- Sijainti
- Loimaa
Tuossa lueskelin haulla aika paljon asiaa PMR-asennuksista. Tarkoitus on lähteä 3 pyörällä reissuun ja loppumetreillä tuli Ahaa-elämys rakentaa PMR-yhteydet pyörien kesken. Muutamaan kysymykseen jos saisi apua asian hyvin osaavilta:
- puhelimia nyt saa metsästyskaveilta lainaksi (löytyy Alan ja Cobra yms.)
- hyllyssä löytyy MIT-100 kypäräpuhelinjärjestelmä
- mutta:
* pystyykö rakentamaan itse piuhan tuon PMR:n ja setin välille ? (tuo MIT on jenkki ja Suomesta tuskin johtoa löytyy)
* VOX pelaa minkä pelaa ja mieluummin ehkä käyttäisin tangettia ==> saako sellaisen erikseen ostaa PMR:ään vai pitäisikö sekin itse vääntää ?
Ajatus rakentaa setti tankkilaukkuun:
- PMR sinne
- sieltä tangetti vas. tangoon
- sieltä piuha kypäräsettiin
Helpoimmalla tietysti pääsisi kun ostaisi koko setin esim. RX:ltä, mutta nyt ei oikein huvittaisi investoida, kun ei tiedä taas koska seuraavan kerran tarvitsee.
- puhelimia nyt saa metsästyskaveilta lainaksi (löytyy Alan ja Cobra yms.)
- hyllyssä löytyy MIT-100 kypäräpuhelinjärjestelmä
- mutta:
* pystyykö rakentamaan itse piuhan tuon PMR:n ja setin välille ? (tuo MIT on jenkki ja Suomesta tuskin johtoa löytyy)
* VOX pelaa minkä pelaa ja mieluummin ehkä käyttäisin tangettia ==> saako sellaisen erikseen ostaa PMR:ään vai pitäisikö sekin itse vääntää ?
Ajatus rakentaa setti tankkilaukkuun:
- PMR sinne
- sieltä tangetti vas. tangoon
- sieltä piuha kypäräsettiin
Helpoimmalla tietysti pääsisi kun ostaisi koko setin esim. RX:ltä, mutta nyt ei oikein huvittaisi investoida, kun ei tiedä taas koska seuraavan kerran tarvitsee.