Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tervetuloa!Pääsisköhän VIHDOIN tällä kaudella messiin. Kun ei enää ehkä naureta jonosta ulos pyörän takia...![]()
Posket täyteen nikkispurkkaa ja jonon hännille...
Porukassa ajetaan ihan nätisti. Kukin vastaa ihan itse, mitä nopeutta aikoo ajaa. Jos tuntuu siltä, että ei pysy nopeusrajoitusten mukaisessa kyydissä, pitää seuraavalla tauolla siirtyä jonossa peräosastolleajetaanx tuolla sit niinQ pelkästään rajotusten mugaan niinQheijooko?
Saako itkeä jälkikäteen internetissä kuinka ei tykänny edessä ajavan jarruvalon punaisesta sävystä savuvisiirinläpi ja kuinka kahvi oli kallista ja kuinka oikeestaan kaikki muut on ihan turhia kuskeja ketkä vaan häiritsee sitä motogp voittajaa kenen seuraan he on eksyny?
Eiks sadetta oo tullut jo ihan riittävästi?Nyt vaan odotellaan kelien lämpiävän ja autoilijoiden vaihtavan kesäpyörät sekä kunnon ekaa puhdistavaa sadetta. Sit taas mennään...
No juu toki saa valittaa, niinhän aina tehdään. Lisäksi vielä huonosta ilmasta, muuten vaan inhottavasta reitistä, tuulen sunnasta, auringon häkäsystä, liian pimeestä, joidenkin kuvailuista ja mitäniitänyttaasolikaan.ajetaanx tuolla sit niinQ pelkästään rajotusten mugaan niinQheijooko?
Saako itkeä jälkikäteen internetissä kuinka ei tykänny edessä ajavan jarruvalon punaisesta sävystä savuvisiirinläpi ja kuinka kahvi oli kallista ja kuinka oikeestaan kaikki muut on ihan turhia kuskeja ketkä vaan häiritsee sitä motogp voittajaa kenen seuraan he on eksyny?
Onkos tuonne jotain kivaa mutkareittiä Helsingistä? Vois käväistä.Tervehdys! En tiedä mihin laittaisi,mutta tiedoksi:
Turengissa,SUVIRANTA avataan torstaina 29.04.2010,kello 15.00.
Näin isäntä ilmoitti,soitti minulle!
Toivotti motoristit tervetulleeksi kesäkaudelle 2010!![]()
Kymmeniä, hyviä eri reittejä.Onkos tuonne jotain kivaa mutkareittiä Helsingistä? Vois käväistä.Tervehdys! En tiedä mihin laittaisi,mutta tiedoksi:
Kuka vetää ja mistä lähdetään?Kymmeniä, hyviä eri reittejä.Onkos tuonne jotain kivaa mutkareittiä Helsingistä? Vois käväistä.Tervehdys! En tiedä mihin laittaisi,mutta tiedoksi: