Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mehän siinä ajeltiin. Tulin hännillä, ja koittelin morjenstella, mut ei toi vasuri varmaan näkyny. Kaasukahvasta kun ei raaskinu päästää irti.joku nainen ajeli siin melkee loppumatkasta mun edessä... hienot liekit tuli putkesta moottorijarrutuksissa... ois pitäny ottaa makkaraa mukaan niin ois voinu grillailla taukopaikallamä erkanin porukasta länsiväylän kehä ii kohilla... en tiiä oliko siinä ees samaa porukkaa enää tai sitte ne oli jotai helvetin enkeleitä
![]()
Tämän takia, minä ja pari muuta pysähdyimme bussi pysäkille ennen ympyrää ja huidoimme muut ohitse. Ja hyvinhän muut ymmärsivät.Oli hyvät karusellit siinä Veikkolan ympyrässä.![]()
Tuli mieleen, että lisäys PK-ryhmäajon ohjeisiin kohtaan '12 Letkasta poistuminen' voisi olla poikaa. Tyyliin "älä poistu kotiin ympyrästä".
Joo, oli ihan hauska pyörähdys.Isot "vakiokiitokset" kaikille. Oli nastaa!![]()
Oli hyvät karusellit siinä Veikkolan ympyrässä.![]()
Tuli mieleen, että lisäys PK-ryhmäajon ohjeisiin kohtaan '12 Letkasta poistuminen' voisi olla poikaa. Tyyliin "älä poistu kotiin ympyrästä".
Ne on ne orgin ovaalirata-ajot. 50 kierrosta Veikkolan ympyrää, kukaan ei ole vielä päässyt perille?Isot "vakiokiitokset" kaikille. Oli nastaa!![]()
Oli hyvät karusellit siinä Veikkolan ympyrässä.![]()
Mää oon ajatellut ihan samaa, kun on kontannut -> UNDOPitäisi olla semmoinen undo-nappi moottoripyörässä.![]()