• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Poliiseilla pillerit ottamatta ?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja hondamania
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Tästä on jo muutama viikko vierähtänny, mutta jatketaan ny tätä imagonnostatuskampanjaa
biggrin.gif

Töistä kotia kohti ajelemassa, 113@80 omassa mittarissa (siis vahingossa tosin
wink.gif
) eikä kääntyneet edes perään... Vaikka olin aiiivan varma että nyt napsahti. Loppumatka tulikin sitten ajeltua harvinaisen kauniisti
cool.gif
!!

Ja missä V*TUSSA ne kukkahatut NYT piilee  
mad.gif
 (  
wink.gif
)
Niinpä! Tällainen sakkotulojen haaskaus pitäisi välittömästi antaa oikeusasiamiehen tutkittavaksi! Kohta varmaan saa jo motolla ajaessa puhua kännyyn ilman häntsfriitä ilman sanktioita ja leikata ruohoa leikkurilla, jossa on kisaslipari ilman tesipelikilleriä! Mihin on tämä maailma menossa..?!?
crazy.gif

biggrin.gif
Eikös se olekin niin , että poliisisetiä/tätejä  ja tyttöystäviä/vaimoja yhdistää pari asiaa.... Eivät ole koskaan silloin paikalla , kun niitä OIKEASTI tarvitaan ja yleensä työntävät nokkansa silloin näkyviin, kun niitä ei todellakaan kaivattaisi ...  
blush.gif

nixweiss.gif

Ja missä V*TUSSA ne kukkahatut NYT piilee
mad.gif
(
wink.gif
)
Niinpä! Tällainen sakkotulojen haaskaus pitäisi välittömästi antaa oikeusasiamiehen tutkittavaksi! Kohta varmaan saa jo motolla ajaessa puhua kännyyn ilman häntsfriitä ilman sanktioita ja leikata ruohoa leikkurilla, jossa on kisaslipari ilman tesipelikilleriä! Mihin on tämä maailma menossa..?!?
crazy.gif
Nuokin antamatta jääneet sakot me muut mopoilijat (jotka ei koskaan hurjastele) joudutaan maksamaan ne jossain muodossa kele.
biggrin.gif
Polliisipiällikkökin sai sakot, vaadin tasa-arvoisuutta! Uikuti uikuti...

biggrin.gif
Eikös se olekin niin , että poliisisetiä/tätejä  ja tyttöystäviä/vaimoja yhdistää pari asiaa.... Eivät ole koskaan silloin paikalla , kun niitä OIKEASTI tarvitaan ja yleensä työntävät nokkansa silloin näkyviin, kun niitä ei todellakaan kaivattaisi ...  
blush.gif

nixweiss.gif
JA kukas se tuleekaan Puppea pelastamaan kun joku tönäsee snagarilla nenänvarteen?
033102bebe_1_prv.gif

Mä poistelin karstaa putkesta, kun käännyin Messiläntielle päin Hollolassa. 50 km/h rajoitus ja mulla oli sellainen 100 tai vähän yli ja miliisi oli pyörätiellä ilmeisesti mopopoikia jahtaamassa, eikä tutkaamassa. Pulssi oli siinä 150 jonkun aikaa, kunnes jatkoin ajamista ja odottelin kutsua lähipäivinä miliisin pomon luo jutustelemaan säästä ja reippaasta liikkumisesta, mutta ei ole kutsua vielä tullut, aikaa menny pari viikkoa. Toiveita elätellään ajokauden jatkumisesta....

Mä poistelin karstaa putkesta, kun käännyin Messiläntielle päin Hollolassa. 50 km/h rajoitus ja mulla oli sellainen 100 tai vähän yli ja miliisi oli pyörätiellä ilmeisesti mopopoikia jahtaamassa, eikä tutkaamassa. Pulssi oli siinä 150 jonkun aikaa, kunnes jatkoin ajamista ja odottelin kutsua lähipäivinä miliisin pomon luo jutustelemaan säästä ja reippaasta liikkumisesta, mutta ei ole kutsua vielä tullut, aikaa menny pari viikkoa. Toiveita elätellään ajokauden jatkumisesta....
Ens kerralla karstat pois jossain muualla?
wink.gif

juupajuu
kyllähän poliisi oikeesti on aika asiallinen kaveri.ite olen selvinnyt lievääkin pahemmista pujotteluista yms jo viis kertaa juttutuokiolla
thumbs-up.gif

niistä tosin yks oli autolla, mut sekin samaa luokkaa(+25 "vanhoilla"vihreillä
crazy.gif
)

biggrin.gif
Polliisipiällikkökin sai sakot, vaadin tasa-arvoisuutta! Uikuti uikuti...
Tälle oli pakko revetä nauramaan.

