• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

PK-Torstai

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja tr3
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Niihän se keli muuttui kuin tilauksesta oikein kesäiseksi ...jaa mutta niinhän se oli tilattukkin.
biggrin.gif

Vielä kun saisi yhtä helposti kypärän sisältä pärskeet pois ja olon vähän virkeemmäksi...
sad_orig.gif

Nyt, kilpa aikaa vastaan! Koneet menee duunissa Vantaalla kiinni: NYT. Sitte vaa pyörä tankaten ja messiin, ehdinköhän, JÄNNITTÄÄ!
033102bebe_1_prv.gif

Näytätte (ja kuulutte) just ajavan Evitskogintietä kohti Siuntiota  
thumbs-up.gif

Liekö ihan sattuma, että ajatte letkassa ohi "melkein ikkunan alta"?  
tounge.gif

Olipa töissä mukavaa kun oli perkeleellinen kiirekin. Onneksi ei tarvinnut lähteä.

033102ass_1_prv.gif

thumbs-up.gif

tounge.gif
Joooo kyllä vaan ajettiin! Ja ihan sattumalta, ei me tahallaan sua kiusattas, ehkä... Ja vilkutinkin sulle siinä matkalla (ja joku muukin tais vilkutella) jos vaikka oisit ollu katolla
tounge.gif
tounge.gif

Mä karkasin 51:ltä kotia kun on toi hauva täällä... Siihen mennessä mutkat oli ihqut
inlove.gif
Ja saatiinpa pienemmällä jengillä yksi lisäpikapätkäkin, kun risteys oli merkkaamatta (johon syykin selvis jälkikäteen, nou prob
smile_org.gif
) Mulle selkeni sillä pikataipaleella kyllä että ei eturenkaan kunnolla oo niin väliä, jos tarpeeks vääntää kahvasta...

Joo mutta, muut ajelee vissii vielä. Kiitti mun psta.

Ozilla sä mitää kipee oo ku Mutskulla olit, tekosyitä sanon mä
cool.gif

Pakko oli lähtee kesken pois. Etunen rupes näyttää sen verran kuluneelta, että aattelin, että parempi lopetella tältä kertaa. Mutta Fagervikintielle asti hienoa mutkaa.
062802moto_prv.gif

Ja tässä vielä muutama kuva.

Mukavaa oli, kiitokset kaikille mukana olleille. Alko vaan palelee, ni lähin veikkolasta sit omaa tahtia lämmintä suihkua ja punkkaa kohti..

Sutturakin ajelee nyt sitte varovasti jatkossa :/

Hyvät oli mutkat, taas...  
thumbs-up.gif

Mut alkaa täll vanhuksel olee "pidättelyvaikeuksia", milloin mitkäkin nesteet ulkona/loppu jostain, taas lähettiin kotiin kesken...  
mad.gif

Kivat oli kurvit, ja aika niukalti ehdin messiin, justiin kaarsin kaffetuvalle ku letka oli jo starttaamassa
tounge.gif

Tackar och pockar  
bowdown.gif

thumbs-up.gif

tounge.gif
Joo joo heiluttelin räpylää varmuuden vuoksi jos oot siellä katolla  
wink.gif

Kiitos Masalle vedosta, oli hyvät mutkat.  
bowdown.gif

Niin eikä sekään haitannut kun vedettiin ne ylimääräiset mutkat, olivat senverran mukavat  
062802jumpie_prv.gif

Niin ajelin Vihdistä suoraan kotiin K.nummelle tälläkertaa,
ei sitä nyt sentään makiaa mahan täydeltä joka kerta.

joku nainen ajeli siin melkee loppumatkasta mun edessä... hienot liekit tuli putkesta moottorijarrutuksissa... ois pitäny ottaa makkaraa mukaan niin ois voinu grillailla taukopaikalla:) mä erkanin porukasta länsiväylän kehä ii kohilla... en tiiä oliko siinä ees samaa porukkaa enää tai sitte ne oli jotai helvetin enkeleitä
lookaround_orig.gif

Pukama kiittää ja kumartaa, mahtipätkiä taas kerran.
bowdown.gif
Pikkusekoilua alkumatkasta, ja loppumatkasta Veikkolan ympyrä oli joidenkin mielestä kiva kiertää pariin kertaan
buttrock.gif
, mut lopu hyvin kaikki hyvin.

