• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Pleksiin asennettavaa "tuulenohjausnauhaa" ?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jassu
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Jassu

Kunnia pj
MotOrg ry jäsen
Sijainti
Vantaa
Busassa mulla on tuplakupla ja hieman kaipaisin sitä ilmavirtaa ohjatavaksi korkeammalle. Pleksissähän on reunassa irroitetteva "reunanauha", tulikin mieleen että onkohan markkinoilla tuollaista samanlaista nauhaa varustettuna pienellä "hyppyrillä", eli vanhaan pleksiin liitettävää pientä ohjuria joka ohjaisi siis ylemmäs sitä virtaa hieman touring-mallisen pleksin tapaan.

Tietoa ?

En tiedä nauhasta, mutta jossain näin sellaisen pikku spoilerin kiinni tuplakuplassa... En vaan muista missä..

Mitä olet muuten pitänyt tuplakuplasta? Nimittäin just ajattelin alkaa matkaa varten vaihtamaan tuplakuplan omaani orggiksen tilalle... Auttaako vähääkään tuulen suuntaan?

Mitä olet muuten pitänyt tuplakuplasta? Nimittäin just ajattelin alkaa matkaa varten vaihtamaan tuplakuplan omaani orggiksen tilalle... Auttaako vähääkään tuulen suuntaan?
Mulla ohjaa tuo puigin pleksi aikalailla kaulaan ton ilmavirran, olen harkinnut orkkispleksin kiinnittämistä takaisin tai touring-mallin ostoa.

Mulla tuota mittaa on kaikki 170cm, joten se toki vaikuttaa tuon kuplan toimivuuteen.

Aivan..
Mä olen n. 178, 179, riippuen mittaustavasta..
smile_org.gif

Taidan kokeilla sitä tuplakuplaa.. kyllä se pikkuisen ylemmäs tuulta kääntää.

Btw, jos jollain on PK-seudulla busassa touring-mallista (siistiä) pleksiä ja uskaltaa antaa kokeilla tuota pienellä koeajolla (saa seurata mun busalla perässä =) niin ei muutakuin viestiä.

Olis kiva kokeilla ennenkuin seuraavaa pleksiä tilaa.

Back