• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Pohjolan vakuutuksesta puuttui bonuksia

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja jannep
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
No sitäpä itsekin ihmettelin jo alussa. Talli tosiaan
biggrin.gif

On vaan tullut niin monta kerta urputettua näiden ketjujen omituisesta sijoittelusta, että päätin jättää ainakin tällä kertaa väliin. Hienoa, että edes yksi muukin on hoksannut asian.

-hh-

Ei se mitään. Minulla piti bonuksien laskea, lähti sitten kerralla kaikki ja aamukahvit pöydälle.  
biggrin.gif

Uutta laskua odottelen. Olisko ollut järjestelmässä jotain häikkää?
No joo, soiton jälkeen tuli lasku minullekin. Bonukset oli liikenteessä 20, vaikka soitin siis siksi että ne oli 35 eikä 40 niin kuin piti!

Grmbl!

Euromäärä oli kuitekin oikein, joten taas pitää soittaa että mitä tuo minun pappatunan vakuutus oikein on ja maksaa?

20min @ 0,12€/min
mad.gif

Viikko sitten maksoin yli 500e vakuutusmaksun. Nyt eilen tuli kirje, jossa vaadittiin uutta melkein yhtä suurta maksua heinäkuun alussa.

Lisäksi pyörän ikä on ollut väärin heillä, vaikka kyllä se on vakuutusta ottaen ollut oikein. Pyöräni on '99 ja heidän tieto on '07. Lopputulos on se, ettei tuota laskua tarvitse maksaa. Puhelinpalvelun nainen ei yhtään osannut sanoa, miksi tällainen oli tullut.

Ainut muutos jonka olen tehnyt, on postiosoitteen muuttaminen Savonlinnaan kesäksi. Mutta kuitenkin olen maistraatin mukaan Lappeenrannan asukas. Vakuutuskirjeissä oli Savonlinnan osoite.

Eikä yhtään helpota se, että jonotusmusiikkina soi Elton John ja heti perään Celine Dion
veryangry.gif

Fillaria vaihtaneille tiedoksi, että Pohjolan järkevästi käyttäytyvä systeemi on sellainen, että ns. bonusten tarkistuspäivämäärä tms. siirtyy pyörää vaihdettaessa siihen päivään, jolloin uusi pyörä on lyöty heidän tietokantaansa.

Esimerkki omalta kohdalta: bonusten piti pompsahtaa elokuussa, mutta vaihdoin pyörää kesäkuussa (10.6). Tästä johtuen bonuksia tarkistetaan seuraavan kerran seuraavana vuonna 10.6. Jos taas seuraavana vuonna vaihdan pyörää 9.6, niin jälleen kerran jää bonukset tarkastamatta ja saamatta. Ja niin edelleen. Tämän voi toki puhelimitse korjata, jos vain virkailija haluaa asian ymmärtää.

Kuinkahan monta kertaa näitä Pohjolan laskutuksia onkaan saanut oikoa, pirun monta joka tapauksessa.

Kalliilta kuullostaa... Nordeasta sai Firebladeen (175hp 199kg) koko vuoden vakuutuksen laajakaskolla, ei keskeytys- tai lunastusturvaa, n. 1200 eurolla. Kaskoon antoivat lähtöön 70% ja liikennevakuutuksessa oli 25%.

Pohjolasta kysyin ja niiden hinta olisi ollut 1500. Parhaana tarjoajana oli IF, karvaa vaille 3000 euroa. Kilpailuttaminen kannatti.
Kuulutko sä johonkin riskiryhmään, kun noin paljon on maksut?

Mulla bladen vakuutus on Pohjolassa ja maksut yht n.1080 bonukset k.70% l.30%

Back