• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

PK-torstai 9.8 mankin esso

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja tr3
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Mikä hemmetin mankin esso?
eek.gif
Älä oo tollanen...sää oot käyny siellä jo keväällä
smile_org.gif
No kyl mä sen paikan nyt tiedän ja sitä vähän epäilinki, mut ei kukaan oo kertonu et se on joku ihmeen mankin esso  
tounge.gif

edit. Ihan omalla Luigilla meinasin kilistä ja kolista paikalle
062802jumpie_prv.gif

Mieli tekis, mutta työvuorot ei anna periks ja pitää säästellä rahaa Tasariin. Oon loman jäljiltä niin PA, ettei tiedä itkeäkö vai nauraa
biggrin.gif
bawling.gif
nixweiss.gif
Aloin jopa ajamaan taloudellisesti, jottei menis niin paljon rahaa bensaan
biggrin.gif

Tere,

Tuun kanssa paikalle, koska kotinurkilla on Veijon baari.

Mä kyl jättäydyn vex, jos nopeudet nousee samoille lukemille. kuin 5.8. reissulla
omg.gif
. Siis, vaikkei me ylinopeutta tietenkään ajella
biggrin.gif
, mulla meinasi tulla kalsaripyykiä muutamassa mutkassa...
crazy.gif
Mulla on tuossa strommissa ensiasennusrenkaat, jotka on todella saippuaa. Se ei näytä minkäänlaisia kulumisen merkkejä, vaikka mittarissa on 10 000.

sport05.gif
terv,

Tere,

Tuun kanssa paikalle, koska kotinurkilla on Veijon baari.

Mä kyl jättäydyn vex, jos nopeudet nousee samoille lukemille. kuin 5.8. reissulla
omg.gif
. Siis, vaikkei me ylinopeutta tietenkään ajella
biggrin.gif
, mulla meinasi tulla kalsaripyykiä muutamassa mutkassa...  
crazy.gif
Mulla on tuossa strommissa ensiasennusrenkaat, jotka on todella saippuaa. Se ei näytä minkäänlaisia kulumisen merkkejä, vaikka mittarissa on 10 000.

sport05.gif
terv,
Orgin ajoissa on kirjoittamaton sääntö, että nopeet menee kärkeen ja hitaat perälle. Niin kaikki saa ajella rauhassa omaa vauhtiaan rajoittimien mukaan.

Kesken ajon ei oo tapana ohitella tai jättäytyä perään. Sen sopivan paikan voi kattoo seuraavan tauon kohdalla.

Tere,

mikäs olisi sopivin paikka, jos ei tuon viime reissulla olleen Trumpan seurassa...
omg.gif

Tere,

mikäs olisi sopivin paikka, jos ei tuon viime reissulla olleen Trumpan seurassa...  
omg.gif
..Kyllä se taitaa olla jonon hännillä vauhti enemmän sellaista cruising nautiskelua.......5.8. oli kyllä aika pommitusmeininkiä aika ajoin.. Jopa hiukan hämmästyin kun en ole jokuseen aikaan käynyt PK-Miiteissä.... Taidan itsekkin saapua paikalle vanhemmalla kalustolla ja silloin taatusti ajeleskelen jonon hännillä itsekkin ...

Mieli tekis, mutta työvuorot ei anna periks ja pitää säästellä rahaa Tasariin. Oon loman jäljiltä niin PA, ettei tiedä itkeäkö vai nauraa  
biggrin.gif

bawling.gif
nixweiss.gif
Aloin jopa ajamaan taloudellisesti, jottei menis niin paljon rahaa bensaan  
biggrin.gif
Paljon tarvit vippiä? Eihän tuosta nyt mitään tuu jos pitää taloudellisestikin ajelemaan...

Mitä, hyvinhän siellä pärjäs viimeksi 70-luvun tekniikallakin..
tounge.gif

Tuo oman jännityksensä kun runko on makaroonia ja renkaina vanhat paloletkut...

Nyt ei pääse mukaan, pitää olla hakemassa Tasarin äänentoistoa ja valmistautumassa henkisesti perjantaiseen automatkaan.

Joo, 3 viikkoa sitten tilaamani rengas ei saapunutkaan odotetussa toimitusajassa, joten mopo jää kotiin etugummi sileenä.

Joo, 3 viikkoa sitten tilaamani rengas ei saapunutkaan odotetussa toimitusajassa, joten mopo jää kotiin etugummi sileenä.
OffTopic, kuinka se voi olla sileä, kun et sä koskaan kerkee ajeleen, busa on aina jos millasessakin remontissa...
biggrin.gif
Äläs nyt oo tollanen, eilen oli mopo laitossa kun vaihdettiin hiilikuitupunosta normiletkujen tilalle jarruihin
smile_org.gif
Muuten tuo ei oo käyny kuin 6tkm välein huollossa ja sen lisäks
062802moto_prv.gif

Back