• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Pohjois-savolaiset käsi pystyyn!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Katia
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Olen 27:n kultaisen iän saavuttanut naisihminen Kuopiosta. Koko pienen ikäni haaveillut salaa moottoripyörästä, mutta autokortin ja auton myötä haave jäi taka-alalle melkein kymmeneksi vuodeksi.

Tänä kesänä sisäinen tuli leimahti voimakkaampana kuin koskaan aiemmin ja tulevana tiistaina aloitan ajokoulun viimeinkin.  
sport05.gif

Nyt kiinnostaisi päästä piireihin... onko täällä piirejä? Onko kuopiolaisilla/p-savolaisilla täällä joku oma foorumi?

EDIT: rohkeasti vaan  
cool.gif

About 75 tyyppiä on ilmoittanut asuinpaikakseen, että Kuopijo.
Luulis niitä ympärillä pörräävän.
Ja olihan täällä taannoin savolaiskyselykin.
Täällä voorumissa on tuo 'Haku' - kokeileppas - ei sitä tiijä
mitä kultakimbaleita sillä suap essiin.

Niin ja lukaistuani tuon toisen aiheen ni olisihan se kivaa jos Savon Orggilaiset kokoontuisi jonnekkin, 19.6 pidettiin kalakukkokruising jonne yritin organisoida pienimuotoista kokoontumista mutta halukkaita ei ollut vaikka pyöriä siellä itse paikan päällä olikin hajallaan mukavan paljon. Tossa heinäkuun lopussa vois joku miiting olla kiva jos vaan tuon pyörän saa pajalta siihen mennessä
tounge.gif

Hep! Täällä kans yks Kuopiolainen  
tounge.gif
Mitenkäs, joskushan oli juttua jos järkättäis kokoontuminen lauantaisin esim. Vänärin jätskikiskalla johonkin aikaan? Vieläkö löytyy kiinnostuneita? Jos löytyy, niin katellaan vaan kellonaika porukassa!  
thumbs-up.gif

tounge.gif
Mitenkäs, joskushan oli juttua jos järkättäis kokoontuminen lauantaisin esim. Vänärin jätskikiskalla johonkin aikaan? Vieläkö löytyy kiinnostuneita? Jos löytyy, niin katellaan vaan kellonaika porukassa!  
thumbs-up.gif
Ainahan sitä Vänärin jäätelökitkalle tullaan jos siellä vaan on muitakin mopomiehiä/-naisia.
Onko parempi aika illalla 18:00 ja etiäpäin vai joskus iltapäivällä 14 - 16?

tounge.gif
thumbs-up.gif
Ainahan sitä Vänärin jäätelökitkalle tullaan jos siellä vaan on muitakin mopomiehiä/-naisia.
Onko parempi aika illalla 18:00 ja etiäpäin vai joskus iltapäivällä 14 - 16?
Lauantaina voi olla huono tuo 18.00 ku voi olla iltamenoja väellä, siksi vaikkapa tuo 14.00 kävis paremmin, mitenkä ois jos ens lauantaina? Voisin ainakin itse tulla jos vaan pyörän jostain saan käyttöön / jonkun kyytiin pääsee
tounge.gif

Kokeillaan saada vaan mahdollisimman paljon porukkaa kasaan. Vänäri kyllä kuulostaisi aika hyvältä paikalta.

Mukana ollaan jos kiireiltä kerkiää... Ja jutteleen saa tulla muutenki missä vaan milloin vaan.- motoristien on hyvä pitää yhtä
smile_org.gif

Oon viikonloppu is... eikun Savolainen vain, mutta jos silloin kokoonnutte, mielelläni käyn moikkaamassa. Viikolla Espoosta suattaa olla pikkusen pitkä matka, tai en tiiä oiskohan. Onhan tuota kesällä iltoo ajella. Kävin minä kerran Sawo miitingissä tiistai iltana, siellä jossain Varkaus-Pieksänmäki tien varrella olevassa piisonipuistossa? Vieläkö se lie elossa?
Vänärin kiskalla oli 3 viikkoa sitten muutama mopetisti ja polliisit puhallutti niemen tyvessä. Fillarilla silloin sotkin ohi.
Nähhään!

Ex Kuopiolainen ilimoittaatuu, mää tosin oon "ajjaatunna" tänne Suomen rajamaelle eli Helsinkiin
eek.gif

Ikävä kyllä Suomen nappaan eli Kuopijjoon asti ee nyt millään kerkee kun työt puskee piälle ja tämä Helsinki on niin pahuksen syrjässä et pahhoo ihan tekköö
biggrin.gif

wink.gif

Ediitti: täätyi lissäillä vähäsen nuita savo ilimaasuja ihan vuan ettee piäse murre unohtummaan.

Jees, lisää mielipiteitä vielä kokoontumisajankohdasta eli lauantaisin klo: 14.00 on ehdotettu. Onko muita ehdotuksia? Itse en varmaan pääse menojen takia vielä kahtena seuraavana lauantaina tulemaan mutta jos sitten 31. päivä jo pääsis pyörähtää jätskillä!  
062802moto_prv.gif

Voe,oespa mukavata piästä mukkaan
smile_org.gif

Voan kun oon ajjautunna savosta tänne tolokun immeisten assuinseutujen ulukopuolelle. Eli Vantaalle
wink.gif

Jees, lisää mielipiteitä vielä kokoontumisajankohdasta eli lauantaisin klo: 14.00 on ehdotettu. Onko muita ehdotuksia? Itse en varmaan pääse menojen takia vielä kahtena seuraavana lauantaina tulemaan mutta jos sitten 31. päivä jo pääsis pyörähtää jätskillä!  
062802moto_prv.gif
Jos tosta tekis vaikka sit ihan vakiotapaamisen niinkun se tiistai puijolla, siellä juodaan kahvia ni vänärillä sit jäätelöä
biggrin.gif

Tuollon 31.7 o tuo kuopiorock vänärillä joten porukkaa varmasti mukavasti myös alueella (ja sehän ei tätä tapaamista haittaa). Itse voin ainakin tästä lähtien joka lauantai 14.00 tulla tohon vänärille (kuhan sen pyörän pajalta saan). Eli nähdään siellä
062802jumpie_prv.gif

Tiällä on kans yks paljasjalkane, yläsavossa asustelen mutta en nyt ossoo sannoo että onko aekoo lauantaina vänärille mutta tulloopaha lueskeltua tätä palstoo jos on joskus muuna viikon päivänä kokkoontumista jossaen toesaalla kuopion alueella.

biggrin.gif

Back