• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

PK-Torstai

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja tr3
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Tämä oli TÄYSIN mun oma syy, virhearviointi omista taidoista ja ens kerralla mulla on aurinkolasit. Jos joku edes yrittää tällä foorumilla tai missään muuallakaan laittaa tätä Masan syyksi, pk-vauhtien syyksi tai mitään muutakaan typerää niin saa multa henkilökohtaisesti pataan.

Oikea asenne, noin sitä pitää! (saaks nyt sit halin
tounge.gif
)

sanoi:
...ja toivottavasti saan Martin kuntoon taas ens viikoks.  
buttrock.gif
En haluaisi maalailla piruja seinille, mutta ennenkuin vahinkoilmoitus, vahinkotarkastus, korjauslupa, varaosat ja korjaamoaika on saatu ja tehty saattaapi siinä vierähtää helposti parikin viikkoa. Tai mistä sitä tietää miten nopeasti tuo palvelu naisille pelaa, varmaan jo huomenna kunnossa...

Ozilla sä mitää kipee oo ku Mutskulla olit, tekosyitä sanon mä
cool.gif
Mun pirullisen ovela suunnitelma päästä sun kaa kahville onnistui.
thumbsup.gif
(Kiitos kaikille lääkevalmistajille.)

Ja kiitos kaikille niille äijille mukavasta juttutuokiosta joiden pöytään jäin notkumaan kun Anu siitä poistui.

Mutta nyt tää lähtee Sonsph.. Soniseh.. Sonisper..  Poriin.

RiiR1it kiittää, oli lystiä, vaikka vilu ja heikko happi lähettikin meidät Vihdistä oikotietä kotio.
Kiitos sikille myöhäisten porsaiden letkaan opastamisesta, ja Masa - aivan spektaakkelimainen veto
buttrock.gif

Kaikille meiltä tai Masalta otsikkoon saaneille kikkailijoille - säännöt on samat kaikille ja kuri on vain rakkautta
smile_org.gif
Ensi viikolla jatketaan vähintään samalla napakkuudella. Vähintään.

En haluaisi maalailla piruja seinille, mutta ennenkuin vahinkoilmoitus, vahinkotarkastus, korjauslupa, varaosat ja korjaamoaika on saatu ja tehty saattaapi siinä vierähtää helposti parikin viikkoa.
Eiiii välttämättä...

Torstai-illan konttaus, perjantaina pajalle näyttämään vahingot, maanantaina korjauslupa vakyhtiöltä, torstaina uudet palikat pyörään.

In my case
smile_org.gif

(Eli teoriassa olisi seuraavalle PeeKoilulle ehtinyt
tounge.gif
)

Mikä sul pupu nyt hajos siit?
alkoi Delvacit konees olee vähis  
omg.gif

Johonki mystisesti katoo, ei ees lätäkköö jää alle!
Ei ne nyt savunakaan ilmaan voi kadota..?  
wink.gif

Tämä oli TÄYSIN mun oma syy, virhearviointi omista taidoista ja ens kerralla mulla on aurinkolasit. Jos joku edes yrittää tällä foorumilla tai missään muuallakaan laittaa tätä Masan syyksi, pk-vauhtien syyksi tai mitään muutakaan typerää niin saa multa henkilökohtaisesti pataan.

Tähän typeerää nillitystä!
Saanhan nyt sitt painii sun kaa ens kerral? saanhan...  
tounge.gif

Ja sitt viel perinteiset: Hitaaankuvat®

^Kiitti hyvii kuvii. Joku oli aivan pellolla  
biggrin.gif
. Taidettiin olla kaikki tossa kohtaa katsottuna?

v Masa ?

Tohon peltokuvaan pitäis fotoshopata mopon eteen
Eloveenatyttö leijumaan
tounge.gif
.
Otoksen nimeksi "johdatus"
tounge.gif
.

