• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Pleksi Americaan?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Ukkoslintu
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Onko kellään kokemuksia plekseistä Americassa?
Elikkä toimiiko?
Triumphin pleksi?
Tarvike pleksi?
*
Voi tietysti mainita myös sopiiko ulkonäköön?
*
Ja joo, kaipaan siis kommentteja ainoastaan niiltä jotka ovat ajaneet pyörälllä pleksin kanssa
tounge.gif

*
Pave

Mulla on Speedmasterissa Trumpan oma snadi tumma pleksi edellisen omistajan laittamana. Alkup. ilmeisesti, koska on logolla varustettu.

Eipä tuosta kovinkaan suurta hyötyä ajoviiman kannalta kokonsa takia ole, mutta ulkonäöllisesti kylläkin (tämä tietysti oma mielipide). Noi alkup. pleksit on vaan sitä mukaa hinnankirossa, että ellei tuo tuossa olisi, jäisi kyllä hankkimatta.

Myös mulla on tuo pieni pleksi - flyscreen? - Americassa. Samoilla linjoilla olen: ei juuri ajoviimaa poista, mutta pukee kivasti pyörää.

Enpä kyllä isompaa pleksiä ole kaivannut: kun tuulensuojaa kaipaan, ajan autolla
idea3.gif

Back