Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Joo, tee oikein sellainen autotallin oven kokoinen ettei jää epäselväksi kenellä on kylän suurin....pleksi. Testaat toimivuutta sitten vaikka stongaan kiinnitetyn kruunukynttilän kanssa ja jatkat kehittelyä niin kauan ettei liekki edes lepata jos mittarinopeutta on < 180 km/h.Taidanpa tehdä kokeen ja tekaista yhden pitkän plexin mun Strommiin. Raportoin siitä sitten täällä, jahka saan asian edistymään...
terveisin,![]()
Jep. Mä taas oon hukkapätkä 175 cm joten toi orkkispleksi alimmaisessa asennossaan välttää. Se sporttipleksi on kyllä hyvän näköinen ja jos joku sellaisia jaksaa alkaa vääntämään pleksistä niin voisin hyvinkin osallistua "tuotekehityskustannuksiin" omalta osaltani. Etenkin jos joku (not me) onnistuu tekemään ei_niin_itsetehdyn_näköisiä. Muutoin voi olla että joutuu ostamaan ihan kaupasta.Kun luoja on suonut sen verran vartta, että pää kolisee joka puolella kattoon ja ties minne, niin nyt on taas se hetki kun 191 cm on just pikkasen liikaa... Nääs tuo Strommi pirulainen tekee kapean ja inhottavan virtausrajan juuri mun potan puoliväliin ja sen haluasin poistaa. Siihen tarvitaan lisää plexiä tai elimen siirto. Ei siis kuitenkaan kylän suurinta .... plexiä. Se ihan vähän lisää plexiä riittää tässä kohtaa mulle. Ja se, etten halua maksaa palasta muovia 150 € jollekin porholle, joka vaan kilauttaa kassakonetta.![]()
Tarkoituksenani oli sanoa, jos täällä on ns. näpertely intoa ja halukkuutta kuulla, kuinka semmoinen "kylän suurin" valmistetaan, niin mielelläni tietoa tänne sepustan.
kuitenkin keskittyen olennaiseen![]()
Tere,Vaihda crossitanko, kokemusta on.
Samalla vaihdat pleksin kulmaa loivemmaksi.
Helppoa laittaa reilun sentin letkunpätkä pleksin alempien ruuvien alle.
Magurat on vissiin aika hyviä ja kalliita (ainakin KTM tykkää käyttää niitä), lisäksi tarvit uudet kiinnikkeet kun ne on keskeltä paksunnetut. Maksaa yhteensä varmaan toista sataa juuroa.Tere,Vaihda crossitanko, kokemusta on.
Minkä crossipyörän tanko on paras?
Sekö madaltaa ajoasentoa, vai mikä on mekanismi siihen, että potta ei ole enää siinä suuressa virtausrajapinnassa?
terveisin,![]()
Tere ja kovasti tänx vinkistäYksinkertaisesti paras tapa saada pleksiin korkeutta.
Vaihda crossitanko, kokemusta on.
Motarinopeuksissa ei suhise eikä kolise vaikka ajaa visiiri auki.
Mulla pn pituutta 180, siis vähän sinua lyhyempi.
Alkuperäinen tankohan sopii paremmin kottikärryyn.
Jees, juurikin sen Tommasellin.Ihan Tommasellin tangonko laitoit??
Mitään suuria riemun kiljahduksia ei tuo Laminar Lip ole toistaiseksi aiheuttanut, joten vois kait sitä tuommoistakin kokeilla.
Ei taida saada Suomesta. Katsopas VSRI:n foorumilta, sieltä löytyy ko. härpäkkeestä enemmänkin tarinaa. Sen kiinnikkeen nimeä en nyt jaksa muistaa.Tietääkö kukaan täällä, mistä saa sellaisen osan, että orkkisplexiä saa säädettyä eri kulmille ja sen ylös-alas -suuntaa samoin?