Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Onhan se kiusallista, huomasin muuten että takanen pakko vaihtaa pikimmiten.Säävarauksella tulossa..
Miten aina luvataan sadekuuroja, kun pitäisi Torstai ajelulle lähteä ?![]()
Kiusantekoa sanon minä..
^^ Mulle laitettiin tännään taakse uus gummiTakakumi finito ja uusi näyttäisi olevan Tanskassa... Ei tartte lähtee. ***kele.
tsiikaillaan ,, höpsis mukaan vaan Masalla kivat polut tiedosTsiigaillaan, ei oo viel saletti![]()
Ei tilaus on aurinkoa + 25![]()
eihän torstaisin sada vettä![]()
Miks niitä uusia kumeja pitää alkaa tilailemaan vasta kun suunnilleen vanhassa jo kankaat paistaa? Nimim. uus kumi oottamassa vuoroonsa vaikka vanhassakin on pintaa vielä vaikka kuinka paljon. Eihän sitä koskaan tiedä milloin tulee pakottava tarve piirtää kumia katuun tai tehdä savuverho, kuten kävi viikonloppuna Jykylässä paikallisliikenteen bussin kanssa.^^ Mulle laitettiin tännään taakse uus gummiTakakumi finito ja uusi näyttäisi olevan Tanskassa... Ei tartte lähtee. ***kele.. Voin kysyy jos eivät heittäneet vanhaa pois niin saat sen. Kyllä sillä vielä yhden PK ajon vetäsee. Ei ollu kankaat esillä (vielä). Ja saahan noita vähän käytettyjä puol ilmaseks?![]()
![]()