• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

PK torstai ajelu vetäjät

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja tr3
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
No niin nyt korvat hörölle, Tarvitsemme siis PK torstai ajeluiden vetäjiä.. Tänä vuonna Rimmon ja Petri12 vetävät
Rookie settejä , jolloin heidän aikansa ei riitä normi settien vetoon.. vain Riisor ja minä (TR3 ) ollaan hinattu porukoita.

NYT siis hakusessa idänsuunnan vetureita. mulle viestiä jos tuo homma tuntuu omalta.. meilataan aina alku viikolla kenelle nakki napsahtaa..

Tuo PK- Torstai säilytetään sellaisena kuin on totuttu ja infoan tässä ketjussa sitten nuo "viralliset vetomiehet"

Hommahan on erittäin arvostettu ja usein kiitelty
tounge.gif

( ja toki toivon että rata ketut aina välillä tulee johdattamaan porukkaa )

Eli kukaan ei ota tuota pestiä,,  
mad.gif

Eli toistaiseksi PK Torstai vetää Riisor, TR3 ja satunnaisesti
Petri12 (Lähinnä rookie settejä)

Paljonko siitä maksetaan ?
nixweiss.gif
Suositten virallista peräsmiestä wexiä ottamaan pestin vastaan.

Joo, ilmottaudutaan nyt ihan virallisesti.

Ei toi kummonen homma ole, kuka vaan edes vähän suunnistustaitoinen (en ole) tai navin käyttäjä (olen
wink.gif
) pystyy homman hoitamaan. Muistaa vaan silloin tällöin ottaa letkan kasaan. Eikä siellä tartte ns. tutkaharavana olla, ellei itse halua...
cool.gif

Laitoin anomuksen vetämään, katsotaan kuin äijän käy?

Tosin aika huonosti pääsen tulemaan mut ainahan voi sopia hyvissä ajoin kuka koskakin vetelee

Eli tänään asiasta keskustellaan ja tämän viikon perjantaihin
odottellaan.

Tarkoitus on siis saada homma pelittämään siten että, lähtöpaikka ja ajelualueet vaihtuu viikoittain !

Eli

PK-Torstai vetäjät: Riisor, TR3

Rookie vetäjät: Petri12

Toiminta on siis kuten sanottu vapaa ehtoista, vetäjät viestittelee toisilleen suunnitelmia reitti ideoita ja lähtöpaikkoja. sekä sopii aikatauluista , noin niinku kuka ja milloin.

Homma pelitti viime vuonna loistavasti, kun jens , vexi, rimmon ja mää noita touhuttiin..

tarkoitus on siis huomioida monille mahdollisuus osallistua,ei tästä ressiä tartte ottaa. Mielestäni on kivaa tutustua uusiin ihmisiin mukavan harrastuksen parissa

no niin, homma selvä .

PK-Torstai vetäjät: Riisor, Masa, TR3, Kelvoton  ja Svahnm

Kuvaus: Riisor, musta BMW , hyvin lyhyet hiukset , parrakas   salskea nuori mies (sinkku, tykkää tytöistä )

Kuvaus: Masa, "pikkumatti" iso mies harmaa/musta suzuki joku paris dacar malli, iloinen perheen isi

Kuvaus: TR3, äänekäs rillipää hölöttäjä, isoin mopo kaikista

Kuvaus: Svahnm , letkeä heppu sinisissä, ajokkinaa sininen kyykky kawasaki

Kuvaus: Kelvoton, rento veikko etelä karjalasta , ajokkinaan keltainen "räyhä" yamaha. puhuu kyllä suomea hieman murtaen

Kaikkiin torstai setteihin otetaan käytännöksi pieni priiffi päivän setistä ja noin suunnista, Vetäjä ja perämies tietää aina mihin mennään . Taajamissa nopeudet kurissa !

Pyrimme huolehdimme myös siitä että jokainen motoristi , viihtyy letkassa juuri omien taitojen ja vauhtien huomioiden.

Iloista mopo kesää kaikille, ensitorstaina nähdään, vetopaikan ja kokoontumispaikan hoitaa Riisor !

riisorin, sinkkuus kirjattu
biggrin.gif

helposti ne sinne kalenteriin menee laitan sulle ohjeen, ajelkaa iisisti.

Onkohan toi "äänekäs rillipää hölöttäjä, isoin mopo kaikista" ees oikein....  

No varmaan eniten oikein ainakin!  
biggrin.gif

Kuvaus: Riisor, musta BMW , hyvin lyhyet hiukset , parrakas salskea nuori mies (sinkku, tykkää tytöistä )

Kuvaus: Masa, "pikkumatti" iso mies harmaa/musta suzuki joku paris dacar malli, iloinen perheen isi

Kuvaus: TR3, äänekäs rillipää hölöttäjä, isoin mopo kaikista
Mutta jumankekka, nuo kaikki kolme kuvausta osottaa suoraan meikäläiseen sekä pari muuta lisätäkseni itse:

Masa: hyvin lyhyet hiukset , parrakas "salskea nuori mies ?",
tykkää tytöistä. äänekäs rillipää hölöttäjä.
-> Täsmälleen meikäläinen. Lisäksi olen hyvin vaatimaton ja se kaunistaa minua
tounge.gif
tounge.gif
tounge.gif
Ja se, että TR3:lla on isoin mopo kaikista, mä taidan olla omaa kalibeeria suurin kaikista, paitsi Petri12R.

Nähdään parin viikon päästä. Nyt lähden testaamaan tulevaa ajolenkkiä, jonka ohjelmoin Gepsuun. Annan siitä karttakopiot paikanpäällä sitten kaikille halukkaille.
062802jumpie_prv.gif

-> BRAAAAAAAM
062802moto_prv.gif

Kelvoton lisätty PK -Torstai vetäjiin  .. loistavaa

Kuvaus: Kelvoton, rento veikko etelä karjalasta , ajokkinaan keltainen "räyhä" yamaha. puhuu kyllä suomea hieman murtaen

hepun väritys muistuttaa undulaattia.  
biggrin.gif

062802jumpie_prv.gif

062802jumpie_prv.gif

062802jumpie_prv.gif

Kelvoton lisätty PK -Torstai vetäjiin  .. loistavaa

Iso kiitos. Taitaa olla suurin luottamustehtävä mitä MIULLE on koskaan myönnetty.
bowdown.gif

Kuvaus: Kelvoton, rento veikko savosta , ajokkinaan keltainen "räyhä" yamaha. puhuu kyllä suomea hieman murtaen

Mie oon etelä-karjalasta enkä mistään savosta. Tuosta vois melkein vetää herneet sieraimiin ja niitä muuten mahtuis aika paljon tähän "kolviin".
smile_org.gif

hepun väritys muistuttaa undulaattia.  
biggrin.gif

Täytyy jotenkin yritää erottua joukosta, ku mie oon muuten niin pieni ja hiljainen.
wink.gif

Kaikki vaan rohkeasti joukolla mukaan miunkin vetämille reissuille, aina myö johonkin päädytään ja takaisinkin, sen lupaan. Tänään kokeillaan eka kerran kuin käy.
sport05.gif

Illalla nähdään ja saa tulla ihan reilusti jutskailee jos siltä tuntuu.
wink.gif

062802jumpie_prv.gif

062802jumpie_prv.gif

062802jumpie_prv.gif

Back