PK-torstai 4.7. klo 17:30 - Return of the King

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja riisor
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

riisor

MotOrgBike-vastaava, moderointivastaava
MotOrg ry jäsen
Moderaattori
MotOrg ry hallitus
Betatestaaja
Sijainti
Kytäjä
No nyt s**tana! Nyt se on nipussa! Eihän siinä parsimisessa mennyt kuin 51 viikkoa :grin:

Ajellaas taas. Tällä kertaa tosiaan omilla vehkeillä, mikä voi tuntua hieman oudolta.. Eli mennee tämäkin vielä vähän rookie-meiningillä.

Lähtö on torstaina 4.7. klo 17:30 ja lähtöpaikkana ABC Vaarala, Lähdepuistontie 2, 01230 Vantaa.

Reitti on jälleen 250-300km kolmella stopilla, joista ainakin keskimmäisellä on tankkausmahdollisuus ja kahvit. Reitillä ei ole sorateitä vaan koko reitti on asfalttia (tietyövaraus).

Lue ja sisäistä moottoripyora.orgin letka-ajo-ohjeet täältä.

Tervetuloa!

Voin muuten luvata, että ei ajeta vanhaa soukkiontietä..

Ei pysty ei kykene. Pahus. Sit reissusi jälkeen.

Onneksi olkoon!
Valitettavasti joudun jättää välin. No bike:blink:

AMatu sanoi:
Tottakai, jos se on ok että mä saan lainata pyörä:), tänään ei kyllä onnistu-> en ole vielä kerennyt ostaa uuden kypäränXD

Sinne vaan #motorgbikella mukaan, niin on letkassa alle 100hv mopoja, kun itse en pääse tänään (enkä muuten ensiviikollakaan :sad:). Tosin jos nyt on viimeistä kertaa edes jonkin verran rookie-teemaa, niin pitää itse odotella hesanhitaita tai vastaavaa seuraavalle kerralle.

Koitan kans tulla (jollei alkuviikosta operoitu kuskin takahammas ala oikuttelee pahemmin)

Huikeat reitit ja oikein maukas marssivauhti porukalla.
Hienosti se Kingi rokkaa tuolla veturina.
Kiitos :respect:

Reilu meininki!!! :thumbup:
Nyt kun oltiin tuolla itäisellä Uudellamaalla niin täytyy todeta: det var gott med Borgå mått, tack så mycket :grin:
Olihan maestron nuotit ja tahdit kohdillaan - aijjaijjai - kyllä maistui! :cruising: (ei oo ikävä keltuaista, Beekingi on mutkakingi).
Seuraavaan kertaan :wanna:

Back