Onko suosituksia hyväksi pleksiksi ja mahd. muiksi tuuliohjaimiksi?
Pyörä R1200GS -13. Kuskin pituus 175cm, matala satula.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
marmotoven sanoi:Onko suosituksia hyväksi pleksiksi ja mahd. muiksi tuuliohjaimiksi?
mikkoyli sanoi:Alkuperäinen oli tosi hyvä, mutta minulle 178 cm korkealla istuimella vielä vähän parempi on MRA Multi-X-Creen. Se saisi kylläkin olla paksumpaa materiaalia.
KTM Superadventureen lisäsin MRA X-Creen Sport lisäspoilerin, jonka saa kiinni klemmareilla niin sen saa poiskin kun haluaa. Sillä oli tosi iso vaikutus.
Samoin S1000XR:ään laitoin MRA:n ja XR sitä eniten näistä pyöristä tarvitsikin. Mahtava parannus.
Minun kokemus on, että ilman jonkinlaista säädettävää kerrostavaa läppää pyörteilyä ei tahdo saada pois. Gessussa on ollut paras vakioplekseistä mitä tiedän.
marmotoven sanoi:Tuota samaa MRA:n M-X-C pleksiä olen katsellukin. Näyttäisi olevan tuo lisäläppä melko rajattomasti säädettävissä. Tärkeintä olisi saada ajoa hiljaisemmaksi, ja samalla ilma ohjautumaan niin, ettei kaikki önninkäiset päätyisi kypärän visiiriin.