ampua sillä perusteella että ne tekee enemmän rikoksia ja öisin liikkuessaan mielessä muutakin kuin raikas yö-ilma?

No miksi perkeleessä ne kilvet sitten pitää repiä irti? Sehän ei ole lapsellista, vaan tosimiesten ja aikuisten naisten hommaa. Kerro nyt sitten, miten ne rosvot ja rikolliset ajelee.

sanoi:
Jos Matti Meikäläinen menee konttorille mukanaan eilen leimattu ampumaseuran jäsenkortti ja ostolupahakemus 357 magnumille, niin 99% nimismies haistattaa pitkän paskan...
Pistän äitimuorini pankkikirjan vetoa, että se hylkäysprosentti on tasan 100. Joka pystyy esittämään toista, laittakoon tietonsa ja käräjilläkin pitävät todisteensa sekä yhteystietonsa minulle privana...
biggrin.gif

Minkä takia täällä ollaan aina saunan taakke viemässä porukalla, mutta kun Kaasunalle heittää huvikseen että "hyi sentään, so so!" niin hetikohta ollaan kaikkia maailman rikollisia puolustamassa? Jaa liioittelinko? Sitähän mä aina teen...
033102bebe_1_prv.gif

Minkä takia täällä ollaan aina saunan taakke viemässä porukalla, mutta kun Kaasunalle heittää huvikseen että "hyi sentään, so so!" niin hetikohta ollaan kaikkia maailman rikollisia puolustamassa? Jaa liioittelinko? Sitähän mä aina teen...  
033102bebe_1_prv.gif
Se on periaatekysymys; jos meikä ehdottaa vaikkapa moottoripyörien 50% hinnanalennusta, niin vastaanvänkääjiä löytynee siihenkin. Kuuluisuuden kiroja...
biggrin.gif

033102bebe_1_prv.gif
Se on periaatekysymys; jos meikä ehdottaa vaikkapa moottoripyörien 50% hinnanalennusta, niin vastaanvänkääjiä löytynee siihenkin. Kuuluisuuden kiroja...
biggrin.gif
Näinhän se on että sitä saa mitä tilaa...

033102bebe_1_prv.gif
biggrin.gif
Niin. Missään en edes maininnut ampumista ja sinä luit jostain, että olen sen kannalla. Kuka tilaa mitäkin ja mitenkin. Tuo tilauslause taitaa olla niitä tämän foorumin loppuunkäytetyimpiä kliseitä, heitetään peliin, kun ei osata muuta sanoa. Asia puolestani loppuunkäsitelty.

033102bebe_1_prv.gif
biggrin.gif
No mä ymmärrän kyllä että Kaasunalle tykkää uunottaa, mutta ihmettelen tuota uunojen määrää vaan...ja sitä että sen pikku uunotuksen jälkeen uunoporukka luulee että aina uunotetaan, vaikkei uunotetakaan...
biggrin.gif

Ennakkoluulot on raskas taakka - laitanpa kuvan vielä:
motordupe12.jpg

No miksi perkeleessä ne kilvet sitten pitää repiä irti? Sehän ei ole lapsellista, vaan tosimiesten ja aikuisten naisten hommaa. Kerro nyt sitten, miten ne rosvot ja rikolliset ajelee.
Itse olen ajanut kilvittä kahdesta syystä:
1. Pyörää ei saanut suomen rekisteriin. n.s.ratapyörä
2. Kolarikorjattuun pyörään ei "keritty" asentaa kilpiä. (korjaus kesken)
Eräs kaverini ajeli kilvittä pari päivää,kun ei ollut huomannut sen tippumista.

Mutta jos itse varastelisit pyöriä,niin ajelisitko ilman kilpiä vai "feikki-kilvillä"? Uskoisin monen ajelevan huomiota herättämättä jos ei kaipaa poliisien huomiota...toki voin olla väärässäkin.
nixweiss.gif

Tämä selvä, ilman kilpiä ja poliisia pakoon oli siis todellakin maan isä ja rehellinen teeseurakuntapastori. Vaan jos oli autolla, puolustaisitko yhtä innokkaasti..? Tai älä vastaa, mä suljen omalta osaltani tämän(kin) aiheen.

Back