Olipa taas helevetin mukavaa. Kiitos kaaaaikille.
Onneks Hattaralle ei käynyt pahemmin; aika rohkee mimmi tuntuu olevan.
bowdown.gif

sport05.gif

edit: joo, tuntuu tuossa Veikkolassa ollla joku kumma taika
kun siinä usein harhaillaan....
biggrin.gif

Mukavien mutkien  myötä mopo onkin valmis vietäväksi huoltoon. Monet kiitokset Masalle reitistä ja Sikivikille ja Anulle joukon paimentamisesta matkalla (oli parissa kohtaa tälläkin reissulla ongelmia risteyksien merkkaamisessa).

Tiedä rohkeasta. What a splendid head, yet no brain.
wink.gif

No niin no niin
Se olin Minä joka PANNUTTI, jos jollekin jäi epäselväksi. Fagervikin tiellä aurinko paistoi silmiin ja mutka olikin yllättävän jyrkkä. Ihan liikaa vauhtia ja Hattarasta tuli huttua.. Pensasaita pääs yllättää ja ehdin nanosekunnin varautua siihen että tää ei muuten mun taidoilla käänny. Martti-parka menetti jalkatapin, sliparin kulma painu sisään, stonga on kiero kuin savolainen ja takakatteesta puuttuu terävin reuna. Mä ehdin saamaan jalat ajoissa tapeilta eikä mitään jääny alle. Pensasaidasta tuli pihatielle asfaltoitu kaistale, johon runttasin lonkkaluuni ja siinä on komea mustelma ja mun ainoo ruhje. Hattarat on niin ilmavaa tekoa, niin ei sattunu pahemmin.
wink.gif

Henkisiä vaurioita ei ole kun ei voi kauhalla ottaa jos on lusikalla annettu. Martti-parkakaan ei juuri harmita, sillä pohjola laittaa rakkaastani entistä ehomman
thumbs-up.gif

Nyt niille jotka harkitsevat spekuloivansa..
Tämä oli TÄYSIN mun oma syy, virhearviointi omista taidoista ja ens kerralla mulla on aurinkolasit. Jos joku edes yrittää tällä foorumilla tai missään muuallakaan laittaa tätä Masan syyksi, pk-vauhtien syyksi tai mitään muutakaan typerää niin saa multa henkilökohtaisesti pataan.
Mulla ei ollut tarvetta näyttää yhtään kellekään yhtään mitään eikä mulla todellakaan ollut mitään ryhmäpaineita. Jos jollain on jotain taivasteltavaa tai nillittämistä, niin mä todennäköisesti olen ens viikon ajoilla jos vaan Martti on kunnossa, niin voi tulla sanoo naamakkain.

Mikä tärkeintä...
Kiitos ihanat pojat kaikista haleista, yhtä paljon ei oo paijattu tänä vuonna yhteensä!! Vielä kun sais lohtu..
No ei vaine
033102bebe_1_prv.gif

Olin aivan kuin prinsessa kun pyöräkin nostettiin, pikapaikkailtiin ja mä sain vain seistä toljottaa röökillä vieressä. Pus muruset!!!

SuperKIITOS superseksikkäälle supertuukalle superpyörän lainaamisesta! Oot mun supersankari
inlove.gif

Masalle kiitos kivoista mutkista ja sikivikille venttailusta, mulla oli jälleen superhauska päivä ja toivottavasti saan Martin kuntoon taas ens viikoks.
buttrock.gif

Back