Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tekis mieli sanoa jotain, mutta olkoon. Kai tiedät mitä teet..Tankin päällä mennää jonku aikaa, et
saa tuntumaa!![]()
![]()
Hyvinvarustetuista sexshopeista saa niitä myös...Niitähän on josain myynnissä sellasia kuskiin puettavia kahvoja, josta saa juniori pitää takana kiinni. Joku varmaan voi linkittää kyseisen härpäkkeen tänne, jos tietää mistä niitä saa?
Oon kullu noist kahvoist ja jakkaroist, mut ei vaa löydä!Niitähän on josain myynnissä sellasia kuskiin puettavia kahvoja, josta saa juniori pitää takana kiinni. Joku varmaan voi linkittää kyseisen härpäkkeen tänne, jos tietää mistä niitä saa?
...vaikkapa Hanxilta, tässä yksi esimerkki.Niitähän on josain myynnissä sellasia kuskiin puettavia kahvoja, josta saa juniori pitää takana kiinni. Joku varmaan voi linkittää kyseisen härpäkkeen tänne, jos tietää mistä niitä saa?
Mun poikani on ollu kyydissä 4-vuotiaasta alkaen ja takana kokoajan. Stamatakiksen jakkara on tosi hyvä.
Aika viksun nälönen härveli!!Itse itseäni lainaten:Mun poikani on ollu kyydissä 4-vuotiaasta alkaen ja takana kokoajan. Stamatakiksen jakkara on tosi hyvä.
Stamatakis
Kahvat voi myös kasvattaa itse. Tosin niitä käytetään sitten useimmiten jenkkaa tanssiessa.Niitähän on josain myynnissä sellasia kuskiin puettavia kahvoja, josta saa juniori pitää takana kiinni. Joku varmaan voi linkittää kyseisen härpäkkeen tänne, jos tietää mistä niitä saa?
Juu mutta vaikka ne onki pirun komeet katsella, niin silti saakelin kalliit kasvattaa.Kahvat voi myös kasvattaa itse. Tosin niitä käytetään sitten useimmiten jenkkaa tanssiessa.Niitähän on josain myynnissä sellasia kuskiin puettavia kahvoja, josta saa juniori pitää takana kiinni. Joku varmaan voi linkittää kyseisen härpäkkeen tänne, jos tietää mistä niitä saa?
Juu on jo kasvatettu! mut ei tost nahkatakin läpi kuulema saa otetta!Kahvat voi myös kasvattaa itse.