• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

PK-torstai 9.toukokuuta

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja tr3
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Mukana ollaan jos joku vain hivenen opastaa letka-ajon aakkosia niin enköhän pärjää muun joukon hännillä:)

CyberAngel sanoi:
Onko reitistä ennakkotietoa ? Edes joitain etappeja ?
(paitti että tankillinen menee=250km mutkaa)

Letka-ajeluiden periaatteisiin kuuluu että reittiä EI julkaista etukäteen. ei edes osin

CyberAngel sanoi:
Onko reitistä ennakkotietoa ? Edes joitain etappeja ?
(paitti että tankillinen menee=250km mutkaa)
Mutkaa, mutkaa ja mutkaa. Sanoinko mä jo että mutkaa?
No ainakin mutkaa, ehkä pari kurviakin.
Tietä pitkin kun ajaa muiden mukana niin pääsee perille.

kawa97 sanoi:
säätiedotus lupaa märkää:right:vieläks pk startaamassa :;):ei näy peruutusta...

Klo 14-18 luvassa kaunista keliä, eihän toi pikku kosteus haittaa, ainakaan minua, vetäjän MV Agustan veden siedosta en osaa sanoa.:dunno: Sade ennustekkin pudonnu 99%:sta 23%:n

Viimeksi muokattu:
Jos peruutatte niin mielellään tunnin sisään. Tää meinaan rupee siirtymään lähtöpaikalle sillon.
Heh. Nyt muuten hokasin tää on mun ensimmäinen TR3 vetämä letka.

Täh, mä just katoin ikkunasta ulos että liki parikymppiä lämmintä, aurinko paistaa tuulettomalla taivaalla ja tie kutsuu kulkijaa :jpstyle:

Ei muuta ku vuokrapolon nokka kohti St Tropezia... See ya !

GuessWho sanoi:
Täh, mä just katoin ikkunasta ulos että liki parikymppiä lämmintä, aurinko paistaa tuulettomalla taivaalla ja tie kutsuu kulkijaa :jpstyle:

Ei muuta ku vuokrapolon nokka kohti St Tropezia... See ya !
Huonot kaupat teitte. Täällä alkoi eilen kesä, eikä maksanut mitään.:WAZAAP:

Jos tiet on kuivat ja ei sada kuten, niin sit ajetaan ei näitä peruta sää tiedotuksen mukaan vaan sen mukaan jos todella sataa , eli jos tie on märkä tai sataa noin tuntia ennen lähtöä ni sit jää ajamatta mutta nyt näyttää siltä että ajetaan

Moi,
olen uusi ja en oo varma kun se homma toimi. Pystykö joku auttaa?
Kiitos!

rottatutkija sanoi:
Moi,
olen uusi ja en oo varma kun se homma toimi. Pystykö joku auttaa?
Kiitos!

Lue ja sisäistä Ohjeet.
Sit rohkeasti paikan päälle ja repimään veturia (tr3) tai semmosta harmaapartasta miestä (sikiviki) tai meikäläistä (iso mies, suuri antenni :grin:) hihasta niin opastetaan eteenpäin

Back