KEULIMISESTA JA MUUSTA TÖTÖILYSTA. Meillä vetureilla alkaa mennä hermo tän saman virren laulamisessa. Me ymmärretään toki, kuinka kivaa on hyvällä fiiliksellä ajettaessa vähän irroitella, mutta se ei vaan sovi ollenkaan 70 fillarin letkassa. Ne jotka ovat saaneet aiheesta palautetta, haluaisin vielä kerran tankata tän asian vakavuuden. Ne loput ajelijat siellä perässä saa teidän romut syliin, jos siinä ei kaikki sujukaan kunnolla. Teillä vaan ei ole lupaa vaarantaa porukan turvallisuutta ao. tempuilla. Tämä muutamalle mukavalle ja tutulle kaverille viimeisen varoituksen sanana. Olette erittäin kliffoja kavereita, mutta siitä keulimisesta tulee nyt teidän tahollanne loppu meidän porukassa. Ajot jatkuu molemat pyörät maassa  
wink.gif

Parahin terveisin,

-Masa
Sain
smile_org.gif

Ja sille kerättävälle porukalle, joka kerkeää yleensä nousta pyörän selästä; älkää menkö sinne ajoradalle haahuilemaan kypärät päässä, kun se on a) vaartallista tukkia tie b) veturi kärjessä ei pysty näkemään taaksepäin, koska letka on kasassa.
c) Takana tuleva letka on aika ihmeissään mitä siellä on tapahtunut, kun porukka parveilee missä sattuu. Pakottaa melkein nousemaan pyörän päältä ja varmistamaan että tarvitseeko alkaa pystyttämään esim autoilijoita (+ muita saapuvia) varten varoitusta sinne peräpäähän.

Esim siinä evitskogin keräyspisteellä ekaksi tuli mieleen, että joku on lepikossa koska paikka oli kovin epätavallinen/epäkäytännöllinen keräämiseen ja jengiä parveili miten sattuu siinä paikalla.

Fagervikin lepikkopaikalla oli kanssa aika äkkinäinen mesta pysäytykselle, mutta syy selvisi kun pääsi pyörän selästä pois. Tuossa olisi pitänyt melkein toimia niin, että toki ekana mennään jeesaamaan paikalle mutta samantien joku niistä paristakymmenestä seisoskelijasta lähetetään sinne edelliseen mutkaan näyttämään saapuville himmausmerkkiä.

Nämä siis ihan yleishuomioita, eikä siis veturille mitenkään osoitettuja.

Fagervikin lepikkopaikalla oli kanssa aika äkkinäinen mesta pysäytykselle, mutta syy selvisi kun pääsi pyörän selästä pois. Tuossa olisi pitänyt melkein toimia niin, että toki ekana mennään jeesaamaan paikalle mutta samantien joku niistä paristakymmenestä seisoskelijasta lähetetään sinne edelliseen mutkaan näyttämään saapuville himmausmerkkiä.

Nämä siis ihan yleishuomioita, eikä siis veturille mitenkään osoitettuja.
Siinä vaiheessa kun mä keräilin vielä luitani kasaan nousi kolmantena mun takana ajanut pyörän päältä ja tuli mutkaan ohjaamaan loppuletkaa. Ei sitä pysäyttää olisi tarvinnut mutta oli siellä kumminkin joku. Kiitos sille jollekin!

Oikea asenne, noin sitä pitää! (saaks nyt sit halin
tounge.gif
)

sanoi:
...ja toivottavasti saan Martin kuntoon taas ens viikoks.  
buttrock.gif
En haluaisi maalailla piruja seinille, mutta ennenkuin vahinkoilmoitus, vahinkotarkastus, korjauslupa, varaosat ja korjaamoaika on saatu ja tehty saattaapi siinä vierähtää helposti parikin viikkoa. Tai mistä sitä tietää miten nopeasti tuo palvelu naisille pelaa, varmaan jo huomenna kunnossa...
Muru sä saat halin anytime, heti kun mä tiedän kuka oot livenä..

Ja Martti taas näyttää siltä että lunnaiks menee.. johan sillä kahdeksan tonnii olikin ajettu
crazy.gif

Tähän typeerää nillitystä!
Saanhan nyt sitt painii sun kaa ens kerral? saanhan...  
tounge.gif

Ja sitt viel perinteiset: Hitaaankuvat®
Lukkopainierä?

Saanko kuvaajalta luvan käyttää kyseistä kuvaa esim: naamakirjatarkoituksiin
tounge.gif

Saa! Kuvia saa "lainata" eikaupalliseen käyttöön  
thumbs-up.gif

Jos johonki kaupalliseen, niin haluan 110% tuotosta  
wink.gif

Jaetaanko 40 / 40 / 20 ?

