• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

PK-Torstait

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja tr3
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Hellurei ja hurraa Kesä 2010 on täällä

Perinteiset Pk-Torstait käynnistetään taas ja vetureina

Riisor, Kelvoton, Masa ja TR3

Jokainen vuorollaan kutsuu teidät koolle ja vie tutuille tahi tuntomattomille kyläteille kurvailemaan.

PK-torstai ajot on tarkoitettu kaikille Moottoripyörä.org:n jäsenille

Tapahtumat on joka torstai ja lähtöpaikat ilmoitetaan foorumilla sekä kalenterissa. Alkuun pyritään lisäämään veturin kuva joka kutsuun jotta Noviisit löytävät veturin, jos ilmenee kysyttävää ja toki toivomme että uudet kasvot käyvät esittäytymässä.

Aina näin keväisin pidämme "priiffejä" jossa käymme läpi letkaajon sääntöjä ja ohjeistamme ihmisiä valitsemaan paikkansa letkassa, Perus sääntönä kuitenkin on se että jos olet uusi ja et ole ollu aikaisemmin mukana, mene letkan loppupäähän !

1. Esittele itsesi veturille ( uudet tulokkaat )
2. Tankkaa mopo ja tyhjennä rakko
3. Jos pipoa kiristää älä tule !!!
4. letkassa ei ohiteta
5. Pidä riittävä turvaväli
6. Keuliminen ei ole sopivaa letkassa
7. Ilmoita veturille tai perämiehelle jos poistust kesken legin

Letkat saattavat olla jopa 70 mopon settejä joten et koskaan ole yksin.

Reittejä ei tiedoiteta ennalta eikä taukopaikoilla.

Reittien pituudet vaihtelee 200-400 km per ilta alkaa jostain kehien läheltä ja päättyy aina takaisin stadiin..

Tankkaukset ja kahvitukset hoidellaan ajoiltojen edetessä, eli kahvia ja pullaa on väliajoilla.

Toivotamme kaikki innolla mukaan kaudelle 2010 ja tehdään tästäkin kesästä hyvä ja hauska Mp-kesä

T: Tr3 + muut veturit

nostalgiaa takavuosilta http://kuvablogi.com/blog/4273/9/

TR3 kuva http://kuvablogi.com/nayta/1833185/

ps. pk-torstait alkaa ehkä tällä tai ensi viikolla !

8. merkitse risteykset takana tulijoille!

Jees, taas Ne alkaa
062802jumpie_prv.gif
..

erkkele nyt tuli kiire ,täytyy alkaa pakata kamat ja kakrut ja eukko autoon
ja tulla pois mökkeilemästä ja veilä kovenpaa hakee mopo pois telakalta et ehtii pk  
062802moto_prv.gif

Tää on selvä kevään merkki
062802jumpie_prv.gif

Ja yks tärkee lisäys ohjeisiin

9. Vetureille 'saa' tarjota kahveeta ja pullaa välitauoilla  
wink.gif

Terve vaan kaikille
smile_org.gif
, taas mennään...
062802moto_prv.gif
062802moto_prv.gif
062802moto_prv.gif

Eipä voi sanoa, kuin että huh... taas yksi talvi takana. Itse olen menossa tänään pamauttamaan vehkeet tulille ja tien päälle ensimmäistä kertaa.

Mä uskon siihen, ettei näillä meidän ajeluilla tarvitse kehittää mitään sen kummempia teemoja. Teemana paras saattaa olla kaiketi se, miksi ajelemaan on menty, eli juurikin se ajeleminen. Yhtenä mukavana asiana voisi olla se, että jos saisimme enemän meidän naisväen innostumaan porukassa ajelemisesta. Se olisi mukavaa, kun ei tarvitsisi katsoa koko kesää pelkkää sonnilaumaa. Siis, naiset mukaan rientoihin
062802jumpie_prv.gif

Tuota TR3:n edellämainittua listaa voisi varmaan jatkaa loputtomiin, siinä ne tärkeimmät olikin, mutta se MaKeKan mainitsema risteyksien merkkaaminen olisi se mukava asia, joka olisi hyvä ottaa usein esille täällä kutsuissa. Ei ole koskaan liikaa sanoa, että ajeleminen on paljon mukavampaa, kun jonot ei eksy matkalla tahattomasti. Ollaan kaikki huolellisia risteyksien suhteen, niin kaikki pääsee nauttimaan reissuista katkotta...