Vaan kyllähän se totta on, että jos huomaa poliisit jossain tai ne antaa käsimerkkejä (ei ole koskaan mulle tapahtunut, mp-poliisin morjestaminen poislukien), niin kyllähän sitä hiljaa taas ajelee. Toimii se varoitus niinkin. Kauhulla vaan odottelen sitä hetkeä, jos kytät pysäyttää & syynää pyörän. Saattavat murista kovempaa kuin yoshi.

Pakko kertoa tähän ketjuun tositarina, omasta elävästä elämästäni.

Noh. Olin juuri autolla-ajokortin saanut 18.V jannu, kun asfalttia uusittiin kuninkaantiellä, välillä sipoo - porvoo. No siinä tiellä oli sitten useita semmoisia n.20 - metriä pitkiä suikaleita, revittyä asfalttia, elikkäs soraa oli vain niillä osioilla pohjalla.

Tästä johtuen sinne oli kylvetty semmoisia 50km/h kylttejä, näiden osioiden ajaksi. Muutenhan nopeusrajoitus on 80km/h tällä tiellä, paitsi tiheämmän asutusten kohdilla..

No niin. Siinä hinthaaran kohdilla oli parikin tämmöistä "kynnettyä" kohtaa ja olin itse auton ratissa, äitimuori siinä apparin paikalla, kun porvoosta ajeltiin kotiapäin anttilaan.

Ykskaks tuli motskaripoliisi auton taakse. No minähän luonnollisesti noudatin liikennesääntöjä, elikkäs hidastin sen vauhdin 50km/h, kun kyltti niin sanoi.

Poliisi ajoi kiltisti perässä, kunnes tuli se seuraava "suikale"..

Kyllä itse-asiassa revettiin äitini kanssa, kun moottoripyöräpoliisi kytki tyyliin hanat kaakossa ohi, ilman pillejä siis ja kaunis kesäpäivä.

Tämä ei ole mikään läppä, vaan se oikeasti lähti vaan hanat kaakossa siitä kepittelemään, hoiti sen "sora suikaleen" pienessä sladissa. Töksähti vähän asfaltille saapuessa ja kallisti menemään tietä eteenpäin seuraavaan mutkaan, elikkäs katosi horisonttiin.
smile_org.gif

Se ajoi meitin perässä ihan kiltisti ennen tätä n. 5km - matkan, joten kaipa se leikityttää välillä niilläkin?

Matti.

Saatanan laiskat poliisit. Ei niille siitä makseta, että ovat mukavia. Tehkööt työnsä kunnolla!

Tää alkaa olla liian hyvää ollakseen totta. Tulin iltapäivällä Helsingistä 2-tietä ja ennen Forssaa loivassa alamäessä siviiliautossa kaverit tutkan kanssa. Seuraavan mäen takana pysäytyspartio ja sinne minutkin viittoiltiin. Eka kaveri kysyi, että paljonko ajoit: heitin että vajaa 110 piti olla. Kuulemma tutka näytti 114 (minulla oli karvan yli 115, mutta mulla on Speedahealer eli mittari säädetty suht tarkaksi, mitä se siten tuntuu olevan). Kaverit katseli toisiaan ja toinen sanoi, että eiköhän tämä mene sillä pienemmällä. En oikein heti ymmärtänyt mistä kyse. Kypärä pois ja maijaan. Kirjoitti lapun ja sen peijakas olikin vain huomautus. Juteltiin siinä pitkään mistä tulossa, paljonko tullut ajettua jne. Tosi mukavia kavereita. Oli tainut Costa Rica kavereille maistua ...
buttrock.gif

sport05.gif
sad_orig.gif
aina kuuluu valittaa tuomiosta,sillä kerrankin olis ollut
tilaisuus protestoida "tuomiosta" oliskohan muuttunut tuo
muistutus sakkoihin,aina kannattaa kokeilla,vaikkei asiasta mitään
tiedäkkään.
062802jumpie_prv.gif

Mua tässä aiheessa eniten mietityttää miksi jengi repii, tyyliin vuoden vanhoja, huuhaa topicceja ylös
baaa.gif

Joo muuten toi on tosi noista vanhoista aiheista,itsekin olen uutena foorumin käyttäjänä huomannut vastanneeni joihinkin vanhoihin aiheisiin,tai aihehan saattaa olla ok myös tänä päivänä mutta kuitenkin siinä voisi olla ylläpitäjille kehittämisen mahdollisuus,eli jollain lailla korostaa tuoreimmat tai päivänpolttavimmat aiheet?
Esim.1vko.n aikana aloitetut ja vaikka 1kk aikana aloitetut aiheet. Ja ehkä voisi siiivota kokonaan vanhempia topicceja?

Back