Mä myyn liput ja kerään betsit!  
tounge.gif

Luuletko et joku on valmis maksaa /pannee raahaa  liikon, ku loppu tulos on varma?
Taittaa olla pelkästään säälittävää katsella, ku Hattara kurittaa Pupuu...  
kaboom.gif

KEULIMISESTA JA MUUSTA TÖTÖILYSTA. Meillä vetureilla alkaa mennä hermo tän saman virren laulamisessa. Me ymmärretään toki, kuinka kivaa on hyvällä fiiliksellä ajettaessa vähän irroitella, mutta se ei vaan sovi ollenkaan 70 fillarin letkassa. Ne jotka ovat saaneet aiheesta palautetta, haluaisin vielä kerran tankata tän asian vakavuuden. Ne loput ajelijat siellä perässä saa teidän romut syliin, jos siinä ei kaikki sujukaan kunnolla. Teillä vaan ei ole lupaa vaarantaa porukan turvallisuutta ao. tempuilla. Tämä muutamalle mukavalle ja tutulle kaverille viimeisen varoituksen sanana. Olette erittäin kliffoja kavereita, mutta siitä keulimisesta tulee nyt teidän tahollanne loppu meidän porukassa. Ajot jatkuu molemat pyörät maassa  
wink.gif

Parahin terveisin,

-Masa
Roger.

Ja Martti taas näyttää siltä että lunnaiks menee.. johan sillä kahdeksan tonnii olikin ajettu  
crazy.gif
Hä? Onko siitä runko solmussa vai miten se voi lunnaiksi mennä?
Olipas siinä sitten yllättävän monta knippaa klesana.
Kundit tuumas että vinossa se on kun perään katteli, siis Martin perään
033102bebe_1_prv.gif
Stonga oli ihan solmussa ja se jalkatappi kun ajelin sillon letkan luo, tuke otti sen sen jälkeen, sano vaan että kiero ajella, mut kanttas näköjään tappiin asti siitä huolimatta (hullu)
Beeweellä sitten löysivätkin vaikka mitä nillittämistä ja vikoja enemmän kuin mun silmä näki. Katsotaan nyt... Hattara saattaa kuittaa tän kesän käytetyks jos oikeen happamaks käy.

"Luuletko et joku on valmis maksaa /pannee raahaa liikon, ku loppu tulos on varma?
Taittaa olla pelkästään säälittävää katsella, ku Hattara kurittaa Pupuu..."

Mä kiepautan sut siltaan, mut lupaan että sä nautit siitä
062802jumpie_prv.gif

Esim siinä evitskogin keräyspisteellä ekaksi tuli mieleen, että joku on lepikossa koska paikka oli kovin epätavallinen/epäkäytännöllinen keräämiseen ja jengiä parveili miten sattuu siinä paikalla.
Jos hommat menisi niin kuin elokuvissa (tai pk-ajojen ryhmäajosäännöissä), niin pari-kolme EKAA kaatopaikalle saapuvaa pysähtyy apuun ja muut jatkavat, ettei synny sumaa.

Eli jos isompi lauma on pysähtynyt, todennäköisin syy on letkan kasaanveto.

Luuletko et joku on valmis maksaa /pannee raahaa  liikon, ku loppu tulos on varma?
Taittaa olla pelkästään säälittävää katsella, ku Hattara kurittaa Pupuu...  
kaboom.gif
Pitäähän se vanha pupu mettässäkin ajokoiraa pilkkanaan
biggrin.gif
.
Aattelin, että tapahtuman viihdearvoa tuskin epäilee... ja
olishan kertoimet sitten kohdallaan.

Nyt kun nautintokin on näköjään näin julkisesti luvattu....
mitä menetettävää
tounge.gif
.

Ajattelin oikeestaan sinne Öbiksen bastukeikalle...
Olis tollanen isänmaallinen aspektikin huomioitu kun
viihdettä suomalaisille sotilaille
tounge.gif
.

Mitäs jos kuitenkin...
wink.gif

Käyt tossa pari kertaa lenkillä ja silleen...
Vähän venyttelet...

Back