Ottaisin mielelläni itse vastaan ehdotuksia ajoreiteiksi, jos jollakin saattuu olemaan takataskussa moisia. Voidaan jutella niistä sitten tuossa ajoilla tai laittaa YV:ää tulemaan.

Hauskaa tulevaa mopotin-kesää toivottaen,

-Masa

... Minkä väriset huomioliivit tulee ensikertalaisella olla???
Eiks ne ekakertalaisella oo aina ollu keltaset, sit ku tapahtumapisteitä tulee riittävästi, päästään oranssiin liiviin, ja siitä sitten eteenpäin siten, että viimesenä on se musta nahkatakki.
033102bebe_1_prv.gif
033102bebe_1_prv.gif
Eikujoo tervetuloa mukaan, ja JIPIII kohta ne taas alkaa, tuskin maltan odottaa.
062802moto_prv.gif
062802moto_prv.gif
062802moto_prv.gif
Toisaalta pahus, itse en ehdi ennen 22.4 osallistumaan. Kaikkee hölmöö jo luvannu aikasemmin.

Pikkasen kylmä oli vaan keli vielä, kun tänään kävin mopon leimauttamassa Hakuninmaalla, mutta sehän on vaan asennekysymys
tounge.gif

Parit asteet plussaa lisää, niin jo mennään....

Pipoo venytetty koko talvi...  
pftroest.gif

Huomenna oliski jo torstai  
wink.gif

Jee kesä on täällä kun pk:t alkaa
062802jumpie_prv.gif
062802jumpie_prv.gif
Milloin mennään? Joko huomenna
smile_org.gif
Huomenna ajellaan, muttei orggi-ajoja... Ehpäkä viikon päästä.  
wink.gif
Voi Masa kuule, johan me Tompan kaa on vedelty menemään. Minä n. 2500 kilsaa ja Tomppa n. 500 kilsaa
smile_org.gif
Ylläri että enimmäkseen oon saanu painella ihan yssisseen menemään. Toisaalta tänään oli iltasella sellanen keli ettei ois tarvinnu ajella lainkaan
crazy.gif
mut väliäkö tuolla. Me varmaan nähään sitte viimestään ens viikolla jos ei kertsi tällä viikolla
smile_org.gif

Jee kesä on täällä kun pk:t alkaa
062802jumpie_prv.gif
062802jumpie_prv.gif
Milloin mennään? Joko huomenna
smile_org.gif
Huomenna ajellaan, muttei orggi-ajoja... Ehpäkä viikon päästä.  
wink.gif
Voi Masa kuule, johan me Tompan kaa on vedelty menemään. Minä n. 2500 kilsaa ja Tomppa n. 500 kilsaa
smile_org.gif
Ylläri että enimmäkseen oon saanu painella ihan yssisseen menemään. Toisaalta tänään oli iltasella sellanen keli ettei ois tarvinnu ajella lainkaan
crazy.gif
mut väliäkö tuolla. Me varmaan nähään sitte viimestään ens viikolla jos ei kertsi tällä viikolla
smile_org.gif
Sull ei ookkaan silinterit tippunu pitkin itäväylää...    
baaa.gif

Jaaha tää olikin jo täällä, eikä mulle oo kerrottu mitään!
tounge.gif

Noh, mä olisin kuitenkin kirjoittanut aloitusviestistä liian pitkän ja pikkutarkan, joten menköön nyt sit noin
biggrin.gif

Reittejä löytyy valmiiksi viitisenkymmentä ja lisää keksitään tarpeen mukaan
wink.gif

Mutta omastakin puolestani - Tervetuloa kurvailuihin!

Mahtaakohan piikillä pysyä perässä jos jokukerta innostuisin tulemaan?
smile_org.gif
Hyvin pysyy perässä ja kärjenkin saa kiinni joka stopilla.
tounge.gif
Juuri näin ja paikka kannattaa ottaa heti alussa sieltä hänniltä. Ei tuossa muuta ongelmaa liene, mutta jos on vielä tupakki-ihmisiä, niin voi jäädä savut lyhyiksi
biggrin.gif

..vaan eihän vajaaikäiset polta
talktohand.gif
Mut mites mää
nixweiss.gif
nixweiss.gif
Jos mää taas joskus ehdin perämiäheks, niin enhän mää koskaan kerkee
nixweiss.gif
Pitää varmaan ajella suupertti auki, et voipi sauhutella sit matkalla.
062802jumpie_prv.gif
Ja ai niin, kyl piikillä pärjää, pärjäshän joku viime kesänä Maxi skootterillakin.
buttrock.gif
Eli tervetuloa mukaan vaan.

Back