• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

PK-torstai 4.7. klo 17:30 - Return of the King

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja riisor
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

riisor

MotOrgBike-vastaava, moderointivastaava
MotOrg ry jäsen
Moderaattori
Motorg ry hallitus
Betatestaaja
No nyt s**tana! Nyt se on nipussa! Eihän siinä parsimisessa mennyt kuin 51 viikkoa :grin:

Ajellaas taas. Tällä kertaa tosiaan omilla vehkeillä, mikä voi tuntua hieman oudolta.. Eli mennee tämäkin vielä vähän rookie-meiningillä.

Lähtö on torstaina 4.7. klo 17:30 ja lähtöpaikkana ABC Vaarala, Lähdepuistontie 2, 01230 Vantaa.

Reitti on jälleen 250-300km kolmella stopilla, joista ainakin keskimmäisellä on tankkausmahdollisuus ja kahvit. Reitillä ei ole sorateitä vaan koko reitti on asfalttia (tietyövaraus).

Lue ja sisäistä moottoripyora.orgin letka-ajo-ohjeet täältä.

Tervetuloa!

Voin muuten luvata, että ei ajeta vanhaa soukkiontietä..

Ei pysty ei kykene. Pahus. Sit reissusi jälkeen.

AMatu sanoi:
Tottakai, jos se on ok että mä saan lainata pyörä:), tänään ei kyllä onnistu-> en ole vielä kerennyt ostaa uuden kypäränXD

Sinne vaan #motorgbikella mukaan, niin on letkassa alle 100hv mopoja, kun itse en pääse tänään (enkä muuten ensiviikollakaan :sad:). Tosin jos nyt on viimeistä kertaa edes jonkin verran rookie-teemaa, niin pitää itse odotella hesanhitaita tai vastaavaa seuraavalle kerralle.

Huikeat reitit ja oikein maukas marssivauhti porukalla.
Hienosti se Kingi rokkaa tuolla veturina.
Kiitos :respect:

Reilu meininki!!! :thumbup:
Nyt kun oltiin tuolla itäisellä Uudellamaalla niin täytyy todeta: det var gott med Borgå mått, tack så mycket :grin:
Olihan maestron nuotit ja tahdit kohdillaan - aijjaijjai - kyllä maistui! :cruising: (ei oo ikävä keltuaista, Beekingi on mutkakingi).
Seuraavaan kertaan :wanna:

Back