• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Pk-torstai 6.6

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja tr3
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Tilanne
Keskustelu on suljettu.
Noniin, sehän meni sit vahvasti. Pöllin Petrin letkan. Saatte ristiinnaulita mut :D

Perkele. Sori!

NN_542 sanoi:
Jos GW:n letkaan saa osallistua ihan manuaali pyörätuolilla niin mukana...

Meillähän ei invoja diskriminoida ja oot todennäköisesti letcan nopein joten mukaan vaan :thumbup:

mä voisin kans tulla g w n letkaan,sellasella kikpokkerilla,kun noi jalat toimii.
kai sillä pääsee samaan vauhtiin kun rullatuolilla,:grin:
ps.toivottavasti ei sellanen 200km vanha ei jaksa.....

Kiitoksia kaikille vetureille (t3r, riisor) & siki.

Hyvä reissu kaikesta huolimatta. Ilo oli ajella. :orgmp2:

Kiitos Petrille alkumatkasta ja Ollille loppumatkasta ja ihan kaikille mukanaolleille. Parikyt oli lähdössä, loppuletkan päätöspaikkalla n. 10.:jippikaijee:

Mä lähdin epätoivosesti yrittämään fudis matsiin ...tajusin jo alkumatkasta etten ehdi ja harmitti kun en jäänyt letkailemaan.

Kiitos molemmille vetureille tosiaan ja sikille peränpidosta.
Olikos se Tero sitten toisen letkan perämies :D

277km kotoa kotiin.

Screen%20Shot%202013-06-06%20at%2011.06.23%20PM.png

Räpsyt:
http://sdrv.ms/11oouB3

Reiska_SB sanoi:
Jos tulee menetyksiä, niin perustetaan sellainen joka viikkoinen vammaisten terassipäivä :jippikaijee:

Vmatti sanoi:
Jokavuotinen itku ja kitinä :p

GuessWho sanoi:
Mä voin vetää jonkun ParaLetcan scuutterilla. Saa osallistua myös sähkörollaattoreilla ja invamopoilla kunhan letka-ajon alkeet on hanskassa !

NN_542 sanoi:
Jos GW:n letkaan saa osallistua ihan manuaali pyörätuolilla niin mukana...

GuessWho sanoi:
Meillähän ei invoja diskriminoida ja oot todennäköisesti letcan nopein joten mukaan vaan :thumbup:

Mä taidan tulla kans tähän porukkaan, ku PK:-letkas yritettiin ihan selvästi päästä inva-Pupust eroon :pissed:

GuessWho sanoi:
Mä voin vetää jonkun ParaLetcan scuutterilla. Saa osallistua myös sähkörollaattoreilla ja invamopoilla kunhan letka-ajon alkeet on hanskassa !

ParaLetcan osallistujamäärä kasvaa räjähdysmäisesti. Muutaman viikon päästä se on yhtä suuri kun PK-letka. Puheenaiheena ei ole kuka ajaa koviten, vaan kellä on kovimmat lääkkeet tai kovin tuomio. Tomppa suunnittele sellainen lähtöpaikka mihin invataxi pääsee :)-

miten se paraletcan alkaminen meneekö tiistai hitaiden kanssa,vai torstai touringi,
rupeen rasvaa noita kikpokkerin rattaita,jostain jos sais siihen vielä varuiks apurattaat
tulikskos invataksilla kimppatilaus.....:grin:ps varuiks reitti pitäis mennä läheltä lasarettejä jos jotain sattus
ja huoltsikalla tauko,tarttee noi päivä pilsut ottaa...

GuessWho sanoi:
Siellähän on ollut homma yhtä hymyä :grin::grin:

"Ei delfiinitkään aina hymyile, niillä on vaan sellainen naama" - J. Nikula

:grin:

Mukava reissu oli kytäjälle asti. :crash: Kiitokset koko letkalle ja erityisesti nostajille/työntäjille. :thumbsup: Nyt ei voi toivoo muuta kun ripeetä toimintaa vantaan jammucenteristä et pääsis viel nopeesti nauttimaan ajokaudesta. :orgmp:

Tilanne
Keskustelu on suljettu.
Back