• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Pohjois-Suomen Org ajokauden päättäjäiset 10.10.2015!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja bikerbabe
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

bikerbabe

•••••••••••••••••
10.10 klo 17 eteenpäin vietetään ajokauden päättäjäisiä Oulun kiipeilykeskuksessa Toppilassa osoitteessa Paakakatu 7. www.oulunkiipeilykeskus.com

Motorg ry. tukee tapahtumaa kustantamalla meille tilavuokran johon kuuluu saunatilat ja palju.:thumbup:
Kaunis kiitos tästä Motorg ry:lle!! :jippikaijee:

Kallokas on ollut taas ahkerana ja saanut paikallisia mp-liikkeitä tukemaan meidän tapahtumaa. :thumbup:
Seuraavat liikkeet ovat mukana tavara lahjoituksin; Motorman, EMC, Storm, Spare Wheel, T.Hirvonen, Teboil Kaakkurinhovi ja Shell Haapalehto. Kiitokset!!

Ruokailu on omakustanteinen. Tilataan jostain sapuskat sinne saunatiloihin, katsellaan sitä sitten tarkemmin lähempänä, mutta noin 10€:lla per kypärä saadaan sapuskat.
Ohjelmasta myös lähempänä, rodeota ainakin kuulemma tulossa :p
Nimeä siis listaan, mukaan mahtuu 30 orgilaista!

osallistujat:

bikerbabe
Jeswe
Teemu80
Birke
kallokas
Jukka.h
JSK
specka
Focke-Wulf + 1
Kaks-Seiska
paveq
HaK77
-MKu-
Jarsu
katalyt
Jäsy
RotuVaari + 1

Tää kans tulis. :) Jesse jo laatii "aivorasia" savuten perinteistä mopovisaa huippupalkinnoin ja tytöt puhuivat letkassa, että olisi ohjelmassa joku Topless-rodeo? Minä tuosta tiiä, mutta pitäisi kuulemma hommata joku "hytkyvä" pukki vai oliko se aasi? (Kallista) No... tai voin kai se minä tietenkin siinä senverran olla vaikka on tuo selkäkin mulla jo vähän notkollaan. :wanna:

kallokas sanoi:
Tää kans tulis. :) Jesse jo laatii "aivorasia" savuten perinteistä mopovisaa huippupalkinnoin ja tytöt puhuivat letkassa, että olisi ohjelmassa joku Topless-rodeo? Minä tuosta tiiä, mutta pitäisi kuulemma hommata joku "hytkyvä" pukki vai oliko se aasi? (Kallista) No... tai voin kai se minä tietenkin siinä senverran olla vaikka on tuo selkäkin mulla jo vähän notkollaan. :wanna:

Notkoselässähän sitä paremmin pysyy :D

bikerbabe sanoi:
Notkoselässähän sitä paremmin pysyy :D

Aivan ja sehän näkyy myös moottoripyörien satuloiden kehityskaaressa. :) Niin.. ja järkkäilemämme ajokauden päättäjäisethän eivät ole pelkästään mitkään "jäsenten väliset" vaan kaikki halukkaat sivustolle kirjautuneet ovat tosiaan tervetulleita mukaan. Paikalla tulee olemaan ratakuskeja ja letkaporukkaa, sekä nais että mies puolisia, joten juttukaveria on varmasti jokaiselle.

kallokas sanoi:
Niin.. ja järkkäilemämme ajokauden päättäjäisethän eivät ole pelkästään mitkään "jäsenten väliset" vaan kaikki halukkaat sivustolle kirjautuneet ovat tosiaan tervetulleita mukaan. Paikalla tulee olemaan ratakuskeja ja letkaporukkaa, sekä nais että mies puolisia, joten juttukaveria on varmasti jokaiselle.
Jos vanhat merkit yhtään pitää paikkaansa luvassa on hyvää seuraa, tosi huonoja juttuja ja sitä aitoa Org välittämistä :)

Mukavasti jo porukkaa ilmoittautunut! :jippikaijee:
Ei muuta ku vaan uudetki naamat mukaan :thumbup:
Ja mikäänhän ei estä etelän orggejakaan ajelemasta tänne meän hoodeille :grin:

Back