• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

PK-Torstai

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja tr3
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
PK-torstai perinteisellä tyylillä
biggrin.gif

Lähtöpaikka Bembölen kahvitupa, lähdemme 17.30

Tankkaa mopo, huolla kuski, ja matkaan

Reittiä tulee hatusta joten pituus määräytyy fiiliksen mukaan.

Kaikki mukaan ,
sport05.gif

PS. Masan veto on Masan toimesta peruttu !!

Kas, vain.

Mikäli töistä pääsee ajoissa lähtemään niin tähänhän ehtisi mukaan. Tunnistatte sitten melusaasteesta jos ehdin
smile_org.gif

Ilmottaudun syylliseksi tämän ketjun siivoamisessa, poistin tähän tapahtumaan liittymättömät turhat viestit pois sotkemasta ketjua.
Itkut asiasta voi laittaa minulle yksityisviestinä jotta ketju pysyy aiheessaan.

p.s. en ole tänä kesänä osallistunut ainoallekkaan pk-ajolle, joten murheet "sisäpiiriläisyydestä" voi haudata.

Mulle napsahtaakin koiranhoitonakki tälle viikolle, ja kyseessä on sen kokoinen hauveli että jos sen jättää yksin kotia se pystyy ja laittaakin koko kämpän uuteen uskoon. Koska mulla ei ole tarkkaa visiota minkälaiset sohvat, matot ja muut huonekalut mä seuraavaks haluan niin joudun tekemään päätöksen vasta sitten kun hauvelin aikataulu selviää
tounge.gif

Mikäli ehdin vain mukaan niin
062802moto_prv.gif
, Bemböle ahdistava paikka lähteä täältä idästä töiden jälkeen.

Takakumi finito ja uusi näyttäisi olevan Tanskassa... Ei tartte lähtee. ***kele.

Takakumi finito ja uusi näyttäisi olevan Tanskassa... Ei tartte lähtee. ***kele.
^^ Mulle laitettiin tännään taakse uus gummi
biggrin.gif
. Voin kysyy jos eivät heittäneet vanhaa pois niin saat sen. Kyllä sillä vielä yhden PK ajon vetäsee. Ei ollu kankaat esillä (vielä). Ja saahan noita vähän käytettyjä puol ilmaseks?
nixweiss.gif

Mullakin on Mankkaalla yx pilot power 190/55 jolla ajelee viel varmaan 1000 reippaasti

^^ Mulle laitettiin tännään taakse uus gummi  
biggrin.gif
. Voin kysyy jos eivät heittäneet vanhaa pois niin saat sen. Kyllä sillä vielä yhden PK ajon vetäsee. Ei ollu kankaat esillä (vielä). Ja saahan noita vähän käytettyjä puol ilmaseks?  
nixweiss.gif
Miks niitä uusia kumeja pitää alkaa tilailemaan vasta kun suunnilleen vanhassa jo kankaat paistaa? Nimim. uus kumi oottamassa vuoroonsa vaikka vanhassakin on pintaa vielä vaikka kuinka paljon. Eihän sitä koskaan tiedä milloin tulee pakottava tarve piirtää kumia katuun tai tehdä savuverho, kuten kävi viikonloppuna Jykylässä paikallisliikenteen bussin kanssa.
facepalm.gif

Back