• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Pohjois-savolaiset käsi pystyyn!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Katia
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Kuopiolainen ilmoittautuu....pyörä on tallissa ens keväänä
crazy.gif

No perkule... Mustakin tuli sitten puoliksi kuopiolainen. Aloitan siellä pelastusopistolla ens kuussa. Pyörällähän tuota Tampere-Kuopio väliä aletaan ajaan niin kauan kuin kelejä riittää.

Trumppaa ei tänä lauantaina valitettavasti vänärillä näy, pitää mennä avioon
smile_org.gif
, mutta 24. päivä klo. 14 pitää paikalle vääntäytyä vaikka väkisin.

Trumppaa ei tänä lauantaina valitettavasti vänärillä näy, pitää mennä avioon
smile_org.gif
, mutta 24. päivä klo. 14 pitää paikalle vääntäytyä vaikka väkisin.
Harkitse nyt hyvä mies vielä.....
Joku järjestys se harrastuksillakin pitäisi olla.
biggrin.gif

Mut olkoon, kunhan et tavaksi ota. Ja onnea valitsemallasi tiellä!
033102beer_1_prv.gif
sille!
Viime yönä rantauduin Kuopioon Bemulla, joten eiköhän se Vänärillä jätski maistu!

Vuan savolaenahan sitä minnäe oun, ihan Muaningalta asti iliman aekojjaan. Ja käsj on pystyssä aena kun tulloo mopoloeta vastaan, paetsi jos ite oun autonvätkyttimellä tienpiällä, ei nuo ou lajitoverit ruukanna huomata jos sitä tuullasin takkoo koettaa morjestoo.

No yks kuopiolaenen ilimottautuu tiältäkkii mukkaan keskustelluun! onkos ne teijän laavantai-kokkoontumiset siellä väenölänniemellä vielä voemassa? Suap tulla huastattammaan muutennii ihan vuan millon meekäläestä näkköö kaapungilla pyörimässä... mopetina on semmonen Honta CBR -99, väriltään sini-punanen että jos avittaa tunnistamiseen!
062802jumpie_prv.gif
062802moto_prv.gif

Moe vuan!

Kun on syntynyt kallaveen maisemiin, niin ei se savolaisuus minnekään verestä. Tohtorit voivat tutkia ja väittää et on A+. Paskat, savolaista se on.

Kierojahan me ollan kaikki, niin itsekin ihan piruuttani kairasin majapaikan Turkuun. On ollu itselle hauskat vuodet, vastaantulijoille epätoivoa aiheuttavia. Ei täällä vieläkään ymmärretä toisiamme. Väittäisin olevani kuitenkin hiukan voitolla.

Tänä kesänä, joo tai mikä toi sadejakso olikaan, en enää pyörällä kuopioon tule. Ens kesänä sit!!!

T:sudeetti suomalainen ruotsin turusta os.savonmuan jolppi

En tiedä onko tuolla vänärillä ketään lauantaisin käynyt kun itse en ole vielä kertaakaan ehtinyt menojen takia  
confused_orig.gif
mutta jospa nyt seuraavana lauantaina säät sallis niin vois tulla pyörähtää siinä klo: 14 maissa jätskillä  
tounge.gif

En tiedä onko tuolla vänärillä ketään lauantaisin käynyt kun itse en ole vielä kertaakaan ehtinyt menojen takia  
confused_orig.gif
mutta jospa nyt seuraavana lauantaina säät sallis niin vois tulla pyörähtää siinä klo: 14 maissa jätskillä  
tounge.gif
Aiemmin en ole minäkään paikalle joutanut, mutta katotaan josko nyt onnistuis. Eli yritän keretä paikalle
sport05.gif

Täällä on yks Kuopiolainen, mutta kaddeem tällä hetkellä ei ole pyörää eikä tälle kaudelle taida enää keritäkään.
sad_orig.gif

Pitää varmaan välillä fiilistellä ja ajaa nahkapuvussa ekkerillä ympäri vaikka sitä Väinölänniemeä.
sport05.gif

Olen Kuopiolainen, vaikken jäätelölle viikonloppuisin kerkeäkkään
sad_orig.gif
ko seurustelu vie poijes viikonloppulla just... Mutta seuraan listaa, että milloin pääsisin matkaan.

Eipäs siellä sitten ketään näkynyt, tosin olin itse paikalla vasta 14.10...

Taisi kuitenkin sateinen aamu olla se mikä pelotteli kaikki jättämään tämän väliin...

Back