R1ivattu
Kukka**ttutäti
Petri12r sanoi:Mä tulen taas hidastelemaan sinne jonnekin. Tällä kertaa yritän ehtiä ajoissa paikalle.
Sähän oot oikein villiksi ruvennut, viikoittain mopoilemassa

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Petri12r sanoi:Mä tulen taas hidastelemaan sinne jonnekin. Tällä kertaa yritän ehtiä ajoissa paikalle.

suopo sanoi:Ja kotona. Kiitos olihan upeet mutkat ja letkeä letka.
Karattiin team R&R (Rii & Reiska) kanssa Porvoosta motarille pimeää karkuun koska herrasmiehet tekee niin.
Ja sori, ei keritty tälläkään kertaa rollaattorikäytävää ajamaan mutta älä huoli, kyllä me vielä joskus käydään sua kattomassa![]()

Välillä sai vääntää ihan miehekkäästi... Yllättävän nopeasti katosi letka horisonttiin - jos joutui kotilon ohitusvuoroa tai merkkauksessa "odotteleen"... Loppureissusta meinas ulkonäkö pettää (huono visiirivalinta?) ja vilu hiipiä kalsareihin... Juu, tajusin lähteä siinä Lapinjärven kohdalla tiluksilleni, kun vauhti oli mulle liian kovaa.Reiska_SB sanoi:Ihme reissu, ei haavereita![]()
Hyrylästä (tai ennemminkin Keravalta) pois pääsyhän venyi mm. siksi, että joku itsekäs urpo jätti merkkaamatta 4 peräkkäistä risteystä ja korjailtiinpa siinä välissä yhtä pyörääkin.Reiska_SB sanoi:Pitäsiköhän alkaa kokoontumaan asutuskeskusten ulkopuolella, kun Hyrylästä ulospääsyyn meni tunti ?
Ihmekös tuo, mun vedoilla ei ole tänä vuonna kontannu kukaan ja teen parhaani et sama jatkuis kauden loppuun astiReiska_SB sanoi:Ihme reissu, ei haavereita
Jos tarkkoja ollaan niin letka sai sut kiinni, kun olit vissiin painellut jostain merkkaamattomasta risteyksestä suoraanPetri12r sanoi:Alkumetrien takeltelun (hälyttimen maadoitusjohdon irtoaminen) jälkeen sain kuin sainkin letkan kiinni.

Ei toi taajamissa kaahaaminen kuule huvita siellä keulillakaan ja sen takia taajamissa, 40-alueista puhumattakaan, himmataankin oikeasti ihan reilusti. Veturi ei vaan valitettavasti pysty mitenkään hillitsemään niiden taajamavauhteja, jotka tulee taajama-alueelle parisataa metriä muiden perässä. Mut ihan oikein toimit kun ajelit rauhassa omaa vauhtia, se on syytä näin kauden alkuun ottaakin rauhallisestiPetri12r sanoi:...yritin sitten roikkua mukana taitojen mukaan. Ei vaan huvita ajella 40 alueella, missä on lapsista varoittava merkki miljoonaa.
...tajusin lähteä siinä Lapinjärven kohdalla tiluksilleni, kun vauhti oli mulle liian kovaa.